-
Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
remuZ
tarkoitin että s-postista ei tullut mitään.. ja vaikka sanoi puhelimessa niin ei akkua näkynyt.... (anteeksi epä selvä kirjoitus)
Kyllä on aina 12h sisään vastattu sähköposteihin ja takuuasiatkin pelanneet mallikkaasti.
-
Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä
ensin soitin sinne päin ja puhelimessa sovittiin että laitan s-postia muistutukseksi ja sitten lähetätte 1100mAh eGo:n... laitoin sähköpostin heti puhelun jälkeen!! PS. en halua "vain täällä valittaa" enkä "revi puseroa" mutta kun luki että tänne kaikki kokemukset ynm. sellaiset.. niin halusin vain ilmoittaa asian!?!? vai onko se väärin?? ???
-
Kyllä. Kyllä se on väärin! Miksi et kerro kuka olet ja lähetä pyynnöstä huolimatta sähköpostia, että voin tarkistaa asian. Puhut nyt keväisestä ostoksesta! Muista nyt että takuu on vain kuukauden ja olen silti saattanut luvata sinulle hyvitykseksi yhden tuotteen.
Nyt asia selvisi. Olin todella saanut sähköpoistin johon en ollut vastannut mitenkään.
Varsinainen takuuaika oli mennyt jo aikaa sitten umpeen mutta olin ilmeisesti puhelimessa
luvannut yhden lähettää. Nyt korjaan asian, mutta jatkossa toivon yhteydenottoa uudelleen
jollei mitään kuulu.
-
VIIKONLOPPUTARJOUS
Kaikki driptipit: osta kaksi saat kolmannen (halvimman tai samanhintaisen) ilmaiseksi.
Lisää tekstiosaan se kolmas ja huomaa postimaksuraja 20 ekee.
http://arizona.mycashflow.fi/category/10/drip-tipit
29 erilaista!
-
Torstaina lähetetty paketti odotti perjantaina postilaatikossa. Huikeeta touhua! Kaikki tuli mitä pitikin ja pikku extra mukana. Kiitoksia! Tilaan varmasti uudestaan.
-
kaikki asiat nyt hoidettu.. ollu vaan erehdyksiä.. täytyy jossain välissä tehdä tilaus ja katsoa uudestaan miten hommat toimii... :esmoke:
-
-
Lainasin jostain, mielenkiintoinen toteamus
En oo oppinut vielkään käyttämään ProVaria, aina eksyy menulle ja nostelee tai laskee voltteja "itsekseen" ja syntyy sutta ja sekundaa. No std bogeja se ei polta, mutta noi LR:t ei tunnu kestävän.
Saispa Lavatuben logiikan ja (sen tyyliset) nappulat tähän perkele. Tai lukittua ton jännitteen
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
Lainasin jostain, mielenkiintoinen toteamus
En oo oppinut vielkään käyttämään ProVaria, aina eksyy menulle ja nostelee tai laskee voltteja "itsekseen" ja syntyy sutta ja sekundaa. No std bogeja se ei polta, mutta noi LR:t ei tunnu kestävän.
Saispa Lavatuben logiikan ja (sen tyyliset) nappulat tähän perkele. Tai lukittua ton jännitteen
Juu, edelleen on mulla sama ongelma tän ProVarin kanssa, mutta ei se enää oikeasti haittaa, olen jo kai oppinut tavoille.
Mutta kyllä LavaTuben logiikka hakkaa tämmöisen yhden napin tekniikan mennen tullen. Ihan niinkuin Maceissa oli ennen vain yksi nappi, ja se koitti päätellä käyttäjän klikkauksista että mitä se tahtoo...
PC-hiirissä oli ja on monta nappia, mulla taitaa olla 9 tossa Logitechissa. Hyvä hiiri. Mutta on Applekin opiksi ottanut, uusissa magic mouseissa ei ole enää yhtään nappia! Mutta kyl silläkin pärjää - ja hyvin - kunhan tavoille oppii.
