Lähinnä tuo kait lähti siitä, kun Todd ei estrogeeniä suositellut ekaksi mekaaniseksi ja seksirikollinenwannabe Bishope Heals, joka muuten taisi olla entinen irkku vai waleshilainen, vastaavasti vain kehuu.
Printable View
Lähinnä tuo kait lähti siitä, kun Todd ei estrogeeniä suositellut ekaksi mekaaniseksi ja seksirikollinenwannabe Bishope Heals, joka muuten taisi olla entinen irkku vai waleshilainen, vastaavasti vain kehuu.
Sanoihan Todd aika suoraa, että jos et ole GG fani niin kannattaa rahat laittaa johonkin parempaan markkinoilla olevaan laitteeseen.
Oi, "Onko Viljoo näkyny"!
Jaahas sauna lämpeemässä ja metsästä haettu vihta
Saa pikku ässä hakata ukkoa pian :yeah:
Se on vasta :D
Millä alueella sanotaan vihta ja missä vasta? Pohjois-Savossa ainakin se on vasta vai onko täälläkin vielä alueellisia eroja. Mites muualla?
Tämä on vähän sama kun sanotaan ruuan olevan tuimaa niin minulle se on liian suolaista ja monella muulla paikkakunnalla se on vähäsuolaista.
Satakunta = Vihta
K-Häme = vihta
Ensin saunotaan, sitten vasta syödään
Eilen oltiin savusaunassa saunomassa. Yli kahteen vuoteen en ole yhtään röökiä vetänyt, mutta joka kerta kun tuli saunasta pihalle oli suussa ihan samanlainen maku, kuin oli röökiä vetänyt!! Sen maun varmasti jokainen muistaa koko ikänsä! Toivottavasti EU ei kuule tästä, koska luultavasti kieltäisivät savusaunomisen. Muuten teki kyllä gutaa! :)
No on tämäkin ny ihime touhua, tullu syötyä ni pirun hyvin ja tihiään ettei pääse humaltumaankaan ollenkaan.
Onkohan sitä vaan tullu vanahaks?
Ei jaksa enää ruveta yrittämään tälle iltaa. Menee liian raskaaksi huominen jos tässä vaiheessa rupiaa oikeen tempomaan :yawn:
Olihan juhannus. Ehkä verenkiertokin palautuu käsiin vielä joskus, toppatakin ja lapaset tuolla olis tarvinnu.
P-pohjanmaa vasta
Varmaan kaikki hämäläiset sanoo vihta. Ja tuiman en koskaan ole kuullukkaan viittaavan siihen kuinka ruokaan on pistetty suolaa. :D Ilme voi olla tuima, eli sellainen ankara ja kiukkuinen ja samoin säätä voidaan sanoa tuimaksi. :rolleyes:
Mutta yllättävän monissa paikoissa sitten sanotaan vasta, mä just ihmettelin kun oli gallup iltapaskan sivuilla että sanotaanko jossain oikeesti vasta. "Teenpä saunavastan. Vaston sillä saunassa." :lol:
Rakeita...
Tääl o ihmee nätti keli :smoke:
On siellä riittävän nätti keli jatkaa vielä tää ilta juhannuksen viettoa. :cool:
Itse olen tuimaa kuullut yhdistettävän ilmeeseen ja napsuun. Tuima napsu lienee melko vahva shotti ;)
Tuima on tuuli ja pimeä on taivo,
suuri on ulapalla aaltojen raivo.
Eino Leino
:)
Kotona taas ja aamulla pitäis jaksaa herätä töihin.
Virkavalta ilakoi
Ei kait siinä sit muuta, kuin löysin rantein, eläkä jännitä
Rapatessa roiskuu
It's dangerous out there alone, take this with you. :hatsoff:
No on kai sulla pesukone?
Kyllähän se kalashnikovikin joskus jumiin menee :D
Haupitseissakin on vaan yks piipu sen takia kun senkin laukeamiseen tarvitaan 6 äijää :eek:
Ei tällä iällä jaksa ladata asetta ku kerran päivään.
On se jännä kun tässä asiassa miehillä ja naisilla menee hommat päinvastoin. :thinking:
No siis sanotaanko näin että kyllähän sen revolverin laukaisee vaikka kuudesti päivässä jos sitä voitelua ei tarvi yksin suorittaa :thinking:
ELI NUSSIA JAKSAA MUTTA RUNKATA EI jos se ei vielä jollekin auennut :lol:
Riippuu aina niin paljon ihmisistä ja suhteesta. :D Kyllä mä tiedän ihmisiä joilla suhteessa sellainen vire yllä vielä yli 10 vuoden jälkeenkin että ei voi kun ihaillen ja vähän kadehtien päättää että siihen pitää itsekkin pyrkiä sitten joskus. :cool:
Mutta ootteko koskaan miettiny miltä tuntus aivastaa ja laueta yhtä aikaa? Siinä saattais jo taju lähteä.
Varmaan katkeis verisuonet päästä :blink:
Pitäsköhän tilata Shire Maltia kun kaikki sitä niin kehuu ja tykkään kamalasti Long Bottom Leafista... :thinking: En vaan tykkää oluesta, eli jos maistuu kaljalle niin kiitti mutta ei kiitti. :D
Mun mielestä Shire Malt pienen totuttelun jälkeen oli jopa merkittävästi parempaa kuin LBL, joten en voi kuin suositella kokeilemaan!
^ tästä samaa mieltä. Loppupeleiss pidin siitä itsekin enemmän. Nyt vaan kumpikin mehu piiitkällä tauolla ko kyllästyin pahasti. Eikä see miltään bisseltä maistu. :)
Shire Malt on kyl omaanki suuhun parempaa ku LBL. Tauolla tosin molemmat :D