Aika jännä miten vaihtelee nopeus ton kirjaamattoman kaa. Nopeimmillaan tullu reilussa 2vko ja nyt meni derringerin kaa melkei 2kk
Printable View
Aika jännä miten vaihtelee nopeus ton kirjaamattoman kaa. Nopeimmillaan tullu reilussa 2vko ja nyt meni derringerin kaa melkei 2kk
Ei paha tuo kirjaamattoman postin nopeus. 18.4 lähti, ja tänään lootassa.
Fasttechin subtank minin varalasit, liian pieniä, ei mee kiinni subbariin X-(
12 tilausta FT:ltä kaikki yli ns.sallitun euromäärän 40€=>100€, 5 pakettia toimitettu tulliin saman tien kun tullut maahan mutta rekisteröity seuraavana päivänä ja jatkanut matkaa
ilman mitään lisätulleja!!
Sekä"Gift"kohtaan on laitettu ruksi:laugh:
Hyviä ystäviä mulla FT:llä kun lahjoja satelee:lol:
Juu mäkin otin lahjakortin. Jatkoin kiukuttelua tuon edellisen viestin jälkeen. Totesin heidän luvanneen sanasta sanaan "full refund when we have received the item", eikä mua kiinnosta kauanko heidän rekkulapuolensa käsittelee asiaa. Meni 20min ja lahjakortti tuli :laugh: tänään laittoivat viestin, jossa ihmettelivät itsekin tuotteen laatua, kiittivät vielä 5 dollarin muodossa tuotteen testauksesta.. :angel:
Nämä lopsahti uusien renkaidenkin päälle heleposti ilman liukkariakin elikkä Lahessa löytyy varalasia jos joku omansa tötöilee rikki.
https://www.fasttech.com/p/2147801
Itse olen tässä harkinnut ostamaan tuon Stingray X:n kloonin. Mitä muut on laittanut tulliselvitykseen, kun ovat tilanneet modeja?
En oo ite kyllä selitelly tullille mitään ja abaut parikytä pakettia on tullu Ftltä. Eikä täälläkään ole tullu vastaan tapausta että Fteen paketti olisi tulliin jääny.
Cthulhu kloonia nyt saatavana: https://www.fasttech.com/products/1/...-tank-atomizer
Laitoin sika säkissä tilaukseen heti. :laugh: Let the waiting game begin...
Takuu Fasttechin malliin: Magma kloonista pyörähti negatiivi posti vaikka myynti-ilmoituksessa mainittiin että postit on hitsattu/juotettu kiinni, ei ollut. Ainoastaan pienillä booreilla oli sileässä reiässä.
Laitoin mailia kuvan kera FTlle, vastauksessa pahoiteltiin ja luvattiin lähettää uusi tilalle. Haksahdin kysymykseen että tilaanko jotain muuta samalla, noh päätin että mikä ettei jotain tarvikkeita samalla.
Laitoin tilauksen ja liitin siihen takuunumeron joka lisättäisiin mukaan. Seuraavana päivänä tuli pahoitteluviesti että tilaus on jo lähetetty eikä takuuosan käsittely ollut ehtinyt mukaan mutta lähetetään ensi tilassa.
Tarviketilaus tuli ensin ja takuutilaus tuli viikkoa myöhemmin pienenä kirjattuna kirjeenä. Kirjettä avatessa paljastui että sisällä oli pelkkä runko ilman hattua ja ilmansäätörengasta.
Tuntuu oudolta että FT avaa paketin ja ottaa vain tarvittavan osan vai otetaanko koneistamossa yksi base sivuun ja laitetaan postiin.
Joka tapauksessa magma on taas ehjättynä ja pääsee tulille, FTn takuuasiat testattu ja toimivaksi todettu.
Terveppä terve kaikille, tilailin reilu viikko sitten ensimmäistä kertaa tavaraa fasttechilta(ei akkuja tai nesteitä) ja oon nyt sillon tällöin katellu 17trackin avulla, mitä paketilla kuuluu. Tuli semmonen pieni kysymys mieleen, elikkäs aiemmin siellä näky jo kohdemaana Suomi, mutta tänä aamuna kun taas työmatkabussissa päätin kattoa statuksen, siellä luki taas tuntematon. Onko tällä mitään käytännön merkitystä? Tiedän että toimituksessa kestää oma aikansa, mutta ihmetyttää, miksi lähetys olisi käytännössä mennyt taaksepäin statuksessa.
OT:
Androidille löytyy muuten Googlen kauppaa uudempikin malli tuosta TrackCheckeristä:
http://www.mobogenie.com/download-tr...2-2961394.html
Ollut itsellä käytössä jonkin aikaa ja on pirun hyvä.
Trackchecker on ilmainen.