Älä tuittu yritä leikkiä mitään lässyn lässyn, voit mennä nukkumaan jos haluat. Hyvää yötä tuittu =)
Printable View
Hyvää yötä Rokuli =)
Tähän aikaan yötä paras #viimise0päälediilli on nukkumaan meno! :yawn:
Taitaa tulla rokulille pitkä päivä huomenna ku kaupat ja alkotki lakossa ni vaikee saada loivennus sarjaa mistään.
Vähänkö haluaisin nyt nähä ne myyttiset lokit, kun niitä on tässä pari sivua hehkutettu. Saatanan vaporware.
Aurinkoista perjantaiaamua. Eiku vittu siellähän sataa :(
Jatkakaa [emoji8]
Pitääkö antaa periaatteelleen periksi ja luisua.....
Liite 23861
Katiskaverkkoon?
Meinasin kans ens viikolla kaivaa katiskat esiin ja vähä naatiskella.
Täällä on vissiin oltu viimeyönä legendaarisia.
Ei katiska ole mitään pimeää puolta :D meinasin noita halpatuonti laitteita. :unsure:
Enpä ois uskonut minkälaisen paskamyrskyn sitä saikin aikaan vain yhdellä sanalla :blink: Vauhdikas yö ollut :D
Vähä syysmasista liikkeellä ?
No Suomessa on nyt pimiää
Jos ehtoolla raahaisi itsensä Poriin huuruttelemaan
Voi lapsia kun jaksavat. Ihan on oltu poliisin kanssa tekemisissä ja oikein kaadetaan koko internetti.
:yawn:
Kohtapuoleen ässälle dremelöitävää, kun ensin saapuu kaikki pelipaikalle. Pidetäänkö silloin hiljainen tuokio:confused:
Voisit luuppi koodata alkolukon foorumille, ei pääse jos promilleja on yli rattijuopumusrajan :lol:
tänään töissä, mites teillä? ;)
Juu käy [emoji106]
Jotain sosiaalisia tehtäviä & lasku toimituksia ja lopuksi kysymys
Oletko kännissä
[X] Kyllä -> Siirto Suomi24 chättiin
[X] Vähän -> Lisä kysymyksiin
[X] En -> Joudut painamaan nappia 100 kertaa mehän tiedetään että kukaan känninen sitä ei jaksa [emoji13]
Olipas kivat keskustelut yöllä :D Olis kyllä kiva nähdä ne lokit, veikkaan että rokulin meno on niissä ollut samaa kun täälä nimittäin :D
Luin jonku 10 sivua tapatalkkia odottaen lokeja, turhaan. Ny ootellaan et päästää töihi.
Olikos tänään viinakauppa kiinni, kysyy keskivertokansalainen.
Kersa huutaa tos hiekkalaatikolla paskat vaipassa. Kuka ne nyt vaihtaa, mä oon lakossa!
Taitaa olla, gepardia kaupasta ;)
Eikös tuo alkon "seisaus" ollu vaan pari tuntia?
Niin se vaan lässähti tämänkin dekkarin juoni, juuri, kun tunnelma alkoi tiivistymään ja jäin jännittyneenä odottamaan mitä lokien takaa paljastuu. Ei, niitä ei ole, joten se kertookin paljon niiden paljastamisella uhonneesta. Tämä taitaakin olla hiiri, josta taikajuoma tekee ärisevän karhun.
Seuraavaan dekkariin haluan kunnon lopun, ettei tartte itse tehdä päätelmiä. :thinking::)
Tais vaan perinteisesti toisen samurain kunto loppua???:)
https://media0.giphy.com/media/MbRcdVb2q9Dt6/200.gif
:lol: Rokuli käyny taas olemassa ihan oma valoisa itsensä :lol: Mukava ja positiivinen nuorimies. :sarcasm:
Nyssitä sitte täytyy tosiaan loppupäivä ilmaista mieltään poliittisesti, teen sen täällä kotona. Ulkona sataa ja Sipilä on kans kuitenkin sisällä.
Itse ajattelin ilmaista itseäni menemällä parturiin
Ans kattoo kui papan käy :)
Helppoa vetää koneella parta ja tukka samalla vedolla. :laugh: Hyvinhän siinä aina käy.