Näin on ja 1,5ohm toimikin jollainlailla, minulla 0,5ohm oli täysi susi. Mutta rba voittaa molemmat 100/0.
Printable View
Se mulla juur on testikappaleena... :(
Mies on seuraillut touhujani vierestä ja tuumi tässä joku päivä, että minut pitää laittaa viikoksi Urdun höyryleirille. Siellä kun viikon käärin coilia alasti lootusasennossa niin enköhän ala oppia. Alasti kuulemma hygieniasyistä.
No johan on sitte kumma. Paljo sinä sille tehoa työnnät? Voipihan se tietysti olla susi jo alkuusa. :D
Onhan se tuokin vaihtoehto. :D Tai sitte laittaa nonstoppina pyörimään vaan Urdun coilinpyörittely pätkiä tubesta. Kattoo sitä sen 10h ni eiköhän ala oppia :D
Pikkutehoilla ajelen, nyt kokeillut jopa 20w mutta neste alkoi maistua kummalta. No, jos tuo vehe kestää käyttöä vuotamatta tämän päivän, saatan kokeilla toisia atoja.
Onpas muuten lämmintä tänään. Kyllä tämä jo vaikuttaa kesältä.
Juu tais pbusardokin sillä SuBox videolla mainita, että 15w on aivan riittävä tuolle 1,5ohm päälle... Turha sille liikaa tehoa on työntää, kun ei sielä ilma liiku sen röörin pienuudesta johtuen niin hyvin kuin 0,5ohm päillä. :)
Yllärinään tuli lämmintä just sunnuntaiks. Huomenna taas klo 4.30 herätys, ja klo 6 pajalla pitäs olla. :facepalm: Voipi olla, että unet jää taas vähäsiks...
Rantalomakohde pitäisi löytää elokuulle. Välimeren ympäristöstä jostain, eli Baleaarit, Kreikka, Kypros tai Turkki vaihtoehtoina. En ole ennen tällä suunnalla ollut, joten ei mitään hajua mikä olisi hyvä paikka. Vaatimuksena hyvä, puhdas uimaranta ja kohtalaisen vilkas yöelämä (ei kuitenkaan mikään teinihelvetti). Olisiko ehdotuksia hyvistä kohteista/hotelleista?
Turkissa oon ite käyny ja sieltä varmaan löytää nuo kaikki kaipailemasi, jos nyt ei parhaaseen, niin ainakin kohtuulliseen hintaan. Elokuussa saa varmaan jo huomattavasti halvemmalla lähtöjä. Hotellin kanssa tuskin voi kovin sivuun mennä, kun kattoo vaan jonkun 5 tähden hotellin, hintaa kun se ei paljoa nosta ja samaan pakettiin vaan all inclusive, sekään kun ei oo juuri mikään kustannus. Jos haluaa vielä varmistua enemmän, niin katsoo kiinnostavan hotellin nimellä vaan arvosteluita netistä.
Tuolta ainakin on kätevä kyttäillä http://www.napsu.fi/
Tänään oli hyvä päivä. Katusoittelua torvitriolla Kauppatorin lähellä, parilla tunnin setillä tienattiin noin 50 euroa per nenä. Saatiin lähikuppilan pitäjältä vielä kahvit ilmaiseksi, kun oli tullut soittelun myötä lisää asiakkaita :)
Tässä muutaman päivän sisällä tullut melkein satasen verran kolikoita taskuun, pitäisi vielä keksiä mitä noilla tekisi.
Käy vaihtamassa seteleiksi? Meillä on ainaki Prismassa semmonen automaatti mihin voi kaataa kolikot ja infosta saa sitten seteleitä tilalle. Pankissa ne taitavat tuosta veloittaa.
Me ollaan käyty moneen kertaan kreikassa, espanjassa ja turkissa. Turkki on ylivoimaisesti paras hinta/laatusuhteessa, lapsille nyt on ihan sama missä mennään kuhan on rantaa, uima-altaita ja aurinkoa. Vaimo on tykästyny turkkiin koska hienot hotellit ja hyvät all inclusive ruuat, myös allas-alueet on olleet isoja ja tuliaiset halpoja. Ite oon tykänny kreikan rannoista enemmän koska ovat parempia snorklata:) Kuukauden päästä lähtö kreikkaan, toivottavasti ei mene hyvin levottomaksi meininki siellä...
Tuli sitten varattua viikko Alanyasta. All inclusive hotelli suoraan rannalla ja keskustan lähellä. Ei kai tuo niin kauheata voi olla?
Se on kyllä harmillista kun noihin automaatteihin ei voi tunkea ihan pieniä rahoja. Löysin nimittäin siivotessa meidän työkalukomerosta pussillisen viisisenttisiä. No, niillä voi kiusata jotain kesätyöläistä - "laskin tasarahan" :sneaky:
Minulla on pieni höyrymasennus. Tai tuo on liioittelua; pieni höyryalakulo.
Höyryalakulo on joskus. Röökialakulo oli joka päivä.
Ei mulla mitään röökialakuloa ollut, kun siihen ei liittynyt tätä varustehässäkkää. Röökin kanssa oli lähinnä pelko siitä, milloin kroppa prakaa sen takia. Pikkuisen eri mittaluokka.
Toisaalta Subtank (joka ei ole vuotanut, jei!) on kuin paluu tupakkaan: huulet palaa, keuhkot rohisee kuumasta. Pitää varmaan ottaa tupakkamaku kehiin.
Pimennysverhot peliin,mullakin tuplat et saa kämpän kesällä tarpeeks hämäräks.Lainaus:
Haluja kyllä olis, mutta, kun ei toimi, niin ei toimi.... tämä unirytmi. Niin saakelisti tekis mieli nu...a pisempään, mutta lienee tämä valoisuus, kun ajaa ylös tähän aikaan.