Juu odotus ei korkee ni ei putoa paljoo
Vielä positiivinen kokemus
Printable View
Eikös se nyt ollut ihan tilastollinen fakta, että kännissä on parempi joutua sairaalahoitoa vaativaan onnettomuuteen. En tosin muista millä se oli perustelu enkä jaksa googlettaakaan! American Dadin teoria oli se, että vartalo menee sen verran löysäksi ja rennoksi että voi vaikka katolta hyppiä.
En kuitenkaan suosittele kokeilemaan [emoji36]
Miru löytänyt jälleen tänne.
No joo...välillä pakko pitää taukoa, kun ei jaksa[emoji51] työt ja muut jutut vienyt ihan mehut minusta[emoji38]
Eikös toi "juopon tuuri" ihan lääketieteellisestikin jossain yritetty perustella?
Kunnon tuubassa kun raavas urdukin on yhtä rento, kuin nuori lapsi eli ei tuu kipiää.
(Paitsi maksalle).
Tais olla joo. Kyllähän noita esimerkkejäkin löytyy, kun on hengissä selvitty tilanteesta, jossa on ollu käytännössä varma hengenlähtö.
Mikäs pointti on kysyä kauanko se 10 ml pottu kestää ilman, että mainitaan vahvuuksia?
En viitsinyt tuolla ketjussa ihmetellä.
Nojoo, mutta tuo kalskahtaa vähäsen iltalehtien "tieteellisiltä" gallupeilta, se ero vaikkapa 6 mg ja 20 mg potuissa kun voi (toivottavasti!) olla aika iso kulutuksessa.
Itse kun tuosta 20 mg potusta tekaisen 2 desiä pohjaa ja jos sitä vetelee Ego&Boge-kombolla se 10 ml pottu kestää KAUAN!
(Eli noin kuukauden):D
Mutta joo, pointti oli kyllä arvattavissa.
Se, onko tuo samaa, kuin mitä ANTZ tekee sitten eri asiaa.
Olis tänään AL päivä ?
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09...6b477a2f91.jpg
Itsekkin laitoin tätä kyseistä tiivistettä viikko sitten tilaukseen ego2.pl:ltä ja nyt odottelen sen saapuvan.
Ilmeisesti 5% tiivaria on hyvä tälle? Milläs PG/VG suhteilla itse olet kokannut yleensä nesteesi? Ja piti vielä kysymän, että kun teillä on näitä kimppatilauksia ollut FA:lta ja muuta, ja muistan sun kirjoittaneen kokemuksistasi aika äkkiä nesteiden saapumisesta. Käytätkö jotain pikakypsyttämistekniikkaa vai mites varsinkin näiden tupakkamakujen kanssa toimit, kun olen ollut siinä luulossa, että vaativat piiiitkän ja hartaan kypsyttelyn, ennenkuin ovat mitä luvataan.
Anteeksi kysymystulva, kiitos vastauksista jo etukäteen!
Nutacco oli ennen 5% nyt uuden mallisessa potussa lukee 7% mutta teen silti 5-6% mukaan
Nesteeni yleensä 80 - 95% VG voittoisia
Helppo tehdä AL kamat kun kaikki prosentit lukee pulloissa ja yleensä aika liki oikein omaan makuun
5ml 100ml pottuun ja loput pohjaa ravistus ja keuhkoon on minun taktiikkani
Muutama hedelmä ja jälkkärimaku vaatii AL:ltä aikaa kypsyä muut olen käyttänyt heti
Samoin FA:n kamat sekoitus ja keuhkoon (yleisesti näissäkin 2-6% poislukien SoHo 20%)
Näissäkin kuulemma poikkeuksia
E : Ei ole tyhmiä kysymyksiä vastauksista en ole varma [emoji13]
Kiitoksia kovasti vastauksista. :)
Tuli mieleen nämä kypsytyshommat sun tapauksessa, kun jotain kuvia ja tekstejä olen nähnyt sun sekoittelulaitteista. Ihanko vaan sitten rannetta säästät niillä? :D
Edelleen on metsästyksessä hyvä maku oluen kyytipojaksi, jospa tästä se vihdoin löytyy. RY4 nutzillaa pitää uusi satsi sekoitella, kun edellisen tein niin kovilla niksoilla, että meinasi keuhkot tulla höyryttäessä ulos ja näin ollen maku jäi jonnekin sen poltteen taakse. Usein näissä RY4- ja tupakkamauissa on jokin liian makea ainesosa, joka ei oikein ole sytyttänyt.
