Pitääpäs illalla perehtyä totteleeko tuo mun visa mua muualla ku paypallin kans, oli siellä jotain omegoja tutustumistarjouksella 1$ 120 pilsua 1 per asiakas.
Printable View
Pitääpäs illalla perehtyä totteleeko tuo mun visa mua muualla ku paypallin kans, oli siellä jotain omegoja tutustumistarjouksella 1$ 120 pilsua 1 per asiakas.
Alea saa melkein joka tilauksesta + kannattaa kattoa ku siellä on tavaroita esim ilmatteeks jaettavissa.
It just explodes! :laugh:
Jos tilaat isommalla summalla niin maksat sitten kiltisti vaan ALV lisää. Kyllä ne silti halvemmaksi tulee kuin Suomesta, nopeastihan sä lasket että heität hintaa lisää 24%
Jos Dysoni pitää jonkinlaista eri ääntä niin sitten pitää putsata syklooni sisältä kunnolla. Tai jos imuteho on heikentynyt merkittävästi.
Huom ei pestä sellaisenaan vaan purkaa se syklooni kokonaan ja sitten pestä osat kun välissä oleva tiiviste on turvassa, jos sen kastelee niin se menee vinksin vonksin ja pitää ostaa uusi tiiviste.
Youtubesta löytyy kyllä videoita tästä operaatiosta.
Tännekin tuli DC37. Ja imutehoa ON. Ei enää ikinä pussillista, imuroit sen kerran ja sitten onkin pussin huokoset tukossa ja rupeaa imuteho heikkenemään samantien.
Sairaan hyvää tulkintaa 4 Non Blondesin ysäribiisistä What´s Up!!
Serbian Talentista:
http://www.youtube.com/watch?v=otDPL4H7e78
Bosch pölynimuri BSGL5PET1 - Gigantti
Tommonen sit tarttu matkaan. Vähän toi pudjetti kasvo mut kyllä lähti koiran karvat matosta!
Oonks mä siirtyny liikaa taka-alalle vai miks täällä ei enää tapella? :eek:
:lol:
Ja kuka muka maksaa yli 40€ jostain metalliputkesta??? :whistle:
Kelloissa sentään on jotain eroja! :evil:
Aika väsähtänyttä jätkät :D
Mulla on tammikuussa 2010 Gigantista ostettu 29 euron Matsui-pölynimuri, hyvin se imee :D Äänekäshän se on, mutta mitä väliä kun sitä kuuntelee 40 minuuttia viikossa?
Mitähän sitä hommailis kun akkeli on partio kisoissa, alkaa pikkuhiljaa tylsistyttämään :D
Oon tän foorumin ylivertaisin vapoguru, tein äsken pumbalSETUPIN ja sit vedin tätä ja meshii yhtäaikaa kaks laitet suussa.
Vaposcenen pioneeri kaikilla osa-alueilla.
Yhdyn myös Kalepon ja Vepan absoluuttisiin totuuksiin.
Olen Kim-Jong-Unatsu, nerojen nero.
Tässä vähän taustaa:
Höyryvoimien komentajaksi noussut alle 30-vuotias Kim Jong Unatsu nähtiin dokumentissa ajamassa höyryjunalla ja ohjeistamassa vapoilijoita.
Tämä selvisi dokumentista, jonka Pohjois-Korean televisio esitti sunnuntaina.
Foorumin uuden johtajan setupointitaitoja ylistettiin.
- Kunnioitettu höyrytoveri Kim Jong Unatsu on täydellisesti perehtynyt kaikkiin wickausstrategioihin, filmi julisti.
Lyhyessä ajassa liki tuntemattomuudesta isänsä seuraajaksi noussut Kim ei tiettävästi ole saanut kimppa-oddykoulutusta.
Maan television mukaan aivan näin ei ole asian laita: nuori Kim laati ensimmäisen tutkielmansa nr-langoista jo 16-vuotiaana.
- Suuri kenraalimme Kim EGO-C Il kutsui häntä (poikaa) monilahjakkuudeksi, kaikkien nerojen neroksi vapotiedossa.
Sunnuntai oli tiettävästi myös nuoren vallanperijän syntymäpäivä, mutta sitä e-savukkeen sähköpostitiedotteessa ei mainittu.