Itse tein sillä lailla että ostin jotain mitä ei ole hyllyssä -> välitön peruutus -> store creditit asiakas tilillä heti. Meni toki 1min kauemmin tilaamiseen kuin suora pp maksu mutta toimii :)
Printable View
Mikäs tuossa jos on pelimerkit heti käytössä uudelleen. Joskus on vain ollut puhetta että voi kestää pitempään.
Samantien tulee kun peruutat tilauksen :)
Liite 22829
Normaalisti tullut vähän enemmän infoa paketin sijainnista. Onkohan käynyt tullissa lainkaan kun 29.pv lähtenyt lentoon? Käy tämä näinkin, toiselle paketille samanlainen kohtelu kiitos :D
Olen unohtanut tämän kaupan Rebant poinsit, siis miten saikaan käyttöön? Itse asiassa olen joskus käyttänytkin mutten nyt saa päähäni miten sen tein, miten ne muutamat 0.10 saa yhdistettyä? vai onko tuo menneen talven lumia?
Eikös se $1000:lla pidä ostaa eka, niin saat $10 lahjakortin?
Youden tuotteita alkanut valumaan tännekkin [emoji106]🏼 goblin mini tuli tilattua juuri ja kerä claptonlankaa.
Jep huomasin! Goblin mini ollu yli kuukauden tilauksessa Gearbestiltä ja lähti viikko sitte, eli Temosella on Goblin mini ennen mua. :D
Hieman myöhässä tulee vastaus, mutta tulkoon..
10 pistettä pystyy muuttamaan 10 dollarin arvoiseksi lahjakortiksi. Pisteitä saa 1% ostoksen summasta. Pisteet on voimassa vuoden eli tonnilla kun tilaat vuoden aikana, saat 10dollaria "takaisin". Itselläni on hurjat 2 pistettä ja mielestäni tilailen suht aktiivisesti :laugh:
Edit: pisteillä on myös 60päivän pending time, johtuen mahd palautuksista
Nyt löytys joka ukolle kunnon crack piiput... Liite 22954
https://www.fasttech.com/products/1/...ha-hookah-pipe
Perhanan FT :banghead: Mulle on 7 atoa tulossa täältä. En edes tiedä miksi.
+ 4-pack akkuja ja modi joille ihan oikeasti on käyttöä.
Löinpäs rompetta tulemaan, toivottavasti ei tuu mitään verojuttuja :laugh:
olikos täällä akkupuolella jotain hyviä akkuja mitkä sais ulukomailta tilattaessa edullisemmin...?
Ite tilasin pari samsungia, n. Kympinköhän kustansi, 18.6 tilasin saa nähä millon ilmestyy, vaikka tällä sweden postilla pitäs tulla nopiampaa. Toisella vaihtoeholla vissiin 3kk kestää.
https://m.fasttech.com/products/1686801 olikin alta kymmenen dollaria nämä yksilöt
Ovatko uudistaneet käytäntöjään taas? Honkkarin lentokentällä räjähtäneiden akkujen takia akkujen lentokuljetus silloon kiellettiin (ruumassaa/kaupallisessa määrässä siis)
Meriteitse menee se 65-90pv että kannattaa harkita muutaman kerran missä säästää ne muutamat eurot :)