Ja nyt meni sit jo pääjuoni loppuun. Hauska oli, mut olis saanu kestää vähän kauemmin.
Printable View
Ja nyt meni sit jo pääjuoni loppuun. Hauska oli, mut olis saanu kestää vähän kauemmin.
Mä olen useampana päivänä koittanut alkaa pelaamaan Total War: Rome II:sta, mutta kuten tavallista tämän sarjan peleissä, niin patcheja saa odotella että voi kunnolla pelata.
On se kumma, että vuonna 2013 julkaistaan tämän kaliberin peli esim ilman SLI / Crossfire tukea.
Vaikka oma kone on kohtuu tehokas niin aika kyykyssä on tämän kanssa jos yhtään enempää silmäkarkkia laittaa asetuksista :D
Kysytään mielenkiinnosta, olisko jollakulla tarvetta ratti-poljinsetille? Logitech DFGT kyseessä, sopii PC/PS2&3?
Aiheeseen. Uskon, että GTA V tulee PC:lle vasta Q1 tai Q2 2014, kun vertailee miten muut GTA:t ovat koneelle julkaistu.. harmi sinänsä.
Joo kyl toi todennäkösesti ens vuoden puolelle menee. Vaikka eihän oo ees mitään varmaa vahvistusta tullu, et olis tulossa enää muille alustoille ;)
Jos olis nyt samaan aikaan tullu nyt kun boksille ja pleikkarille niin olisin kyl ennemmin pc:lle ostanu. Kohtuu surkeat grafiikat noissa konsoliversioissa. Ei vaan noissa vanhoissa konsoleissa riitä potku.
Ja luin viel eilen netissä, et ainakin konsoliversioissa nettipelissä maksimi pelaajien lukumäärä on 16 kerrallaan. Mun mielestä aivan liian vähän siihen nähden, et kartan pitäis olla kohtalaisen iso.
Ostaa vai eikö ostaa...? ;) https://www.origin.com/fi-fi/store/b...ate-collection
Mä ostin tuon viime vuonna ja pelasin kaikki läpi, on kyllä kova paketti :) Nuo vanhat vaatii vähän säätöä, mutta kyllä nekin saa toimimaan nykyaikaisella koneella.
Oli muuten päässyt unohtumaan kuinka vaikeita ne vanhat pelit oli, niissä meni huomattavasti enemmän aikaa läpipeluuseen kuin uudemmissa :D
Tänne iskee varmaan biisi paremmin kuin huumoriin tai musiikkiin :)
http://www.youtube.com/watch?v=z9-QaIvjtBw
En tiedä siitä, mulla on tuo Origin versio, joten ei ole boksia lainkaan.
Itse käytän Win8:a joten osa ongelmista saattoi johtua siitäkin. Ei nuo ihan vanhimmat tosiaan suoraan toimineet. Ja mitä tuolta lueskelin alan forumeilta niin säätöä vaati muillakin.
Tosin en tiedä ovatko nyt päivittäneet niitä, kun siitä on jo yli puoli vuotta kun niitä pelasin.
Dota kakkosta tuli hakattua jokin aika sitten, tosin tällä hetkellä en tohdi pelata mitään koska pelit aiheuttaa itsessä pahempaa riippuvuutta kun nikotiini, heroiini ja kokaiini yhdistettynä ja syö kaiken vapaa-ajan. Cookie clickeriäkin piti mennä kokeilemaan ja sekin meni neljän päivän klikkausmaratoniksi. Cookie Clicker (kokeileminen omalla vastuulla)
Menneisyydessä WoWi oli kova sana jota tuli hakattua lähinnä hc pve:nä. northrendin kovin resto shamaani :D
cookie clicker näyttäis olevan jotain 4 000 000 000 000 000 baked (all time) ja 19.pvä menossa... Muija vähän jupisee, mutta antaa jupista.
Lahjoitussaitti : Gala Giveaways
Linkittää Steam accon niin saa pisteitä (pelitilin pelien arvon mukaan), joilla sitten voi osallistua rafleihin.
Avoimena meikäläisellä (ending time taitaa olla huomenna 21:00 suomiaikaa)
Gala Giveaways - Battlepaths by Yakousei
Gala Giveaways - King Arthur II: The Role-Playing Wargame by Yakousei
Gala Giveaways - Two Worlds Epic Edition by Yakousei
Gala Giveaways - Joint Task Force by Yakousei
Gala Giveaways - Nexus - The Jupiter Incident by Yakousei
Gala Giveaways - Garshasp: Temple of the Dragon by Yakousei
(Rafletiketin hinta itellä on Stiimin peliarvo x100 kuten FAQ suosittelee).