Höpinää. Mutta tulipa höpistyä kun mun mietteitä oikein lainattiin ;) :esmoke:
-
aatteloin et jos loukkaannut ko lainasin :D :D :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
aatteloin et jos loukkaannut ko lainasin :D :D :D
Onhan se hyvä olla hienotunteinen ;) Propsit siitä, ja hyvästä höyrykefirmasta kans. Hyvän kuvan on tämä hommasi antanut. Täytyy vissiin taas jotain tilauksia keksiä, AW-akkuja olen muistaakseni teitiltä hankkinut...
-
-
Latureita ja autojohto niihin saapui varastoon.
-
nyt myös ego t kit 1100 akuilla. (pah oli unohtunut laittaa sivuille)
-
Onkos tuolla Lavatube 2.1 tornaadolla millaista takuuta? Sivuilta en löytänyt mitään tietoa asiasta (Voi olla että olen taas vaan liian sokea :D )
Kierteet tosiaan on vähän väljät, sen kanssa olen jo oppinut elämään :D Mutta nyt yhtäkkiä väittää kokoajan että karton vastus on joko 9.9 tai 0.0. Ja kun painaa nappia niin sanoo vaan Lo...
Ja olen kokeillut usealla eri bogen kartolla ja yhdellä visionin Ce4:llä.
Ja onko tietoa että olenko itse rikottanut laitteen vai onko kyseessä minusta riippumaton vika?
Tosiaan tasan kuukausi sitten tilasin lavatuben teiltä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Paerny
Onkos tuolla Lavatube 2.1 tornaadolla millaista takuuta? Sivuilta en löytänyt mitään tietoa asiasta (Voi olla että olen taas vaan liian sokea :D )
Kierteet tosiaan on vähän väljät, sen kanssa olen jo oppinut elämään :D Mutta nyt yhtäkkiä väittää kokoajan että karton vastus on joko 9.9 tai 0.0. Ja kun painaa nappia niin sanoo vaan Lo...
Ja olen kokeillut usealla eri bogen kartolla ja yhdellä visionin Ce4:llä.
Ja onko tietoa että olenko itse rikottanut laitteen vai onko kyseessä minusta riippumaton vika?
Tosiaan tasan kuukausi sitten tilasin lavatuben teiltä.
Takuusta ei tietoa mut tänään juuri juttua tuosta, oisko sama vika http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=761.2925 puolessa välissä tuota sivua.
-
Kuukauden tuo takuu noissa mutta mulla on noita tiivisteitä jonka vaihtaminen on pikku juttu.
Pistä viestiä tai lähetä takuukorjaukseen.
-
Vertaa hintaa ja laatua - päädyt Arizonaan.
(pistä viestiä jj@adatto.fi jos joku hinta ei ole kilpailukykyinen)
-
Hyvä ja nopea toimitus. Mitä nyt tuntuu että välillä vähän turhankin kiireellä lähetetään noita paketteja.
Itselle tui eka tilaus päivässä, sisältö nyt vähän oli väärä, mutta ainakin viikko sitten vastattiin että asiaa korjataan. Katsotaan sitten
tarkempi palaute kun tuo joskus saadaan hoidettua.
Nimim Wink Wink
-
Joo taisin katsoo juuri eilen että taetaa olla hoetamatta, korjataan asia tänään, tuo muisti prkl
-
Taas uusia tuotteita varastoon, nyt ce4 neljällä pitkällä langalla ja
hinta edelleen 4,90. Ce4 vaihdettavalla atolla 5,90 ja ato 1,90
-
Pukkaa varastoon. Neularuisku tylpällä ja terävällä päällä, 10 ml.
Ce4 eriväriset imukkeet.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
VIIKONLOPPUTARJOUS
Kaikki driptipit: osta kaksi saat kolmannen (halvimman tai samanhintaisen) ilmaiseksi.