Siksi olen leikkinyt koneiden kanssa kun määrät on vähän eri mitä sekoitan yleensä
Painaa nappia ja antaa koneiden tehdä sekoitus samalla kun itse käy terassilla huuruilla :)
Itse juuri vedin viimeiset RY4 Nutzillat tankkiin mutta onneksi tulossa 100ml tiivaria (imenyt nyt 400ml putkeen)
Samalla otin toista pähkinäisempää (olikos se Bio nutzilla tjms) sokkona 100ml tiivaria :)
Sekoitusvälineet kun itse tekee maksaa tosiaan se vajaa 5€ niin ei näe vaivaa vatkata & vispilöidä rannetta rikki
No nii, siellä lepää Sigelei 75w tullissa. Ei muuta ku alvia makselemaan kun pääsee kotiin ja koneelle
Sama keksintö on kyseessä. Jokohan sitä kohta malttaisi lopetella työt tälle päivälle, 13h takana. Aamusta pitäisi taas 07:00 palata kustannuspaikalle.
13.42€ räpsähti veroja Sigeleihin :crying:
63eur ja joitakin senttejä päälle. Ei nyt mitenkään merkittävä säästö enään, mutta pääsipähän kokeilemaan nettitullausta :laugh:
Nakkasin muovitipit tankkeihin, miks en oo aiemmin...
Jos huomenna palais juurille ja rullais vähä meshiä perkele [emoji106]
No näinhän se kuulemma on... Tullin koodi sähkösavukkeille on 8543709099
Jos sitä heittäytyis vaakatasoon ja hämmästelis huomenna lisää.
Jonkun aikaa jo menty 1-2 mg/ml niksoilla. Teinpä testimielessä niksattoman litkun, ja on se vaan jännä "psykologinen" juttu - ei nappaa/maistu (= paniikki iskee), koska puuttuu niksa. :confused:
Oikeasti, ei voi olla siitä tipasta niksaa kiinni, miltä neste maistuu/tuntuu. No, testattu on tämäkin... jatketaan vielä tovi laimeilla niksapitoisuuksilla, ja kokeillaan uudestaan joskus.
Ja ei tää ole mikään "must to do" juttu, niksa ei ole mulle mikään peikko, mennään niksanesteillä vaikka tappiin asti... kunhan kokeilin. :p
Ostin kaupasta energiajuomaa, viime kerrasta on melkein neljä vuotta. Nyt oli sellainen olo että kahvi ei riitä, univajeen takia voimat ihan loppu.
Kyllähän tuo pärisee kohtalaisesti :D
Mistäs nyt tuulee kun toinen silmä alkanut vuotamaan ulkona. Tätäkö tämä nyt sitten on, että kokoajan prakaa tai alkaa käyttäytymään oudosti joku uusi paikka.
Oho, tuli kokkailtua 800ml valmista lientä + 200ml sekoteltua tiivareita. Minä paha [emoji20]
Yep [emoji13]
Samppaan ajettu tarvittavat ohjelmat ja karsittua apauttiarallaa 100 yhteystietoo, osa niistä on jo kuollu [emoji22]
Liite 23957
Kyllä Ässä oli oikeassa.:) 2 Miniä paljon parempi kuin 1 :drool:
Ai niinkäköö?:
https://www.fasttech.com/products/0/...le-voltage-apv