Toinen vastaava saitti josta voi käydä vaan liichaamassa rafleja niin : Win Steam Gifts or Create a Giveaway for Your Gaming Community
Eli aina kun joku luo rafflen saat yhden pisteen (menee n.24h niin 300P cäppi tulee vastaan).
Si paukuttelee vaan osallistumiset ja seuraavana päivänä uusiksi.
Täällä saa ORIGIN/STEAM koodia kun kysyy :
Spoileri!
Viikko enää niin alkaa BF 4 beta. On sitä jo hetki odotettukkin.
Tuli tuossa jo pari päivää sitten pelattua GTA V läpi ja nyt sitten metsästellään viimeisiä prosentteja pelistä. :D
Hieman kyllä yllätti pelin lyhyys; pääjuoni ois varmaan menny yhdessä sessiossa läpi, jos ei sivutehtäviä olis siinä ohessa tehnyt ja ei niitä sivutehtäviäkään nyt ihan älyttömästi ollut tuonne tungettu.. Jotenkin jäi semmonen kuva, että rokkistarat on tehneet tuon tarkotuksella ja näin "pakottavat" porukan ostamaan DLC-paketteja, koska nälkähän tuosta jäi.
Monessa prosentissa pääjuoni taputeltu loppuun?
Itellä oli vähän päälle 84% kun olin pelannu läpi, mutta siinä oli tosiaan vedettynä kaikki vastaantulleet sivutehtävät. :)
Kertokees se, että onko ne tähän tuonu taas taksit? Meni meinaan takseiluksi ainakin IV.
Senverta komia ja mielenkiintonen kartta oli, että mielellään ajeli omine päineen kohteeseen. Myöski eventit ts. random encounterit (ilmestyy tutkaan sinisinä tai punasina pisteinä) jää kokematta jos huitelee taksilla ympäripäissää. Ajomallinnus on kanssa helvetisti parempi varsinkin verrattuna neloseen.
Edit. Täytyy vielä senverta pöristä tässä ja purkaa sielua: Nelonen oli omasta mielestä ihan armotonta paskaa eikä sitä jaksanu edes loppuun pelata. Nyt on muuten vitosen soundtrack lähes yhtä kova kun vice cityssä aikoinaan. /End rant.
Emt.. Mun mielestä toi ST oli melkosta kuraa.. Eihän sieltä löytyny edes kunnollista rockia tai metallia..
Nojuu hevimpi osasto jäi kyllä uupumaan. Omassa pyörityksessä oli lähinnä los santos rock, pop, ja mikäsenytolikaa syntikka/elektroni painotteinen kanava. Blaine county radiosta oli hauska kuunnella Danny Mcbriden läppää.
Jos joltakulta uupuu peliseuraa, niin tässä ollaan kavereitten kanssa käynnistelty onlinea varten omaa crewta. Suapi liittyä jos vajaa 30-kymppisten ääliöiden kanssa haluaa peliä tahkota. Suurin osa pelailee laatikolla,, mutta on tuohon muutama ps3 omistaja liittymässä myös.
Pelasin CoH2 netissä pari matsia.
Jhuuuu... Kylmää kyytiä..
Matchmaking on rikki, levelit ei enää näy. Ekassa matsissa kun katsoi porukan plakaatteja pelin ladatessa, mulla ja yhdellä toisella oli yksi kultainen tähti. Kahdella oli kaksi tähteä.
Vihollisella oli rivi hopeisia tähtiä plakaatin ympärillä ja yhden plakaatissa isot kotkan siivet.
Hieman se jännitti, mutta ei kai sitä leveleillä pelata.
Matsi oli 4v4.
Matsi alkoi ja siitä sitten kaikki hajaantui suuntiinsa, meillä oli venäjä ja vihollinen luonnollisesti saksa.
Tiukkaa taistelua alueista, näytti menevän aika tasaisesti.
Kunnes sieltä tuli "jotain". "Jotain" sen takia että taistelin sivulla ja yhtäkkiä vain havahduin että menetin pisteen ja kolme yksikköä oli pyyhitty kartalta.
En tiedä mikä vittu sinne tuli, kolera varmaan.
Koitin hakea aluetta takaisin niin siellä oli poterot ja kolme KK:ta vahtimassa. Koitin mennä muualle tilapäisesti, säästin että saisin ekan T7 pykätä, peliä mennyt noin 8min.
Saksa ajeli ympäriinsä scout car- autoilla, sillä köyhällä konekivääriversiolla ja sillä anti tank- versiolla.
