Mullakin löytyy rätinä ja sihinä bogeja, mutta jos oikein muistan, niin ovat ihan samasta lootasta. Onkohan vain yksilöeroja
Printable View
Mullakin löytyy rätinä ja sihinä bogeja, mutta jos oikein muistan, niin ovat ihan samasta lootasta. Onkohan vain yksilöeroja
Niin, tiedä siitä sitten. Mutta jos jotain "parannuksia" ovat tehtaalla tehneet ni mettään on menty.
esmokelta tuli tämä laatikko ja yksikään ei toimi niin kuin aikaisemat boget. Maku ja höyry on lähinnä tota "laippakarto" luokkaa. Ei hyvä.
Huomenna tulee vielä yks paketti eristä paikasta. Katsotaan miten ne pelittää...
Mielenkiintoisia käänteitä. Mulla kun on vasta bogetus alkanut, ja ekaa erääni koskaan höyryttelen. Sihiseviä, vuotavia XL Bogejahan nämä DCT-tankissa. Ollut todella ihmeissäni näiden kanssa, kun niin on kehuttu, ja mä en saa näistä oikein mitään positiivista irti.
Kadonneen Bogen metsästys...
Tähän asti tullut testattua 9 kpl HC:lta tullutta "XXL" Bogea ja kaikki rätissy enemmän kun SMOK:in EMDCC:t, mutta kolmisen 6ml:n tankkia läpi höyrytellyt alkanut sihisemään, eli taitaa olla elinkaarensa päässä pikkuhiljaa. Makua, höyryä ja th:ta tulee kyllä selvästi enemmän rätistessä, kuin sihistessä.
Itse ainakin olen oikein tyytyväinen noihin Bogeihin, tosin ensimmäinen satsi vasta menossa, joten aiempaa verrokkia ei ole, vaan vertailukohtana on noi SMOK:in EMDCC:t ja tankin mukana tullut SMOK(?) DCC ja kyllä on Boget ihan eri maailmasta. Nesteenkulutustkin varmaan kolminkertaistunut, kun on vaan niin hyvää. :D
Itsellä Boge pelittää paremmin kuin eco-c lr ato tai ego-t normi ato. Ja paremmin kuin mega dual coilit. Höyryt ovat mielestäni pehmeämmät kuin mdcc:llä ja maku on parempi kuin egon tankeilla. Luulisi että egon tankeilla saavutetaan parempi maku ja Bogella pitäisi maistua pikkuisen vanulta. Jos tuo eniten käytössä ollut boge selviää vielä pari päivää niin hinta-laatu on aikast helvetin hyvä. Tosin vähän mietityttää että jos kännissä polttelee, niin voi nesteiden lisäys unohtua ja Boge palaa. No tankki ratkaisisi tämän pulman
Tänään tuli taas lisää bogeja. Siltä näyttää että nääkin kaikki noita paskoja sihisijöitä. Mitä helvettiä näille on tehty :(
Täälläkin viimesimmät boget vaan suurimmaks osaks sihisee, MISSÄ ON PAUKE??? Tahtoo paukku-bogeja :D
Piti ihan tilata Kangereitakin kokeeks vaikka nuohan ei kuulemma sihise eikä pauku. Niin ja meneehän nuo sihinä-bogetkin ohi muiden kokeilluiden yhdistelmien. Omasta mielestä näillä sihisevillä ei saa edes sitä kurkkutuntumaa mitä paukkuvilla, mutta voihan tietty olla että mulle on kehittyny jonkinnäkönen whiskeyraspikurkku ;-)
Mun mielestä tulee TH, maut ja höyryt paljon huonommin näistä sihisevistä. Ihan voi jo verrata suoraan DCT kartoihin mielestäni. :(
Mistäs ja milloin porukka on tilannut noita bogejaan? Lähinnä meinaan että onko tilauspaikalla ja -ajalla jotain osaa tossa sihinä vs. rätinä osastolla?
Itselleni tosiaan tuli Health Cabinista noita rätiseviä XXL Bogeja, jotka tilasin 26.2. Ensimmäinen niistä "hyytyi" (siis rätinä loppui, suhisee vielä mutta maku, höyty ja th heikentyi) tänään, vaihdoin tilalle kerran keitetyn joka pelittää hyvin, vaikka ei enää sekään rätise ihan yhtä hyvin kuin suoraa paketista.
Keitin myös tuon hyytyneen, joka on nyt kuivumassa ja ajattelin kokeilla josko sekin vielä jaksais viikon tai kaks. :D
Omat sihisevät XXLt tilasin samoihin aikoihin, 23.2 HC:lta.
Eilen tuli 5 kpl Esmokelta, tänään 5kpl Nikotiinittomalta.
Itelleni eioo kyllä paskan vertaa rätiseekö, vai suhiseeko ja saa vaikka paukkua kunhan toimivat.
Healthcabiniltä 14.2. tilattuja sekä sen jälkeen tullu parista kotimaisesta liikkeestä ja olikohan jokunen Libertyltä ja Welholta, kun muistas. Kaikki lootassa sekasin enkä tiedä mitkä on mistäkin ostettuja, mutta harva poksuu. On normikokosta ja XL-versiota (tätä uutta pidempää). Saa nähdä kun HC:n paketti tulee onko kaikki sihiseviä vai poksuuko ykskään, tulossa normimittasta ja pidempää.
Itsellä ritisee ja rätisee kaikki. Eri laatikoista täyttelen tarpeen mukaan. Hankittu Suomesta ja HC:stä. Ritinähän on musiikkia korville.
Pointti kai on siinä, ettei homma toimi. Tää koko homma meni ketuiksi joulun pintaan ja kaikkein surkeimmat raadot tuli alella kiinalaisen uuden vuoden toimituksiin. Sittenhän muuttivat vanun määrää ja pellin pituutta, muttei näköjään toimi tämäkään versio. Itse asiassa kun muistelen, samassa paketissa saattoi olla yksi viidestä rakettimallia, muut sitä itteensä. Toisaalta onhan ne ilotulitteetkin kesympiä ja suojalasit vahvempia nykyisin. Olkoon se onnellinen, joka vaikkapa viime syksynä ymmärsi tilata tarpeeksi suuren läjän.
Outoa... nyt Boge XXL porisee ja poksuu ja maistuu hyvälle eGo-akulla. Paljon paremmalle kuin Lavatubella. LR-karto siis... Lavatubella se sihisee eikä maistu oikein milleen. Todella outoa.
eGo antaa pulssivirtaa ja lavatube tasaista, siinä se ero.
Tulipa ittekkin tilattuu näitä fnnvapesta ja täytyy sanoo että aika pettynyt, näitä kumminkin hehkutettu aika paljon. Samaa tasoo kun dct. Ovat siis tätä suhina mallia.