Laatikossasi on ylläri😘
Printable View
Nyt on pakko hakea ne avaimet, pitäkää forkka pystyssä[emoji106]
Nyt on Antilla lääkitys kohdallaan:lol: onko nuo sinisiä väriltään. :blink:
E: sorry tupla:police:
Piti taas syyä välillä et jaksaapi juua!
Ne on Mirulle menossa ku sitä vissii pan...mikreeni iskenny.
.
Heinäkuun alkupuolella mun lapsuudenkodin vieressä on jättimarkkinat, ehkä oon alan psyykata itseäni ja annan sille hyvälle tuoksulle periksi liittymällä muikkujonoon ja koitan päästä yli siitä miltä ne näyttää... :D Sitten voi ostaa metrilakua ja noitapillejä jälkkäriks! NAM!
Tossa jo aurinko paistoi. Nyt enteilee sadetta... Läheisellä tanssilavalla olisi juhannustanssit ja siellä on porukkaa tupa täysi. Lähtiskö vai ei?Kas siinä pulma.
http://kuvapilvi.fi/k/yXXy.jpg
Kokeiles tuittu noita
No siellä se mun hehkuttama ranchi on missä lehmänpaskassa lapsena liukastelin! :lol: Mistä tiesit? Vaikka kuka nyt meidän hienoja markkinoita ei tietäisi... ;) Ookko käyny itekki?
Kuulostaa liian herkulliselta, en uskalla maistaa ettei vaan muodostu mun lempiruuaks...
Joskus ihan käynykki sie pyörähtää syystä X, suurimmalta osin ollu pelejä sie. Kaveri on siellä muksuna kasvanu nii kuullu markkinoitten ajankohdan, ja eilen paljastit kasvanees treen naapurikunnan naapuri kunnassa, aavistin heti oikein :D älä kysy mistä, okei joo kukaan ei myönnä ku asuneensa sillä suunnalla :D
Nuo tanssilavat on kyllä osoittautuneet aika köyhiksi lähteiksi naisten suhteen itselle. Poislukien aivan nuoruudessa. Vanhemmiten naiset on viisastuneet ja mun huumori ei vissiin pure.Liite 22710
No en vittu olis uistelemaan halunnukkaan lähtee, vettä tulee kun esterin perseestä.