Tuli hieman hätä että vittu pakko saada se T7 kenttään.
No siinä 12min kohdalla se tuli, pari minuuttia myöhässä kun tuota jalkaväkeä piti tehdä uusiksi, saksa niitti sitä kuin heinää.
Mutta sitten hakemaan se bensapiste minkä juuri menetin, ajelin siitä poterolle ja aloin täkittää sitä.
Jestas kesti kauan tuhota se, ja kuitenkin tankilla ammuskelin. Siitä sitten pelotella vielä KK:t pois rinnalta ja valtaamaan jalkaväellä.
Katselin sivulle että siellä on vihollinen tullut läpi, perkele.
Katselin pelaajien rosterin, kaksi jo luovuttanut meidän tiimistä, perkele.
Meikäläistä ei haittaa, minä taistelen!
Valtasin alueen ja käänsin T7 keulan kohti scout car:a jonka näin sivummalla. T7 eteni noin kaksi metriä ja "plop" aukesi kuin sillipurkki.
Huusin vittua ja saatanaa että mitä helvetin persettä!?
Sivusta ajoi keskelle kolme Panzer IV.
Tako mun jalkaväen kuoliaaksi.
Olin että "WADDA FAKIN FAK FAK!".
Katsoin baseen, kaverin viimeiset joukot oli kaikki sen basen ympärillä, oli kai peräännyttäny ne eikä muistanu lähettää uudestaan kentälle.
Aikaa oli kulunut 12min, venäjä oli totaalisen raiskattu, painoin "Quit".
Noh meikäläinen ei tähän suostu että mun alkupään venäjän peli ei muka toimi.
Minähän jyrään saksan alkupelissä.
Uusi matsi.
Tällä kertaa tuli 3v3, samaa paskaa että mulla kultainen tähti ja kavereilla ei yhtään. Vihollisella oli jos jonkinmoista krumeluuria plakaateissa, ei näyttäny kivalta asetelmalta.
No peliin itse.
Juoksutin heti insinöörit katkaisemaan kulkuväylän piikkilangalla että saadaan aikaa vallata bensapiste.
Se oli niin helvetin lähellä onnistua.. Ainoa vaan kun siellä tuli vastaan Heavy Grenadier- joukkoja.
Ilman tappioita ne raiskas totaalisesti mun insinöörit, mulla oli tulossa suojaamaan perässä heti jalkaväkeä, ei auttanu.
Suolas saatana nekin.
Huusin taas vittusaatanaa että mitä tää paska on!
Multa suolattiin kaksi yksikköä ilman vahinkoja.
Siitä ne eteni bensapisteelle joka oli tiimikaverin hallussa, lähetin kaiken mitä oli (eli yhden conscript) joukon sinne tueksi.
Siellä oli insinööriryhmä, conscript ryhmä x2, ja se heavy grenadier ryhmä.
Ne suolas puolet kaikesta ennenkuin viimeinen niistä otti jalat alleen.
No sitte luulin että pieni hengähdys, kiitos jumala.
Jumala olikin saatana ja taas rankaisi meikäläistä,
Kuin läpsystä vaihto vihollinen toi sinne AT auton takomaan ja kaksi samanlaista heavy grenadier squadia.
Kaverikin mesos team chatissa että mitä ripulipaskaa tämä on?
Tappoivat, valtasivat, ja meistä eka luovutti.
Aikaa oli kulunut 6min.
Mä en vain ole hävinnyt alkupeleissä venäjällä saksalle, nyt muutama kuukausi taukoa ja wtf is this shit?
Saksa pyöritti venäjää kuin eukko meikäläistä!
Koitin viimeisenä rutistuksena laittaa basen insinööreille liekkarit kouraan, lähetin matkaan ja törmäsin vihollisen bunkkeriin.
Aloin liekittää sitä sivulta ja "pöts" mortar tappoi koko squadin laakista.
Quit.
Jotain tuossa pelissä nyt on pielessä, joko nuolla leveleillä saa vähän tajutonta buffia tai sitten on jotain mennyt pahasti patcheissa vikaan.
GTA V Stoori meni eilen läpi. Oon koittanut pelata "säästellen" ja puuhastella kaikkea muuta aina välillä. Lisää tekemistä kyllä saisi olla, DLC:tä odotellessa täytyy varmaan koittaa etsiä hidden packaget, ufon osat ja sukellusveneen osat.
Voi vitt* menin sitten ja valitsin lopussa a-vaihtoehdon gta5:ssä :( läpi pelanneet tietänee mitä tarkoitan :D Noo menee se näinkin
Enää 1 upgrade ja 3 achievementtiä niin Cookie Clicker olis "läpi". Neverclick ja True Neverclick -shadow achit on jo. 8.900.000.000.000.000 all time.