29 erilaista!
Viikonloppu meni mutta onpahan laaja valikoima ja pelottavan edullisia tippejä. Täytyy varmaan harkita uusien tuttien hommaamista ;)
-
Iso peukku kauppiaalle! Perjantaina tilattu maanantaina postitettu ja tänään saapu kirje !!!!
Hyvää kulutustavaraa läheltä, halvalla ja nopeasti !!! :esmoke:
Ps. Multa puuttu mun koottavasta ego atosta tankin kumitulppa joka pitää ne ne nesteet sielä tankin puolella kun täyttää :-\ lähetin juuri sähköpostia aiheesta. Onkohan pakatessa mahdollisesti unohtunut ?
Kaikki muut vehkeet tuntuu toimivan moitteettomasti :D
-
Joo se tyhjä kuori ilman korkkia on vaan koriste, mutta pistän tilaukseesi pari ylimääräistä.
-
On kyllä hemmetin hyvää toimintaa tässä putiikissa ! O0
Kiitokset kauppiaalle!
-
Kiitos kiitos, toi muisti välillä vaan prakaa. (liian usein kyllä, mut mie oon vanha gubbe :D :D)
-
Näyttäisi siltä ettää saamme nikotiininesteet toimituksiin lähipäivinä!
http://arizona.mycashflow.fi/categor...kotiininesteet
-
Joko tutustuit tähän.
Kätevä, toimiva aloitus/kokeilupakkaus tosi kivaan hintaan.
Cartomissaatoreissa valmiina miellyttävä tupakanmaku.
http://arizona.mycashflow.fi/product...ahdella-akulla
-
Nyt suositut ce4 vision clearot neljällä pitkällä langalla, joko litteä tai pyöreä imuke.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
No tuossa on hinta kohdallaan.
-
Niin uskoisin, ja tuotekkin on hyvä - vertailuksi vain esim winnerille ja gr:lle. Toki egot sitten käyttöön, mutta aluksi ja kokeiluun. Kiitos vain.
-
Siellä olisi odottamassa hätäisen immeisen kiireinen tilaus. Toivottavasti tulee nopeasti :)
E: niin joo, ehdottomasti ouluun toimipiste niin ei tarvi tilailla vaan voi käydä paikan päällä tsekkaileen ja tekeen ostoksia :)
-
Kyllä tuo tänään lähtee ja pitäisi maanantaina olla perillä...
Ongelma noissa myymälöissä on se että emme enää voisi myydä näin edullisilla hinnoilla.
Kokeilimme keväällä myyntiä 7 myymälässä, mutta silloin vielä asiakaskunta oli senverran
pieni ettei se kannattanut. Myöskin se että myymälöissä on mahdoton pitää näin laajaa
valikoimaa - lähes 200 eri tuotetta - kuin nettikaupassa. Kokonais kappalemäärä täällä kaupassa
Riihimäellä, joka on myös nettikaupan varasto on n 7000 kpl ja myyntihinnoiltaan lähes 40000€. Silti aina joku tuote loppuu kesken.
-
Kiitän nopeasta toimituksesta, jännityksellä odotan :)
Aivan, enpä ajatellut tuolta kantilta asiaa. Nyt voi mennä koisaan ku taas kerran meni yö ihmetellessä asioita "muutaman" oluen voimin :-)
-
No niin, nyt saat nikotiininesteet myös meidän kautta!
Tuotteet toimitetaan suoraan osoitteesesi Englannista.
http://arizona.mycashflow.fi/categor...kotiininesteet
-
Oikein hyvää perjantaipäivää kaikille foorumilaisille, ja ennenkaikkea Jussille, ja Jussin teamille.
Kiitos Teille jälleen nopeasta toimituksesta. :)
Nyt innostui nuorimmainenkin ostamaan ego-t perussetin Arizonasta, sekä Super Vision 2,8 ohm, 6 ml, - hänellä kun on ystäviä, joilla on näitä sähkösavukkeita olemassa, ja äidinkin perussetin näki, niin sitten sellaiseen päätyi :)
Pitihän se äidinkin sitten tilata sellaisia Super Vision 2,8 ohm, 6 ml pari kappaletta. No, - en alkuun muistanutkaan, että siihenhän on oma akkunsa, vaikkakin olen sen nähnyt, - ja tilasinkin akun sitten tänään erikseen. Toki käyhän nuo eGo T-akutkin kaiketi siihen, vaan pitihän se saada sille sitten ihan oma akkunsa.
Lahden ystäväni soitteli minulle myös muutama ilta sitten, ja hän oli ollut silloin täysin ilman tupakkaa jo seitsemän vuorokautta, ja hän oli erittäin tyytyväinen Arizonasta tilaamaansa perussettiin, sekä makutiivisteisiin, joita hän oli tilannut, joista asioista olen erittäin tyytyväinen.
Nyt vain täällä yksin ihmettelen, että mitenköhän tämä systeemi täytetään. :) Suukappale siitä irtoaa, ja ei kai vain sitä täytetä siitä pienestä reiästä, - en uskalla tehdä mitään ennenkuin olen täysin varma asiasta, etten nyt mokaa tätä juttua. Olen vähän arka näiden uusien juttujen kanssa.
Omatekemillä nesteillä olen nyt pärjännyt toista viikkoa. - Olit Jussi oikeassa, että ei kannata laittaa niitä tiivisteitä vahingossakaan liikaa, kun ne sitten ajan kanssa ovat tuolla kaapissa muhineet, niihin väri vaihtuu, ja makuaineet tulevat vahvemmin esiin, tosin voihan niitä sitten laimentaa, vaan suhteet on noin suurinpiirtein hyvä olla tulevaisuutta ajatellan tiedossa, ja nyt niihin alkaakin olla tuntuma. Tosiin valmiita nikotiininesteitä tuli tilattua 120 ml.
Kahta eri makeutusainetta näkyy ihmiset käyttävän, intiiaanisokeria, ja sitten sitä sweeteneriä, - löysin Suomesta Hyvinvoinnin tavaratalosta sellaista Stevia -makeutusainetta (inkkarisokeri), ja sillä nyt olen makeuttanut näitä tekemiäni nesteitä. Siinä kylläkin on yksi ainesosanen, - sitruunahappo, ja mietinkin, miten se vaikuttaa näihin tankkeihin yms.
Huomasinkin, että nyt sinulta Jussi saisi tilattua myös niitä nikotiinipitoisia nesteitä, jotka tulevat Englannista kotiovelle, - täytyykin laittaa asia harkintaan. Toki täytyy nyt katsoa tietenkin edullisin vaihtoehto, kun samoista nesteistä on kuitenkin kyse. Postituskuluja tulee tietenkin aina enemmän, kun ulkomailta tilaa.
Minun toimitukseni ovat tulleet Arizonasta aina nopeasti, ja tuotteita niistä ei ole koskaan puuttunut, pikemminkin päinvastoin.
Oikein mukavaa viikonvaihdetta kaikille. Sydänlämmöllä: Marjatta
-
Arizonan sivuilta näet kuinka tuo Super Vision tankataan:
http://arizona.mycashflow.fi/tuoteku...nstruction.jpg
-
Kiitos taas, toimitus lähtikin jo tänään. Tuosta visionista senverran että jotkut nesteet saattavat
hajoittaa sen. Esimerkiksi laku tai salmiakki sekä yleensäkin sitruuna tai muita happoja sisältävät
nesteet. Sama ongelma tietenkin lähes kaikilla tankkimuovieilla.
-
192 eri tuotetta myynnissä ja kaikkia varstossa!
Ps. kerro jos joku ylihinnoiteltu.