Mites ois mahdollista, säilytyksen ja matkan kestää, mutta kotona pitäisi yhtäkkiä jotai muuttaa ? enemmänkin se sun neste alkaa käymään siinä sun kupissas :blink:
Printable View
Lukutaito selvästi vähän hakusessa niin larma taisi viitata siihen, että käytettyyn pumpuliatopäähän ilmestyy sivumakuja, jos sellaisenaan lojuu pöydällä päiviä. Ainakin itse koin moista Subtankin atolla. Saattoi nyt toki jostain muustakin johtua.
Onkohan kanthaliin tullut aikain saatossa jotain high-tech lisäyksiä vai uskaltaisikohan työpaikalta löytyneestä rullasta (http://goo.gl/7fN2eJ) "lainata" hieman (kaiken)?
Uusi, tehokkaampi akku haussa tuohon Finnvapen CE5 BVC aloittelijapakettiin. Mitään isompaa modia tms en ole hakemassa, vaan joku tuon kanssa yhteensopiva perusakku mikä kestää pidempään kuin yhden päivän... mikä olisi hyvä yhteensopiva vaihtoehto ? Esim. Aspire G-Power VV 1600mAh, onko yhteensopiva ? Vielä vähän hakusessa nämä ohmit ja jännitteet näiden kanssa...
Kiitokset !
Nonni. Nyt ois (tai siis ens viikol ku tulee tili) päivivitystä tulemassa. Menee kymmenien tuntien puolelle mitä olen revikoita kattonu/lukenu. Tällä hetkellä pari ewod tikkua ja Isältä saatu emos paketti. Ewod on ihan ok sinänsä ku laitto 1,5o ytimen mutta toi akku ei kestä p*skaakaan. No akussa olen nyt päätynyt tohon Istick 50w, siinä on potkua tuleville virityksille ja varsinkin tota akkukapasiteettia ni ei tartte montaa kertaa päivässä ladata.
Mutta sit tullaan oikeen kysymykseen. Mikä ato siihen nokkaa? Niistäki olen kattonu lukenu revikoita, ja välillä tuntuu että täälläkin aton lanka on puolet vastaan ja puolet myötä. Varsinki jos lukee alusta saakka. Subtank ja Nautilus nyt o viimesenä ollu tutkinnan aiheena, ja tuota anyvapen Peakomizeria oon miettinyt. Toi P ei kyllä täällä oo kehuja saanut, siinä mua miellytti että se on päältä taytettävä. Tosin S ja N on sen verran tilavia, että sinne kyllä menee nestettä sisään ettei tartte parin tunniin välein olla täyttääs niinku ewodin. Mutta mulla on nyt sit yks ongelma tuossa valinnassa, ku 20 vuotta tuli röyhyteltyä ni toi mouth to lung on ja pysyy, ja mitä täältä luin ni S ei oikeen hyvin soveltuis siihe? Joten oisko se sit nautilus? Vaiko joku muu? Iso tankki pitää olla, ulkonäöllä/koolla ei oo väliä.
Nautilus soi hyvin m-to-l hitteihin ja on muutenkin suositeltava ato. Nestetilavuutta on sen verran ettei heti lopu. Delta 1 on myös imo hieno laitos kesympään imutteluun.
Täältä kanssa yksi ääni Nautilukselle. Pirun hyvä clearo.
Ja Nautilukseen ritilätankki joka löytyy tuolta Aspire Nautilus / Nautilus Mini / Atlantis clearomisattorin putki Pyrex-lasi / teräs ;)
Mä varmaan ku Turkusessa asun, ni tota elektrosavun kivijalkaa käytän. Vaikka hinnat ei oo halvimpii, ni kyllä siitä f2f asioinnista maksaa mielellään. Jos on takuujuttuja ni ei tartte postitella yms yms, ku fillari alle liikkeeseen. :)
Mites toi Nautiluksen noi vuotohommelit? Tuolla oli juttua et on ollu vähän ongelmia? Rekkahommissa ku olen, ni siel on PAKKO olla vuotamaton zydeemi. Evod on ainaki tähä mennes onnistunu asiassa, miten päi sitä vaan pitää ni (kondessitippaa lukuunottamatta) ei oo ollu vuotoja.
.
Ostin testinki mielessä ensimmäisen dripperin, mutta en saa kiukullakaan tota pelittämään. Tässä parin päivän vastusten pyörittelyn ja kikkailun jälkeen lopputulos on aina sama, tuo räkii nestettä, mutta höyryä tulee todella vähän. Vastusarvot on pyörineet 0,7 - 1,4 ohmissa(aina yrittänyt dual-coileilla), kokeillut laittaa erilailla pumpuleita, mutta aina lopputulos on sama, ei höyryä. Olisiko jotain vinkkiä heittää, että mistä vikaa pitäisi etsiä? Youtubesta on katseltu muutamat eri videot ja mielestäni teen juurikin niissä esitettyjen ohjeiden mukaan, mutta kun ei niin ei.
Menee jo Off-Topickiksi mutta, tuo on vähän raivostuttavaa. Toisaalta tuo on ihan seurausta laitekannan kehittymisestä. Nyt jo tuntuu että alle 100W modi on lasten lelu. Ja 100w lelu on jo niin iso että evod sen nokalla yhtä koomisen näköinen kun SubTank eGo tikussa. Joten tehdään lierot laitteiden mukaan. Se pekka peruskäyttäjä kuitenkin kaipaisi jotakin ihan perus vermettä. Onneksi on tuo Nautilus sitä tarvetta tyydyttämässä. Vielä.
Nonii. Nyt sitte lainasin eukolta rahaa, ja eiku elektrosavuun. Heille isot propsit neuvomisesta ja muutenkin hyvästä asiakaspalvelusta. Mukaan tarttu se suunniteltu Istick 50w, Nautilus ja paketti pohjavastuksia... Niillä nyt sitten takasin tien päälle.
10-14, riippuu vähä nesteestä.
Ilmasäätö täysille, Watteja varovasti ylöspäin ja imet vähän rauhallisemmin.Noi vois tohon kurlaukseen auttaa.Sulla on varmaa ne viimistä huutoa olevat atopäät, joten mulla ei niistä oo kokemusta.Vanhemmilla BVC päillä 1.8ohm ja 10-13wattii;)