Alkaa tosin olemaan senverran hidasta että järkevä pelaaja vetäis soft resetin. Taas :lol:
Fek your GTA V - I haz Brütal Legend
Joo GTA V mainstory läpi ja suurin osa sivutehtävistä. Minkähän kokosia ne ufoaluksen osat on? Tuntuu vaan jotenki mahdottomuudelta löytää noin isosta mapista yhtään mitään. :D
Tässä on ohjeet osien löytämiseen, vie kyllä pelaamisesta omaa huvia pois jos ohjeita seuraamalla menee:
Grand Theft Auto V (GTA V) - All Spaceship Part Locations Guide
Sääh pitää kyllä osallistua tuohon Humble Bundle 9:iin jo pelkästään Frozenbytesin Trine 2:sen takia :D Niin ja tuleehan siinä Br000tal Legend ynnä muuta kans.
http://www.youtube.com/watch?v=6s6Pu_tgwb4
:banghead: Oisko ehkä voinu lukea sen uutisen päivämäärän ennen kuin rupeen hehkuttaan... :lol: Noo vois silti investoida pelkästään tuohon peliin ihan vain oman tyhmyyden takia. Kuulin ehkä "vähän" liian myöhään tästä pelistä.
No siis... Mulla taitaa olla Trine 2 koodi kyl. Thaldor sitä hiukan jo himoitsi (kun rouva oli ryöstäny hänen koodin)..
Mutta me molemmat (minä ja Thaldor) kyllä olemme parillakin rafle saitilla ja sillä tuo periaatteessa on jo..
Ootkos mitään bundleja hankkinut / onko siis mitään vaihdokkikoodia? (enihuu lait viestiä privaboxiin).
http://www.steamgifts.com/open/search/trine%202 (tuonne Steamgiftiin kannattaa liittyä - kuten linkkasin / selostin aikaisemmin).
Kuin myös http://www.galagiveaways.com/ - voipi voittaa ilmaiseksi uusia pelejä (ja turhat bundle pelit voi tuupata Galaan (parempi imo).
Juu meni vähä ohitse silloin, enkä kyl tiedäkkään ees miten noi tarkalleen ottaen toimii. Pitääpä perehtyä etten aiva vallan tuki tätä ketjua jonnenjoutavilla kysymyksillä :)
Every Sci-Fi Starship Ever, In One Mindblowing Comparison Chart (3985x4158)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...%20X/space.jpg
Ja lait Cold Air viestiä jos haluat vinkkejä / toi Trine2 naksuttaa..
HÄHÄÄHÄHÄHÄH!!
Vietiin saksaa ku pässiä teuraalle!
Näköjään se on mahdollista voittaakin silloin tällöin. Tiimi oli kyllä aika hyvä, jokainen tiesi miten pelata.
Counterit toimi, AT tykit ja KK:t oli LOS, meinas aivan kivekset jäykistyä kun vihollisen Panzershcrek- joukot tuli nirhaamaan mun T34, peruutin sen kauemmas ja pojat seuras. MUHAHAH!
Puskan takaa tuli kaksi KK:ta esiin kun juoksivat mun tankin perässä, pinned välittömästi ja sitten molotov naamaan.
Harvoin noin nätisti onnistuu.
Loppua kohden mulla oli viisi SU85 rivissä keskellä mappia, flamer engineerit rinnalla.
Saksa rakensi tiikerin ja tiimikaveri merkkas karttaan ja huusi puonsilmä pitkällä "TIGR TAIGR TIIGER!".
Käänsin pikkusen tankkirivistöä ja odotin.
Odotin.
Odotin.
Poppasin yhdelle sen "Extended vision" tms härdellin ja KYLLÄ, siinä!
Ei meinaan koskaan oo tiikeri mennyt nuon nopeasti alas kuin meni 5x SU85 käsittelyssä.
Mä kuulin, mä vaistosin sen mun persekarvoissa miten siellä jonne huuti näppiksen takana,
"OMIGOD FUKIN TEH IS THIS SHIET!! MY TAIGER!".
Siitä olikin sitten helppo jyrätä vain baseen, pikkusen peruutella panzerschriekien kohdalla ja odottaa että ne sai hengiltä.
Käsittämättömän vahvat ne singot, NERFFIKEPPIÄ PERKELE!
Tuon matsin jälkeen tulikin pudotus taas maan pinnalle ja saksa pyöritti kuin lasta karusellissa.
Mutta voittaminen on siis edelleen mahdollista!