Ja mistä johtuu että miksei esim tuolla subtank minin 0,5ohm atolla voi/saa/kannata höyryttää alle 15w?
Printable View
Sillä voi ja saa ja kannattaa höyryttää alle 15w jos se tuottaa omaan makuusi tarpeeksi höyryä ja makua. Mitä vähemmän watteja sitä pidempään akku kestää. Ei ole olemassa mitään lakia/asetusta etteikö saisi höyrytellä alle......
Itse vedän subtankkia 10,5watilla koska se tuottaa minun makuuni ihan tarpeeksi höyryä. Ja höyryn maku ei juurikaan parane vaikka sitä ruoskisi 40watilla. Sekin on taas ihan kiinni nesteestä. Mutta jos 3w tuottaa hyvänmakuisen höyryn, niin miksi pitäisi antaa yhtään enenpää?
Ite käytän subtankin occ coilheadeja 25watilla.
Postit on niitä tolppia, joita on rba laitteissa, esim drippereissä. Liite 22003
Ja SSavuke: En suosittele paulsaaren töhniä, täyttä paskaa. Jos ei itse nesteiden mixailu kiinnosta, niin suosittelen esim. Bargainvapouria. Sieltä saa 100ml purkkeja edullisesti.
N.viikko
Mitäs toverit tykkää istick modista?
Täältä varmaan löytyy
http://www.e-savuke.com/vb/kaupallis...af-istick.html
Elikkäs onko noita 0.8 ohmisia atoja järkevä ostaa aerotank megaan? 30w istickillä ajelen
Mulla ainakin tuottanu mukavat höyryt n9W tehoilla... Akku kestää tolla asetuksella mun mielestä älyttömän pitkään! 👍
Mistä olette ostaneet noita 30 tai 50ml pulloja, huumeruiskuja ja tylppiä avaria neuloja?
Pink Mulelta muun joukossa. Yksinään ei kannata koska postit. Niillä on ainakin ollut 50ml pulloissa jopa mitta-asteikot. 100ml pullot vapetalolta.
Mitenkäs on porukoilla nää atlantikset vuotanut? tai tankit ylipäätään.
Itelläni jokusen viikon vanha ATLANTIS ja tiputtelee ilmareiästä huolella.. taskussa jos joutuu nurin niin kusee housuille..
Samotein poikittain asettaminen tyhjentää tankin.
Mistä tällänen johtuu? ja mitä pitäs tehdä? :thinking:
Normaalin lämpötila "huohottamisen" vielä käsittäisin mutta tota ei voi sanoa enää huohottamiseksi.
Ja tankin lasi on ehjä!
Sisällä höyryttelijät huomanneet mitään tahmaisuutta kämpässä? Mietin kun lattia tuntuu keräävän tahmaisuutta että voiko johtua siitä vaiko tuleeko muualta.