Toihan kuulostaa ihan riittävältä.Täytyypä laittaa pink mulelle vielä viestiä että josko vaihto onnistuu kivuttomasti. Kiitti nopeasta vastauksesta.
Printable View
Toihan kuulostaa ihan riittävältä.Täytyypä laittaa pink mulelle vielä viestiä että josko vaihto onnistuu kivuttomasti. Kiitti nopeasta vastauksesta.
Nyt tuli hopeinen lava libertyltä ja aw imr sisässä, iha hyvinhä toi hönkii ja aika tosi tyytyväinen oon näin ensituntumalta. Oli kyllä paljo pienempi laite, ku odotin!
Toisaalta Soshinen laturi on laatukamaa ja ei PITÄISI antaa sun yliladata pattereita (ja viimeistään patterin siru pitäisi toimia) mutta jostain kummasta syystä se on kuitenkin mennyt yli 4.2 mikä on vaarallista. En ymmärrä :)
[/quote]
Ai mikä siru? Mää silpasin noista mun soshineista ne sirut mäjelle SIBin ohjeiden mukaan.
Alkuun meinasin lyhentää niitä moskalla mut hyvin toimii ilman sirujakin ::)
Rauhallisella höyryttelyllä pääsee minilavalla 10 tuntiin. Mulla oli se töissä ensin 8 tuntia ja illalla imailin sitä ja välillä maistelin muita laitteita ja kyllä se sinne puolille yötä potki. Kannattaa muistaa että käytössä oli normaalivastus boge tankissa eli mitään megadualcoilia kyllä imetä 10 tuntia sitten mitenkäänpäin.
Mites noi toimii Lavassa ? On kaapissa vielä muutamia laatikoita,vai täytyykö vaihtaa cartoja Lavan tultua? Olen käyttänyt e-powerissa noita nyt.
http://www.finnvape.com/product/24/5...rtomizer-5-kpl
Samaa "vikaa" löytyy omasta tuubista. Eihän se nyt oo käytännössä mitään haitannu, mutta kun sitä on vaan niin pirun tarkka. Ja himassahan tällä taas mulla on käyttöä koko ajan. Pitäis vielä varmaan kokeilla noita bogen kartoja, kun täällä niitä niin hehkutetaan.
Noni tulihan se sieltä. Eli posti toi tunti sitten ovelle lava tubelin. Harmi ku pitää kohta lähtä töihin ja akut on vielä latautumassa. Onko noissa mitään väliä, että lataako eka kerralla täyteen saakka? eli meneekö akut piloille jos ottaa kesken latauksen käyttöön?
Nimimerkillä hieman hervoton.
Hei
Ei muuta kun akut vaan käyttöön ei ne siitä huonoa tykkää :)
- Jyrki
Kiitti Jyrki, näin tein ;)
Terve! Lavatuben tilaaminen käynyt useammankin kerran mielessä viime aikoina. Pitäisi kuitenkin saada tietää että sopiiko nämä kartot jollakin tavalla kyseiseen laitteeseen ? http://www.smoktek.com/E-Power-Dual-...zer_p_136.html . Niitä kun sattuu olemaan aika kasa tuossa hyllyllä. Jos ei sovi niin pitää tyytyä e-poweriin =)
Ei onnistu linkin avaus (puhelimella luen), mutta jos kyseessä on helmallinen carto nih 510/eGo adapterilla hoituu. Jos ilman helmaa, ni valoja päälle :P
eGo-510 adapterilla saa kiinni lavatubeen yms 510 modiin.
Ei sellaista (tietääksi) ole olemassa kuin 510/E-Po adapteri.
Tuon 510/eGo adapterin tarkoitushan on vain tuoda nosto/mahdollinen helmakierre, että saa megoja tms ajettua modeilla joissa uppoliitos.
(E-Po = 510 kierre. eGo osa tuossa tuo vain noston/helmakierteet.)
Tarvitset 510-510 tai 510-eGo adapterin (molemmat toimii, mutta jälkimmäinen monikäyttöisempi), jotta voit käyttää noita Cartoja.
Eivät ole kalliita nuo adapterit, euron tai pari maksaa kipale...
Smoktekin sivuilla olikin kuva, jossa oli laitettu johonkin Box-modiin tuollainen 510-eGo adapteri noita kyseisiä cartoja varten:
http://www.smoktek.com/assets/images...-carto2_wm.jpg
juu siis kokeilin eilen kaverin lavatubeen noita kartoja ja hänellä oli 510-510 adapteri, enkä saanut kartoja edes kierteille? onkos noita adaptereita eri mittaisia? eli jotain pidempää tarviin siihen väliin =)