Hohhoijaa teidän kanssa... :popcorn:
https://www.youtube.com/watch?v=HPy0vPye2EY
Printable View
Hohhoijaa teidän kanssa... :popcorn:
https://www.youtube.com/watch?v=HPy0vPye2EY
Väitätkö siis jossain et kyseinen irc kanava on sun pitämä???? Ja mitä vitun väliä sillä on missä minä olen töissä? ei kuulu sulle ja olen sen sulle jo kertaalleen kertonu? eikö menny perille vai? Haluatko tosiaan et pistän esille sen kaiken paskan mitä olen teidän kannulla osakseni saanu? ei taida olla ihan lasten luettavaa se mut voin toki laittaa jos halaut? Vaikka koko illan keskustelun?
Viidettä kertaa, kyllä. Laita. Kyllä. Kyllä. Kyllä. Jos kysyt vielä yhdenkin kerran, että laitatko niin vastaus siihenkin on KYLLÄ.
Se sun työpaikka liittyy tähän varmaan tasan yhtä paljon, ku mun työpaikka ja mitä vapaa-ajallani teen tai millä kanavalla satun olemaan.
Ei oo mulla yhtäkään irc kanavaa ja voin suoraan sanoa, että en osaisi sellaista varmaan edes pystyttää vaikka yrittäisin.
Ei vittu, liiasta juomisesta häiriintynyt ripuli taas räyhäkännissä :lol: Koita nyt vaikka näin alkuun kaataa se koko intternetti kun sitä ollaan niin kovasti ooteltu!
Kysyn forkan pitäjältä et voinko pastee. jos voin nin saatte kaikki lukea? noh lukekaa mitä haluatte.
Ei taida mitään lokeja olla? Pelkkää tyhjää puhetta. Tämä on kuitenkin off-topic ketju joten taitaa olla aihe aika vapaa?
Eli SUOMEKSI: lokit näkyviin tai turpa kiinni niistä.
Edit: niin kuin ircissä on tapana sanoa: pics or it did not happen
[QUOTE=tuittu;607554]Ei vittu, liiasta juomisesta häiriintynyt ripuli taas räyhäkännissä :lol: Koita nyt vaikka näin alkuun kaataa se koko intternetti kun sitä ollaan niin kovasti ooteltu![/QUOTE
Ihanko vittu oikeesti? Sori en ole räyhäkännissä ja mitäpä se oikeestaan sulle edes kuuluu missä kunnossa mä olen? vai kuuluuko?
Onpa supersöötti video, puppe juoksee ainakin sataa :love:
Tääkin on jotenkin tavallaan älyttömän söpöä, (ja sopivan biisi!) vaikka pieni rassukka ihan kauhuissaan onkin!
https://www.youtube.com/watch?v=aX3foqzAAm4
Ehe ehe...tutttu nyt yrittää taas olla joku vitun peelo, täytyy kysyä vituttaako kun en taivu teidän paskajuttuihin?
[QUOTE=zkys;607563]Eiköhän tästä varmaan lukijat osaa itse päätellä kuka se pelle on. Vastauksen kysymykseesi löydät edellisestä viestistäni.[/QUOTEe
eli kauppias toteaa et asiakas on väärässä kun kyselee nikotiinin koostumusta? eli asiakas on väärässä kysyesään kysymyksen?
Zykkeli, mä uskon kans et lukijat osaa itse päätellä kuka valehtelee ja kuka on tosissaan? en millään pahalla sano mut se keskustelu oli kyllä kauppiaan puolelta aika huonoa (toki tästä faktat löytyy) olin kuulemma sosiaalipummi joka käytti lääkkeitä ja kaappi homokin kuulemma olin vaikka olen naimisissa, hyvin epätoivonen yritys tehdä käyuttäjästä joku vitun kriminaali. Olisko zykkelillä vähän aiheutta kiatsoa peiliin? vai vieläkö haluat peleillä?
Laita ruikuli nyt ne faktat tiskiin....:popcorn:
nimim. kokkasinko turhaan popcornit
Kyllä me voidaan sulle vittuilla, kuten ollaan vittuiltu, ja vittuillaan jatkossakin jos sattuu huvittamaan. Nyt on vaan niin leppoisalla tuulella ettei jaksa muuta kuin hekotella ja höyrytellä ja kun telkassa pyörii Vampyyripäiväkirjat maratoonina. Eikä se ollut eka eikä edes toka kerta kun kannulla kävit höpöttelemässä vähän kummia tuossa mielentilassa ennen kuin vittuiluhanat aukesi. :p
Kyllä se vittuilu tais lähteä jostain ihan muusta, laita ne rivit nyt jakoon vaan. Jos nyt oikeasti väittää että pystyy kaatamaan koko internetin, niin ei varmaan tule isona yllätyksenä että vittuilua tulee, varsinkin tuollaisella kanavalla missä siitä saa aivan kaikki osansa.
Saanko minä julkaista uhkailuviestejä, mitä olet laitellut kanavalla olleille?
Siinä mielessä olemme parempia koska edelleen odotamme niitä "lokeja" näytille. Joku ruikuli ei vaan saa aikaiseksi niitä tänne laitettua. Tokkopa niitä edes missään onkaan olemassa.
Beenari logit tosiaan löytyy, kysymys o0n siitä haluanko tosiaaqn olla noin vittumainen. turha epäillä löytyykö logeja kyllä löytyy joten ton paskanjauhamisen voi lopettaa samantien. Katsotaan mitä foorumin ylläpitäjä sanoo logeista. Mulle se on ihan vitun sama.
Kokeillaan taas joku toinen ilta, nyt teletapit nukkumaan. http://usefulshortcuts.com/imgs/skyp...136-giggle.gif