Ookko ikinä hitsannu puikolla helvetillisessä tuulessa ja aallokossa? Tuo nimittäin mukavan lisähaasteen hommaan [emoji28].
Ei mitään, onnea luokkien hitsaamiseen, terveisin merimies on erimies.
Printable View
tutkailin hieman kahta kayfun liteä ja huomasin niissä eroa, ajattelin että voihan rähmä mulle ollaan myyty kopiota aitona, noh eikun googlen ihmeelliseen maailmaan ja selvisi että uusi kayfun on vanhempaa tuotanto erää :3 !
Osaa se posti joskus yllättääkin. Oli eilen klo 17.44 rekisteröity dhl:n paketti suomen postille. Tänään oli saapunut ja vielä suoraan postilaatikkoon!
Yleensä kiertää tullin ja postin ulkomaanterminaalissa sen yhden ylimääräisen viikon, mutta jollain ilveellä oli tullut suoraan läpi! :thumbsup:
Tunnustan että hankin STEAMerin lähinnä uteliaisuudesta miten sen saa toimimaan single coilina. Noh, käyttöä on takana parisen viikkoa ja tästä on tullut kyllä ihan mun lemppari tankki: helvetin hyvät maut. Ihan samalla riuskalla otteella ei tätä tankkia uskalla käsitellä kuin muita rakenteesta johtuen ettei jää lasi käteen. Yksinomaan Sherkhanille omistettu tämä tankki.
Sain työpaikan tänään :) ja saa vielä vuorolisiäkin :)
Sain tänään postista bellus rta:n joka minulle posteja vastaan lahjoitettiin, ensimmäinen rebuildable mitä omistan. Noh akuthan on ostettu 2013 mutta saivat kelvata kun olin höyryttimistä tauolla 1,5v ja palasin takaisin(uudet hankin mitä pikimmiten tilalle). Hiukan onnen ja pelon sekaisissa tunnelmissa kyselin foorumilta, että onhan miettimäni setuppi turvallinen etten räjäytä tai polta mitään ja pian sain vastauksen ettei ole hätää.
Siitä sitten tärisevin ja hikisin käsin aloin rakentamaan ensimmäistä buildia, tavoitteenani singlecoil ja 1ohm. Kun alkoi näyttää että kiepit oli kunnossa ja niin ettei ole ylimääräsiä välejä, päälekkäisyyksiä tai minkäänlaista etäistäkään vaaraa oikosulkuun niin bellus kiinni boxiin ja tarkistamaan, että mikä on tuomio. 1,01 ohmia! Eikä yhtään ainutta cold tai hotspottia vaan kaunis tasainen hehku! Ei muuta kun pumpulit sisään ja nesteet päälle ja tankki kiinni ja täyteen molinshopin diy anista, laite asetettu 20w ja tulta!
Se hetki kun puolentoistavuoden vitutus nikotiinipurkasta laastareista ja suihkeista muuttuukin pieneksi palaksi taivasta! Maistuu anis karkille, kurkussa tuntuu hellän kostea mutta voimakas tunne ja päästä ja hartioista katoaa kireys ja keuhkoista tuntui kuin olisivat vapautuneet kahleista! H*lvetti meinas tulla jo löysästä vehkeestä touhutipat housuun ku tuntu niin hyvälle!
Mutta kun olin muutamat henkoset ottanut ja autuaan onnellisena laskin laitteet pöydälle, mieleen välähti euforian ja kliimaksin rikkova ajatus "oliko se v*ittu noin helppoa!" :mellow:
ja jos laitteen lahjoittanut henkilö lukee tämän, niin suunnattoman suuret kiitokset sinulle! :worship:
Kattellaan tässä asuntolainalaskuria, kun löyty sopivan näkölnen luola hyvällä pihalla. Maanantaina näyttö. Kuvista päätelleen mennyt hopeet jakoon, niin voi olla saumaa tingata löysät pois hinnasta. :esmoke:
Pankista saa neuvottelemalla paremmat ehdot kuin millään laskureilla.
On muuten kokemusta [emoji5]
Juu, katottiin vaan raamit millä mennään :) Eli mikä on pahin mahdollinen tilanne, mihin voidaan joutua (Lainan korko 6%+magrinaali 12kk Euriborilla) ja katottiin et selvitään siitäkin. Niin homma on silloin go. Viimeksi vaihtui Nordeasta kaikki OP:hen, katotaan vaihtuuko taas pankki. Toivotaan et menee putkeen!
Aamupäivällä näytti siltä et smokin rsst tulis mulle että penelope pääsis parempaan paikkaan(ei oikeen diggaa noista siskoistaan, mulle tuli kerran neloset ja vieläkin tarvis 1 vaihtaa johonkin...)
Illalla sit jäi aito kraken käteen kun oon vähän kunnon gennystä haaveillut!!
Ba dum Tss
Kävin oulusta hakemassa paketin joka tuli puffilasta myöhästyin bussista joten hakkasin konetta ja voitin 20e, kotona postilaatikkossa vapetalon kirjelähetys, tulin koneelle ja nokian keppikeisari oli vastannut viestiini, ai niin tarttuhan alkosta 0,5l salmiakkileijonakin :33 :wheee:
Vapetalon aspa. <3
MEITÄ ON KYMMENEN KILOA!!! Aivan helvetin hienoa!!!
:yeah:
Olisin tykännyt tosta luuposen viestistä, mutta kun siinä on jo kymmenen tykkäystä, niin antaa olla yks per kilo.