Ne atopäät mitä mulle tänää kaupasta lykättiin. Ja huom, en ota lunghittejä, m t l o mun juttu.
Printable View
Voiko tuollaista Innokin MVP2 akkua ladata puhelimen laturilla? Laitteen oma piuha ilmeisesti menny rikki enkä löydä mistään netistä samanlaista yksittäisenä tilattavana... oon jostain lukenut että ei sais noita laitteita ladata kun niiden omilla latureilla koska voi vahingoittaa laitetta, en tiedä onko tässä mitään perää tosin. Pitääkö ostaa kokonaan uus modi että saa uuden laturin ja voi rauhassa latailla?
Mikä vaan usb piuha käy. Jos seinästä lataat niin mikä vaan vähintään 0.5A antava, eli mikä vaan käy tässäkin.
Värkki ku värkki, valmistaja ku valmistaja. Ni kaikki on jo vuosia sanonu et vaan heidän omilla latureilla saa ladata 2.sta syystä: saa lisämyyntiä omista vehkeistä ja pesee kädet takuutapauksissa jos on jotai harakirilaturii käyttäny mihi o tullu vika tjs...
Käytännössä laatu on kautta linjan parantunu noitte latureitten puolelta, et niistä se ei oo enää kiinni. Amppeereista sen verran et mitä pienempi, ni sen hitaammin lataa mutta lämpiää ja rasittaa akkuja vähemmän = teoriassa pidentää käyttöikää... Itte lataan normisti kaikki puhelimet yms yms Kangerin laturilla, ku se antaa vaa 450 mah. Mut jos o kiiru ni sit Ipadin laturin ku antaa olik se 2300 mah.
Kiitos vastauksista.
On tämä kans. Ewodin kans oli ihan sama mite sitä imeskeli, no prob. Nyt ku sit osti kalliin ja hyvän vehkee, ni ei meinaa onnistuu vaik o yli 300 km jo harjotellu...:crying:
En mä sitä posket lommolla ime, koittanu nyt ettii sovipaa tapaa höyrytellä tolla. Hyvät ja makosat höyryt tulee, siinä peittoo ewodin mennen tullen. Jahka nyt oppis miten sen sais ettei neste kuplis suuhun. Sen oo nyt huomannu et välillä ku ottaa "semi lunghitin" ni se puhdistaa se coilin. Sit siihen perää pari hauhallista, ni jotenki sen saa pelittää...
Liquan nesteet taitaa olla 70pg30vg tai 80pg20vg suhteilla tehtyä, ni voi yliwickata varsinki noilla uusilla atopäillä... Ainaki vanhanmallin atot teki niin mulla.
Mutta jos ei atopään vaihdolla tunnu korjaantuvan, ni otappa seuraavaan nestetilaukseen enemmän VG pitoista nestettä jos sillä loppus räkiminen. [emoji4]
Muutenkin, pidemmän päälle 70 prossaa PG:tä imee nestettä höyryttelijästä kuin pesusieni, ja tuottaa omia hankaluuksiaan.
50/50 vähintään, mieluummin 70VG/30PG
Mistähän mahtaa johtua, että höyryttely käy "henkeen"? Jotenkin kumma tunne tuolla keuhkoputken seutuvilla, analogista on kuitenkin kulutettu jo vuosia...
Onko tottumiskysymys vai laitteissa/nesteissä vika?
Eilen korkattu Kanger Evod ja halpisnesteet Onepoundliquidilta, nikotiinia 6/12mg, eli ei mitään kauhean vahvoja.
Lisäkyssäreitä; mistä mä tiedän koska ato vaatii vaihtoa?
Nesteisiin ei oo lisätty puuduttavia aineita, joita tupakassa on. Elikkä "raaka"nikotiini se siellä potkii. :)
Tottumiskysymys, sekä jos on PG voittoisia nesteitä niin sekin on "karheamman" tuntuista.
Atopää kannattaa vaihtaa kun höyryntuotto vähenee ja/tai maku muuttuu epämiellyttäväksi...
Diablo Onea tässä just imen posket lommolla. Eikä varmaan ole ainoa. Varmaan esim. Misterin kanssakin onnistuisi, jos vaan laittaisin sen ilmansäätöruuvin takaisin paikoilleen.
Heippa! Täälläkin yksi vasta-alkaja tyhmine kysymyksineen!
Olen tässä nyt tosiaan noin viikon verran höyrytellyt tyytyväisenä Finnvapelta tilatulla Justfog 1453:lla (Justfog 1453 Single Kit | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa). Yksi (1) kappale löytyy siis nyt tätä ilman minkäänlaisia varaosia (paitsi paketin mukana tulleet 2 vaihtoatopäätä (?))
Olen ollut laitteeseen kokonaisuutena varsin tyytyväinen, mutta nyt suurta ihmetystä aiheuttaa jopa useiden eri oppaiden selailun jälkeen se, että millaisia "varaosia" minun nyt sitten tulisi höyryttelyn jatkumiseksi hankkia. En ole löytänyt minkäänlaista informaatiota siitä, mitkä osaset sopisivat yhteen nyt jo omistamieni kanssa. Silmissäni vilisee kaiken maailman eGo:ja ja 510:a mutta en ole saanut mitään käsitystä mitkä näistä sopisivat jo omistamaani laitteeseen.
Asiat jotka ymmärrän:
1. Tarvitsen nesteitä (vahvuus löytynyt ja lisää tilattu)
2. Akku ei kestä ikuisuutta joten kannattanee piakkoin tilata uusi
3. Atopäitä pitää vaihtaa (ja ne olikin selkeästi linkitetty aloituspakkauksen esittelyyn, joten niitä osaan tilata)
Asiat joita en ymmärrä :DD
1. Mitä muuta tarvitsen? (ja tähän joku esimerkki tuotteesta, joka on yhteensopiva, ei pelkkiä nimiä kiitos :D)
2. Kannattaako varaosiksi tilata vain toinen vastaava aloituspaketti hintaan 26,50e kun pelkkä akkukin kustantaa jo kahdenkympin luokkaa?
Mahdollisimman selkokielistä vastausta odotellen
Nm. hämmentynyt aloittelija
Tilaa tuo tuplapaketti Justfog 1453 Ultimate Double Kit | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa samantien ja 10 atopäätä ja reilusti nestettä varastoon. Kolmella akulla ja tankilla jo pärjää reissussakin. Modin ja isomman tankin hankit kuitenkin parin kuukauden päästä mutta noilla pärjää sinne asti!
Morjesta. Osaisiko joku ehdottaa jotain hyvää modi+clearo comboa? butjetti noin 70e