USEIMMITEN se avainsana.
Olikos tuo nyt pro vai vastaan?
Printable View
USEIMMITEN se avainsana.
Olikos tuo nyt pro vai vastaan?
Totta tuokin, ei sitä käy kieltäminen että sinänsä aika tyhmä temppu Sibiltäkin.
Kuulemani mukaan henkilö josta puhe on oli aikoinaan hyvin mukava ja avulias, se varmaan selittää sen miksi tyypillä muistaakseni tilaston mukaan eniten tykkäyksiä foorumilla. Vittuiluvaihde ilmeisesti meni päälle kun HöyryGurun tittelin sai.
Ei kai vanhat jutut enää paina vaakakupissa? Jos halusi uudistaa kanavaansa tai jotain...noh, omia videoita ne oli. Vääntäminen on tullut osaksi foorumia, vaikka jokainen ei siihen ryhdykkään.
edit: toisaalta kauppiaiden käytössä olevien videoiden poistaminen haittaa liiketoimintaa.
En, koska mä tiedän tasan tarkkaan, miten itse käyttäydyn.
Ihan kuin mä sitä spoilaisin.:evil:
Eiköhän se ole aika selviö, miksen mä täällä enää jaksa kauheasti hillua; jos täällä spekuloidaan täysin päättömiä ja asiasta tietämättä heitetään vähän lokaa päälle, niin ei se kovin paljoa enää kannusta tätä perseilyä katsomaan :laugh: Jos nyt kuitenkin selventäisin asiaa sen verran, että sekä minä että Sib sovittiin asiat kuten aikuiset lopulta, eikä lähdetty selän takana vetää mitään lapsellista paskaa, kuten esim. tässä ketjussa usein tupataan tekemään :rolleyes:
Pysykää nyt aikuiset miehet housuissanne :cheer:
jahas, kylmääkö kun pittää vääntää? jos vääryyttä koettu, mun YV -laatikko loistaa puhtaana tyhjyyttään.
on muuten komia kesäpäivä. nähny jo vettä, räntää, rakeita ja auringonpaistetta. pallosalama vielä ja sateenkaari.
:yeah:
Mulla on kans yksäriloora ja se on tyhjänä, jos haluaa jotain asiaa selvittää niin ei muuta kuin suoraa kontaktia, ettei tartte omiansa täällä keksiskellä :)
Hyvä vaihtaa suuntaa poliisin käskystä siinä vaiheessa että pääsee sanomaan trollille viimeisen sanan. :thinking:
Aika rauhallisissa merkeissä taitaa juhannukset mennä, grillataan jos on hyvät kelit, jos ei niin sitten sisällä paistinpannulla. Safkat varmaan kuitenkin aika samat :D
Bannit kaikille koko kesäksi ? olis hyvä idea minusta :sarcasm:
Tekisi ihmiset muutakin kuin valittavat netissä vai olisko paha kun joutuisi näkemään livenä ihmisiä ?
Onhan sen pakko olla paskaa ilmaa juhannuksena ja siitä eteenpäin, kun kesäloma alkaa
Tässä just sähkögrillejä googlettelen, parveketta en omista eli sisätiloissa tulisi grillauksen tapahtua :thinking:
Ei juma, juhannusaattona 15 lämmintä, taitaa tosiaan mennä suunnitelmat uusiks. :facepalm: X-(
Lidlin pulled pork just uunissa.. Omaa tuli tehtyä joku aika takaperin, niin pitihän sitä "valmista" kamaakin testata. :D
Juhannuksena ei kummempia suunnitelmia tänäkään vuonna, mutta piti olla viime torstaista viikko eteenpäin mökillä, mutta paskojen ja kylmien ilmojen takia tultiin takas kotiin jo sunnuntaina. :evil:
Täällä tarkoitus mennä viettämään jussia kaverin mökille sekalaisen seurakunnan kanssa, 15 ei vaan ole mikään ihanteellinen lämpötila. :mad: Menee varmaan saunassa tölkit kädessä istumiseks. :D
Muutaman kerran tehnyt pulled porkia crock potilla ja maukasta tuli. Yks hemmetin hyvä soosi on baby ray's tuotteet :drool:
Vertailussa einesnyhtöpossut ? pärjääkö kotitekoinen kaupan puolivalmisteille? - Kokoliha-Karhunen ? Ruokala ? Ilta-Sanomat
Ei mitään liian hyviä arvosanoja oo nuo einespossut saaneet, eli kannattaa kyllä tehdä itse. Rahaakin siinä säästyy.
Kuvia saunasta sitten?
Meikä heittää vaikka pilkkihaalarit niskaan mut pakko grillata sitä yliteollista hirvenfilettä ;)
File not found, how about potka?
Muuten, miksi kaupoissa myydään coleslaw kaalisalaattia?`Miks ei pelkästään kaalisalaattia, tai coleslawta, miks helvetissä se pitää kirjottaa eka englanniks ja hetiperään suomeks?
Paras grillimakkara on Tapolan Aurella. :love:
Onnekas. :drool:
Vielä sen verran tosta loppuun kalutusta GMO-keskustelusta, että huomasin tänään syöttäväni elukoitani GMO-rehulla. :blink: Rehumerkkinä amerikkalainen Oxbow, tuoteselosteessa lukee 3x "sisältää geneettisesti muunneltua soijaa". Mulla on siis tehotuotettuja GMO-morsoja. :thinking: Ehkä jatkossa ostan suomalaista Altrominia.
Kappas, täällähän on ollut bileet kuin Golgatalla.:D
Niin monta Jeesusta, niin vähän nauloja.
Juhannus, mikä se on?
No tuo hankipuoli ehkä menee..
Tuliko dripperi ja myrkkypumpulit vai kusiko Itella?
Ei tullu tänään, jos huomenna sitten :o
Ei tarvi tutkia ku tein sille setupin valmiiks :love:
Meillä on täällä kyllä aika ihania höyryritareita. :love::love::love:
Ratsastan valkealla ratsulla luoksesi, sitten tehään siitä hepasta metukkaa.
Alma Manu hakee postitoimilupaa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Herranen aika, eikai itella vaan joudu jatkossa panostamaan palvelun laatuun kilpailun takia :blink: