Taksilla pääsee. ;)
Printable View
:whistle:Taksilla. kenellä on oma lehmä ojassa?
jeep
Nonii toimiha se uus avatar :p
Moottoripyörä ja auto syttyivät palamaan: Kaksi kuoli rajussa törmäyksessä Kärkölässä
Jätän kommentoimatta linkin uutista, koska tarkat tiedot puuttuvat - eli kuka ollut kenenkin kaistalla.
Ihan yleisesti ottaen; kesästä toiseen ihmettelen, miksi niin monet motoristit leikkivät omalla ja toisten hengillä liikenteessä. :mad: Välillä näkee kyllä sellaisia hasardiohituksia, että ei mitään järjen häivää. Se kaksipyöräinen pitää työntää joka väliin ja ohi mennään vaikka vastaan tulisi rekka.
En silti kaikkia syyllistä, suuri enemmistö moottoripyöräilijöistä käyttäytyy liikenteessä asiallisesti. Valitettavasti löytyy joukosta myös kaahareita, jotka pilaavat kaikkien maineen...
Päivittelin äsken evic minin tossa ja sen kummemmin näyttöön katsomatta rykäsin aika saatanallisen dryhitin huiviin täydellä 60w :antismoke: Hyi vittu.
Onnex luotin "mutu"un ja tilautin sen 100ml Black Pearlia [emoji106]
Joutuu kyl mun suuhun lyömään sen 5% tiivaria. Hämmentävä neste.
Otin kanssa 100ml FA tiivaria enkä oo kyseistä kamaa ikänä maistanut
Toinen 100ml lekkeri on tuttu :)
Työn orjat, sorron yöstä nouskaa! Maan ääriin kuuluu kutsu tää...
Huomenna mennää töihin niiku muinaki päivinä. Liitto olis lakossa, työnantaja mahti äijä nii ei viitti olla vittumainen [emoji33]
Tuon alan lakoista voin vihjata sen verran,että purkupaikalla saattaa tulla hylsyräikäikästä keskelle otsaa. Ellei meno ole vuosien saatossa pehmentynyt.
Mullahan on hyvin jakomielitautinen suhtautuminen huomiseen työnseisaukseen. Yksityisyrittäjän poika ja sitä kautta on kannukset hankittu työelämään, ymmärrän senkin puolen elämästä. Nyt isossa firmassa töissä, ei niin tarttee pitää konsernin puolia.
Veikkaan, että näin on käynyt. Eipä näitä lakkojuttuja läheskään kaikki nykyään noteeraa, eli töihin mennään normisti, vaikka olisi lakkovahdit portilla vittuilemassa.
Samaten tuo liittoihin kuuluminen on kärsinyt vähän inflaatiota. Ennen jos et uudessa työpaikassa ekana työpäivänä liittynyt alan liittoon, niin ei tarttenut seuraavana päivänä enää ko. työpaikalle mennä.
Suurin toiveeni on että tämä kyseinen episodi saisi ihmiset ajattelemaan omilla aivoillaan ja poistamaan ne ruusunpunaiset lasit silmiltään.
Lainauksia Eleaf iStick ketjusta:
Et ole ainut, kuka tuosta pörriäisestä on maininnut. japaulla siis sangen "onnistunut" avatar, ainakin herättää huomiota. :)Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Leeeevi
Olisiko heittää vastaavaa vinkkiä Chromen osalta?Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Beenari
Fiksuin varmaan kun adblockerilla estät sen kuvan.
Kas kummaa paavon pyhä puheet loppu kun ymmärsi realiteetit kyseisessä ketjussa? vai vieläkö väännetään?
Lopeta jo. En jaksa tuolle sun käytökselle uhrata enää sekuntiakaan. Jos et pysty huumorilla ottamaan tuota niin sille ei voi mitään, huumorintajua kun ei kaupasta saa :)
Juo viinaa --->saa delirium ---> juo lisää viinaa ---> mene irc kanavalle ---> uhkaa kaataa internet ---> saa vittuilua ---> uhkaile kaikkia ---> lennä ulos ---> vittuunnu ja uhkaa kaataa nettikauppa, koska kauppias oli samaan aikaan siellä kanavalla ---> juo lisää viinaa ---> valmis
Kato zykkeliki heräs? Tarvisko laittaa noita sun kirjotuksia tänne? kukaan ei ole väittänytkään etten ole kännissä kun ole kannullenne kirjautnu, johan mä olen myöntäny et olen ollu kännissä mut se teidän vastine on kyllä ollu vähän vajaata vai miten se meni niinku omasta mielestäsi?
Kuten jo sanottu, voit laittaa aivan vapaasti. Ei siihen mitään mun lupaa tarvita.
Meidän vastineet on melko varmasti aina enemmän tai vähemmän vajaita, mun mielestä on jo aika vajaata jos jotain muuta kuvittelee. Jos nyt pitää arvioida että miten on mennyt, niin varmaan melko samalla tavalla kuin yleensä, ei kovin hyvin siis.
Itseasiassa noilla taida olla paskankaan väliä, kysyn palstan pitäjältä neuvoa saanko pistää tänne logit, ne nimittäin löytyy. Niissä logeissa kauppiaanki suoraselkäsyys tulee valitettavasti ilmi.
:popcorn:
Laita vaan. Saadaan tähän Sipilän pitkään viikoloppuun jotakin tekemistä :popcorn:
Jos nyt nyt millään näin ensimmäisenä haluaisit ymmärtää, niin joku irc kanava mihin kuulun ei ole minkään mun yrityksen asiakaspalvelu.
Missä muuten itse olet töissä? Eikö se ois ihan reilua kertoa kans tässä samalla?
Laita nyt ainakin ne keskustelut niin näkee muutkin.