Kribin 201 atty ;)
Printable View
Touhu mennyt joko tylsäksi tai oivallisen mutkattomaksi. Kädessä lähinnä Dani+Mister510 setti ja tankissa enimmäkseen jasson juissit. Ei mulla muuta, jatkakaa!
Jälkimmäinen.
Aina hieno hetki, kun joku pääsee tuohon vaiheeseen JA malttaa pysyä siinä.
niin vain tästäkin työpäivästä selvittiin, aamun ensimmäinen ja illan viimeinen kuorma oli ajoissa. kaikki välillä lähteneet etuajassa tai myöhässä.
vielä tovi paperitöitä, siviilit niskaan ja grilli ynnä sauna kuumaksi
Tuleeko juhannus-speciaali?
Streamia "Saunassa Urdun kanssa"?
Urdusta voitaisiin leipoa uusi kauppaneuvos Paukku.
Olisi formaattikin valmis, vain vieraat uupuu.
Nyt on trolli pyytäny henkilökunnalta liikaa tärpättiä :D
Unohtui höyrykamppeet kotiin tänään, muutama tunti tallilla ja nyt oon ihan taivaassa kun vihdoin pääsee taas drippaileen, on tää vaan niin hienoa kun tajusin että makuja voi vaihdella. :crazy: Clearojen kanssa kun oli se yks atopää pyhitettävä tietylle nesteelle ja muutenkin sitten tankillinen höyryteltävä vaikka tuntuis ettei sittenkään tee mieli höyrytä juuri sitä nestettä. :D
Huonosti kiusattu kun en tajunnu. :crazy: :laugh:
Dripperistä (lähes) kaikki maistuu paremmalta. Sitä se meidän kyttä tarkotti.
No joo olen jo huomannut! :eek: Sitähän mä jo humuttelin eilen. :yeah:
No mutta kun ei se pidä paikkaansa. Sulla se ehkä maistuu tähän mennessä parhaimmalta, mutta ootapa ku mesh-atoihin pääset käsiksi...
Herra ja katiska muuta ei tarvita :love:
Tai no nesteet ja akku :yeah:
Mä en kyllä ymmärrä tuota drippereistä kohkaamista. Ei vaan mun mielestä toimi sen paremmin kuin kunnon genny tai tankki kuten Gamma, Kayfun ja Misteri. Ehkä en vaan osaa..
Hmm, Tontzan laittamassa paketissa on kanthalien ja silican lisäks meshiä, hmmm... :thinking: No jos mä nyt alkuun menen pumpulilla kun tosi hyvää näinkin, kattoo sitten jos joskus uskaltaa kajota askartelutarvikkeisiin. :thumbsup:
Mesh + dripperi on jotain niin maukasta harmi kun ei kanna nestettä kuin pumpuli.
http://www.ohhoh.net/kuvat/amatoori.jpg
Kyl täs vaan huomannu, että omaan makuun H-Atty vaan on se paras, 0.6 ohmin vaijeri-mesh-setup eikä mitään suurempia noitarumpua tarvitsevia säätöjä (paitsi tietty parit upgradet H-Attyssä, mutta ne nyt voi olla kenellä vaan). :love:
Tää on hauska juttu. Nyt kun sain tuon Onen skulaamaan ja vertailukohtana on Misteri niin samalle viivalle niitä en edes laittais. Kun ne nyt vaan on niin erilaisia! Riippuu siis aivan siitä, mitä sattuu haluamaan. Tykkään siis molemmista ja tuosta Misteristä on pitempi päivittäiskokemus, mutta ..toiset tykkää äitistä ja toiset ei.
Boge on paras! :p
Meshin ainoa miinuspuoli on se haastavuus. Menee aikaa ja tarvikkeita ja hermoja kun sitä opettelee käyttämään saatika sitten löytämään sen oman setupin, mistä itse tykkää.
Damn, ja mä niin koitin sun hermojas tallomalla maahan sun koko höyryttely urasi ja sun suuren tittelisi :lol:
Se on vaan että toi mesh on armoton mutta intohimoinen rakastaja, jos sitä ei osaa käsitellä oikein se puree hepin pään irti ja raapii vielä silmät päästä mutta oikein kohdeltuna vie sut seitsemänteen taivaaseen ja sen yli :evil: Tosin on pumpulikin paikassaan ihan kiva :angel:
Tässä on taas hyvä esimerkki: höyryttelin tuossa päivällä yhtä omaa reseptiä (tupakkaneste), ja se maistu ihan perseelle dripperistä pumpulilla mutta todella hyvältä kun oli mesh-ato. Mesh vaan tuo joitain makuja niin paljon paremmin esille.
Vängätkää kuinka haluatte, mutta alun kolmatta litraa Shire Maltia imeskelleenä: Se ei maistu miltään pumpulilla, oli alla dripperi tai tankki. Mister+mesh tai H-atty+mesh = nam :worship:
Mutta, mutta, dripperi+pumpuli ja Drakeula, Yolo tai muutama Seduce Juice! Ja taas Jalipot maistuu paremmilta meshillä. Kokeilkaa molemmilla ja yllättykää: Sama neste saa uuden elämän jommalla kummalla.
Sanoisin, että kun on ne omat lempihöyryt löytäny, niin seuraava tajunnanräjäyttävä juttu on grafeeni-virrankulku ja wickittömät atot. Itelle ne on H-Atty, Kaiffari ja dripperi ja jos vaan yhden saisin pitää, niin seo lisi H-Atty.
E: Ja kyllä se nesteen maku riippuu laitteesta. Ite oon tässä ~viikon verran vetäny FW:n Monkey Fartia ja kaiffarista maistuu enemmän banaanille, kun taas H-Attystä mansikalle.
Hei sedät ulos höyryille ja otetaa sitten uusiks :)
Kyllä se maku on huomattavasti parempi meshillä. Toki siinä katiskassa on reilummin oppimiskäyrää, mutta kun se on ohi, meshi on myös huolettomampi. Jos tehdään niin että seurataan kahden kuukauden ajan kumpi näpertää enemmän setuppiansa, sinä vai minä, olen aivan varma että sinulla on enemmän aikaa sekuntikellossa sen parin kuukauden jälkeen.
Ihanaa! Taas väännetään pumpuli/silica vs. mesh! Omaan suuhun vain ja ainoastaan Bebeca on ollut meshillä parempi. Muut yhtä hyviä/pahoja. Eroja tottakai löytyy, mutta vain yhdellä nesteellä dramaattinen ero.
Nyt mun alko tehä mieli Bebecaa... Miltähän se maistuu pumpulilla... Tai ehkä tilaan oikeeta esikuvaansa eli Halon Tribecaa(?) pumpulien kunniaksi! :o
Bebeca nyt ei maistu hyvältä millään atolla :whistle:
Väännetäänkö seuraavaksi musiikkimausta? Entäs nais- tai miesmausta?
Meidän Kale vähä pehmenny mielinpiteiden suhteen jostain syystä :eek:
:teaching: Kaikkein parhaimmalta maistuu meshillä AIDOSTA atosta nautitut höyryt, AIDOLLA putkella. Ei siinä kloonit bunbulilla pärjää :sarcasm: