Kuka?
Printable View
Pussittomista ei oo hirveesti kokemuksia, paitsi Dysonista josta kannattaa pysyä kaukana. Volta on toinen samanlainen huutaja ku Dyson. Parhaimmat imurit mitä mä oon käyttäny on ollu Electrolux ja Miele. Nyt mulla on joku Philipsin p*ska johon menee jatkuvasti hermo, jumittaa joka nurkkaan ja kaatuilee mattojen reunaan ja johto on niin lyhyt et pitää tepseliä vaihtaa joka välis. Edellinen oli Electrolux, mutta se meni rikki remontin yhteydessä :crying:
Tais mennä vitsi aika pitkällä mitalla ohi :D
Pahoittelut, mulla on huono huumorintaju. :crying:
Toki jos mennään kalliimpiin pussittomiin niin varmasti löytyy hyviä imureita, tässä kuitenkin kyse ilmeisesti noista halvemmista pussittomista. Meillä tosiaan oli juuri tuo kyseinen Hooverin mailli ja voin sanoa et paljon melua tyhjästä, hirveetä meteliä pitää kyllä mut imuteho aivan käsittämättömän huono. Nyt tällä hetkellä joku Hooverin pussillinen malli ja imuteho hemmetin hyvä, saa kissakin kulkea kaukaa imuroidessa ettei löydä itseään imurista.
Mun koira tykkää, kun laittaa harjasuulakkeen ja alkaa imuroida..siis koiraa! :rolleyes:
Mun toisella marsulla on oma ääni imurille, kun imuroin mattoja ja silloin kuuluu sellainen korkeampi ääni niin vatipää jyrsijä alkaa ujeltaa niin kovaa että se kuuluu imurinkin yli. :laugh: En ole vielä saanut selville että huutaako se torvi suorana siksi että sillä on hassun hauskaa, hirveän kamalaa vai luuleeko se että sen tontille on saapunut vieras morso. :laugh:
Green Cyclone 2000 W - pölypussiton pölynimuri, musta/vihreä. | Pölypussittomat | Pölynimurit | Verkkokauppa.comMeillä on myös koira, joten toi pussiton on aika jees. Ja tossa kyllä tehoo on ihan tarpeeksi. Äänihän on kovempi mitä pussillisessa, mutta eipä tuo ole haitannut.
Dyson on täälläkin, muutaman vuoden ollut ja helkkarin hyvä.
Dyson vinkuu niin lujaa että pää halkee. Olkoot sitte kuinka hyvä tahansa, mulla jäis imuroimatta sen äänen takia.
Onkohan siellä jotain vikaa Dysonissa, kun ei tuota meidän imurin ääntä vinkumiseksi voi sanoa...? Kyllä siitä ääntä lähtee muttei sen enempää kuin vanhasta imurista.
Ehkä olen tottunut Electroluxin hiljaisuuteen? Muutamaa eri Dysonia oon kuunnellu ja kaikissa sama ärsyttävä ininä.
Näinkin voi käydä.
<br>https://www.youtube.com/watch?v=jTNTor5f4V4
Postivaihtoehdot on joko 8€ tai 4€, oon ite käyttänyt tuota 4€ vaihtoehtoa muuten paitsi kerran otin DHL:n pikapostituksen. Sellainen 1½-2vk kestää jenkkilästä tulla. Tilaat alle 22€ edestä tavaraa kertatilauksena niin tulli ei sano mittää.
Eikö tuolla iherbillä ole paypall maksua vaihtoehtona? pelkkä luottokortti.
Luotto- tai pankkikortti, itse oon maksanut suoraan elektronilla.