Jos joskus kyllästyn tuohon Sentineliin, heitän sinne li-ion akun oikariin ja katsotaan millainen pommi syntyy.
Valvotuissa olosuhteissa, tietty [emoji12]
Printable View
Jos joskus kyllästyn tuohon Sentineliin, heitän sinne li-ion akun oikariin ja katsotaan millainen pommi syntyy.
Valvotuissa olosuhteissa, tietty [emoji12]
Housujen taskussa reikä ja Nemmy+Kaiffari tippui sitten maahan. Hybrid connectorin kierteet päätti sitten korkata, eli enää ei saa kiinni. Lievä vitutus vaikka reaaliarvo tolle connectorille on alle 2€. No mutta, sitten tuli ircissä tuoams ja päätti lahjoittaa uuden tilalle. Kiitos! :cheer: :hatsoff:
Mahti idea alkaa tusaamaan jotain yybermegatripledragonparallelbutterflyhanuri coilia tuhannen päissään. Aamulla löytyy nimittäin nippeliä ja soosia aika erikoisista paikoista... :banghead:
Tuntuu kuin olisi palannut kartotankkien aikaaan, lasinen tankki kayfynissa, helvetin hankala täyttää kun tankin alin osa menee osin täyttöreiän päälle :(
Olin saanut viruteltua tankin suhtkoht täyteen kun huomasin tipin olevan likainen, no nykäisin irti (aika tiukka 2xo-rengas) ja eikö perhana koko yläcäppi irtoa ja puolet nesteestä reisillä X-( eikä yksi kerta edes riittänyt piti ottaa nesteet reisille toisenkin kerran :(
No joo!Tajusin et alkaa nesteet olemaan vähissä ja pääsee tilamaan vasta ensi viikon alusta:( Voi iskeä tärinät päälle ennen uusien saapumista:eek:
Kun töissä alkaa pukkaamaan kuivaa out of fuckin nowhere pari päivää jo hyvin rokanneesta srtupöistä.
Nooh watit 23w->11w ja imeskellään tätä höyryntynkää mitä näillä tehoilla saa :)
Heräsin viimeyönä siihen että vision spinner kakkonen tulittelee itseksee mahan alla... Säikähin melkosesti, pistin lukkoon ja yöpöydälle. Sitte aamulla "ahaa" kun atopää kärähtäny. :confused:
Mä sammuin viime vklp modin päälle. Heräsin ku poltti selkää aivan perkeleesti, kyynärpäähänkin oli tullu palovamma.. Onneks ei sen vakavempaa sattunu. 0.22 ohminen dripperisetuppi kiinni :D Akku oli aika kaput aamulla mutta laturiin ja taas toimii :)
Ei nyt varsinaisesti vittumaisuus, mutta kuitenkin. Moni on varmasti huomannut, että näin loppukesästä ampiaiset on melko ärhäkällä tuulella. Olen ihmetellyt, että miksi ne tulee aina mun kimppuun pörräämään, ja tupakoivat kaverit jättää rauhaan. Aina pörräämässä ihan naamassa kiinni, ja useasti laskeutuu kädelle. Tänään meinasin yhden napata suuhun vahingossa, kun oli lasketunut tipin päähän ja yritti päästä reiästä sisään. Olin juuri ottamassa henkosia kun huomasin sen. Ei lähtenyt vaikka kuinka ravisteli. Vaikuttaisi siltä, että nesteet kiehtoo niitä.
Olen huomannut juuri viimeisen parin päivän aikana saman, saanut välillä pinkoa karkuun kun prkl omassa pihassa perässä lentävät. Saisivat jo kuolla pois prkln työttömät pörriäiset :D Pitäisköhän neste vaihtaa johonki Chili pohjaseen ja kokeilla uudestaan :thinking:
Höyrystä kalvoontuvat silmälasit. X-(
Väsäsin uuden setupin dc hattyyn ja tankkasin sen 12mg ecto cool nesteellä, boxsista katsoin että on 0.4 ohm vastus ja tehot 30w,eka imasu härkänä keuhkoihin,voi jessus kuinka menthooli neste voi tuntua pahalle keuhkoputkessa:blink:
Koitat höyrytellä sillee "nätisti" ja puhallat höyryt alaspäin. Hyvin kondesoituu partaan. Ihmettelin ku pari asiakasta katto mua aika hitaasti ja huomasin myöhemmin parran olevan litimärkä... :facepalm:
Tein coileja caterpillariin, just sain paikallee ja aloin puristelemaa pinseteillä.. Sitte käsi horjahti vähäsen ja tulittaessa pinsetin varsi kerkelle coilia->kanthalit suli/meni poikki jotenkin. :crying: