Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Kolme kertaa olen ollut vastaanottamassa, hienoja kokemuksia :) Ja ihan jokaisella kerralla toivomukseni välilihan tiukemmasta tikkaamisesta on saanut huonon vastaanoton :D
Piti tämäkin lukea pari kertaa että tajusin. :laugh:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
onnea! se ilokaasu on muuten aivan haitarista O0
Ei muuten vaikuttanut mitenkään meikäläiseen ku sitä testailin.
Otin sen emännältä ja hengittelin, ei vaikutusta.
Väänsin nappulat kaakkoon ja hengittelin, ei vaikutusta.
Lopulta kyllästyin ja annoin sen takas emännälle, toleranssit kohdallaan tai sitte se tavara ei vain oo mistää kotoisin :smoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Ja ihan jokaisella kerralla toivomukseni välilihan tiukemmasta tikkaamisesta on saanut huonon vastaanoton :D
Se on 1000 € per tikki.
Tossa kohdassa kun massillansa elvistelee, niin saa mennä itse seuraavaksi pienennysleikkaukseen. :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Kolme kertaa olen ollut vastaanottamassa, hienoja kokemuksia :) Ja ihan jokaisella kerralla toivomukseni välilihan tiukemmasta tikkaamisesta on saanut huonon vastaanoton :D
Minä siinä heräämössä tokasin emännälle, että "no se hyvä puoli tässä sektiossa oli se, että pillu säästy."
Oli ilmeet siellä hoitajilla sitä luokkaa että poskea purivat jotteivat revenneet nauraa :D
Re: Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja defuncta
Minä siinä heräämössä tokasin emännälle, että "no se hyvä puoli tässä sektiossa oli se, että pillu säästy."
Oli ilmeet siellä hoitajilla sitä luokkaa että poskea purivat jotteivat revenneet nauraa :D
Meillä taas emäntä totes kunhan tokeni, että jos olisin pyytäny isännän tikkiä, se olis tappanu mut paljain käsin siihen paikkaan. :D
Nyt se meidän "pikkuinen" tyttö putkahti maailmaan viime yönä klo 3:07:) pituus 54 cm ja paino 4360 g :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iglu85
Nyt se meidän "pikkuinen" tyttö putkahti maailmaan viime yönä klo 3:07:) pituus 54 cm ja paino 4360 g :D
Onnexi olkoon ja höyryt sille :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iglu85
Onneksi olkoon! :)
Onnea! Ei muuta ku "juolusinappia" purkittamaan :D Konehan on kainalossa ;)
HÖYRYCHAT "Off topic" osio
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja iglu85
Onnea onnea paljon koko perheelle :) Omat kaksoset kun syntyivät 7 vuotta sitten ei niiden yhteispainokaan yltänyt tuohon :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Onnea! Ei muuta ku "juolusinappia" purkittamaan :D Konehan on kainalossa ;)
Kiitti hei. :D Tän takia taidan vedellä tän joulun kinkut ihan kuivana :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Kiitti hei. :D Tän takia taidan vedellä tän joulun kinkut ihan kuivana :D
:D :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iglu85
Onnea! :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
defuncta
Jooh, kyllä sitä itellä kanssa linssit huurustu melko haipakkaan. Vielä synnytyshuoneessa olin rauhallisena ja kaikki hyvin, mutta kun napanuora luiskahti lopun lapsiveden kera niin, että paniikissa 4+ hoitajaa/kätilöä/lääkäriä lähtivät hätäsektioon mun elämän jatkumisen kahden syyn kanssa alle minuutissa ovesta ulos, niin sellainen näky ja voimattomuuden tunne Murtaa Miehen. Onneksi pääsin nopeasti ns. "vastaanottohuoneeseen" odottamaan sektion tulosta ja sieltä se tyttö tuli parkasten. Kun tajusin että hätä oli ohi, niin tipuin lattialle, tärisin ja itkin onnesta. Sellainen ~12 kätilöhenkilökuntaa siinä oli sitten onnittelemassa, keräsin itteni, otin tytsyn syliin ja siinä sitten oltiin isä ja tytär 2½h ihan kahdestaan kunnes äitee heräili heräämössä. Monesti olen kuullut kuinka mahtava/kauhea kokemus tuo on, mutta ei sanat sille oikeutta tee. Se on vaan itse koettava että ymmärtää :)
Hämmentävää lukea tätä miesten tekstiä täältä.Kuinka voikaan olla tunteikasta.Itsellä tuossa reilu kuus vuotta takaperin tuli aika kiire leikkaussaliin, synnytys alkoi normaalisti mutta lapsi ei mahtunutkaan ahteri edellä tulemaan ulos - leikkaussaliin - puudutus ei toimi - nukutus...tyttären isä jäi kuulemma aika toivottomana odottelemaan, kun aluperin piti päästä mukaan, mutta kun jouduttiin meikkis nukuttamaan niin ei sitten päässytkään. Tyttöä oli kuulemma kannettu kiireellä hänen ohi teholle eikä kukaan joutanu pitkään aikaan kertomaan mitään. Itse selvisin siinä helpolla, kun olin nukutettu ja siinä vaiheessa kun heräsin niin rinsessan tila oli jo ok.
En kai ole koskaan oikein osannu käsittää sitä mikä fiilis tytön isällä on ollu siinä tilanteessa, kun minäkin nukuin kaks tuntia enemmän kun normaalisti olis pitäny. Jotenkin kyynisenä sitä on aina ajatellu ettei miehillä mitään tunteita oo..(nojoo, anteeksi kärjistys)
Kiitos pojat kun saitte miut melkein kyynelehtimään
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Harmi
Hämmentävää lukea tätä miesten tekstiä täältä.Kuinka voikaan olla tunteikasta.Itsellä tuossa reilu kuus vuotta takaperin tuli aika kiire leikkaussaliin, synnytys alkoi normaalisti mutta lapsi ei mahtunutkaan ahteri edellä tulemaan ulos - leikkaussaliin - puudutus ei toimi - nukutus...tyttären isä jäi kuulemma aika toivottomana odottelemaan, kun aluperin piti päästä mukaan, mutta kun jouduttiin meikkis nukuttamaan niin ei sitten päässytkään. Tyttöä oli kuulemma kannettu kiireellä hänen ohi teholle eikä kukaan joutanu pitkään aikaan kertomaan mitään. Itse selvisin siinä helpolla, kun olin nukutettu ja siinä vaiheessa kun heräsin niin rinsessan tila oli jo ok.
En kai ole koskaan oikein osannu käsittää sitä mikä fiilis tytön isällä on ollu siinä tilanteessa, kun minäkin nukuin kaks tuntia enemmän kun normaalisti olis pitäny. Jotenkin kyynisenä sitä on aina ajatellu ettei miehillä mitään tunteita oo..(nojoo, anteeksi kärjistys)
Kyllä siinä on äijä ollut kovilla. Varsinkin kun sinäkin vetelit unta pari tuntia liina kauan. Sitä fiilistä voi vain kuvitella.
kahteen kertaan on synnärillä käyty. Esikoinen hätäsektiolla kun sydänäänet alkoi heikkenemään ja lääkäri päätti ottaa varman päälle.
"leikataan nyt kun henkilökunta on paikalla"
Salissa oli tuplamäärä lääkäreitä ja hoitajia kun neiti syntyi. Turvallisissa käsissä :D
Verhon yli ei saanut kurkkia mitä tapahtuu vatsan seudulla. Kuulema liian monta isää kerätty lattialta sen jälkeen kun nähnyt mitä sektio oikeasti on.
Onnesta soikeena sitten pikku neidin kanssa odoteltiin koska äiti saadaan kasaan ja meidän seuraan.
Nuorimmainen puskettiin ihan perinteisesti pihalle. Ei sitä osaa kuvailla mitä ajatteli kun näki vierestä kun pikkumies syntyi.
- pää
- olkapää
- peppu
- mikäs tuo on? Pippeli??
Pari sekunttia myöhemmin
- Sehän on poika?? :o
Työn ja tuskan takaa pieni mies jonka tajumiseen meni hetki.
olin aivan varma että meille tulee toinen tyttö.
Nythän nuo 9 ja 4v hermoille käyviä riiviöitä jotka on joka asiasta eri mieltä. :D
Toisen mielestä "Isi ei vaan tajuu" ja toinen haluu tehdä kaiken itse.
Varokaa noiden kovempien chilien kanssa, oikeasti.
Nyt on kolmen päivän putki takana ja fiilis takapuolessa, mitä sitä nyt ylipäätään olikaan, aivan armoton. Lähin vertailukohde voisi olla natolanka, hohtavan kuumana, joka vitun aamu. Hitaasti rassattaisiin semmoista, ees taas, että tekee eetvarttia. Tällä haavaa (sic) plussat vievät miinukset, vaan kuinka kauan.
Totta kai nagaa pitää laittaa kaikkiin päivän aterioihin. Tämän järkevyyttä mietin tälläkin hetkellä.
Hyvällä ruualla on hintansa :D
Ite käytin myös nagapyrettä lähes päivittäin. Lisäksi kaiken maailman soosseja siihen päälle.
Jätin chilit kokonaan hetki sitten ja kun taas testasin vanhalla reseptillä niin huh heijaa kun oli toleranssit laskeneet
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Harmi
Meillekin väläytettiin jo sektion mahdollisuutta kun ei meinannu cytotek (tai mikä se ny oliki) auttaa. ja voin kertoa et tämä uutinen pudotti kyl aika pahoin ??? no onneksi lapsivedet meni noin 3 tuntia ton uutisen jälkeen ja sit meidän tyttönen tuliki aika haipakkaa maailmaan. mutta synnytyssalis tuli kyllä sellanen viha ku kuulin et kätilö oli väläyttäny tosta sektiosta eikä lääkäri harmi vain kyseinen kätilö ei ollu enää työvuoros :esmoke:
Mitäpäs meinasitte tehdä vielä ennen perjantaita ja maailmanloppua :laugh:
...nesteitä tulossa kasa vaikka mistä..saa jännätä kerkeekö jouluksi vai tuleeko "loppu" ennen..