Ristin kiasus. Ota töihin mukaan kaks hyvin toimivaa gennyä tankit täynnä. Jätä kaikki muut vermeet kotiin ja nauti ihan järjettömistä hotspoteista. Uuh. Mikähän helvetti nyt vaivaa? Aamulla kaikki toimi hienosti. Nyt pelkkää laavaa keuhkoon.
Printable View
Ristin kiasus. Ota töihin mukaan kaks hyvin toimivaa gennyä tankit täynnä. Jätä kaikki muut vermeet kotiin ja nauti ihan järjettömistä hotspoteista. Uuh. Mikähän helvetti nyt vaivaa? Aamulla kaikki toimi hienosti. Nyt pelkkää laavaa keuhkoon.
^Tuon takia lopetin gennyjen käytön kokonaan.
Gennyt rules silti. Vahingosta viisastuneena kakkosvehkeenä tästälähtien dripperi microcoililla ja pumpulilla. Koskaan ennen ei näin ole laitteisto vittuillut.
Mulla on tota samaa menossa, dryhittiä tms.
Ulkona on niin kylmä et neste jähmettyy ja kun se ei pääse silloin niin hyvin coilille -->iskee kuivaa.
Dripperissä tai bottomfeederissä, siis.
Skippaan suosiolla kaikki vekottimet jatkossa, jotka ovat jollain tavalla riippuvaisia nestesyötöstä, bf:issä syöttö täysin omissa käsissä.
Posti päivä. Pinkmulelta pohjia, tiivisteitä, ruiskuja ja muuta tykötarvetta. Noh copsan trope kris 100ml pönttöön ja uudella 60ml ruiskulla pohjat sekaan, siinäpä sit näppäränä muka tempasin sen ruiskun varren pois et tähänhän on hyvä kipata suoraan pullosta. Hetken lorottelun jälkeen tajusin et tää perkele valuu suoraan läpi. Näin mulla sit on 100ml trope krissiä puolta laimeampana mitä suositellaan sekotettavaksi.
Perkele että korpeaa kun todennäköisesti meni melkein 100ml pohjaa ja yks tiiviste purkki ketuiksi.
No tilaa yks pullo lisää Trope Krisiä ja sotket sen sekaan? :D
Kävi kyllä mielessä.
En ko.nestettä ole edes maistanu mutta teinpä kuiten sit desin näin maistiaisiksi :)
BASE VPG 12 MG 40.5 ML
Tilaa nuita ens kerralla niin ei tarvii mittailla :)
First world problems.... mister alko vaimeesti uuden karheella uwickil höyryämään, en jaksanu uutta mesh setuppia tehhä joten ainut mitä jälelle jäi oli 3mm normi silica :/ kaippa tää toimii.. vissii kerenny tottuu jo siihen et ku painaa nappia ni höyryy tulee reilusti :) kai tässä kohta pitää vaihtoja ruveta miettii takas provariin ja boge tankkeihin ni loppuu ylimääräne säätämine mesh ja silican kanssa.... anyone?
Kyllä kai joka miehelläkin on korvan kaivuu tikkuja :D
Kynsistäänkin on hyvä miespuolen huolehtia, lakka pitää munkin kynnet hyvässä kunnossa.
Hell och egg, taas myrsky tulossa :mad:
No eipä yllätä ketään, kun lunta ei ole vielä maassa. Kivasti ottaa tuuli vauhtia kun ei kinos jarruta menoa.
Viikonloppuna kaivamaan hautapaikka koiralle valmiiksi.
Mikäs sillä on? Ikä, sairaus vai joku muu?
Ikä, nivelet ja erinäiset muut vaivat. Jos ei ala uusimmilla tropeilla ja hoidolla tointua niin puhutaan muutamista viikoista.
Jeps, kiitos. Anoppi oli emännälle ehdottanu että eiku raato roska-astiaan niin jätehuolto hoitaa. Olis ollu paikalla niin olis saanu kaivaa kaksi kuoppaa.
Mutta en nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, tää on vaan varotoimenpide ennen syvää routaa. Parhaassa tapauksessa yhteistä taivalta on kesään asti, mutta tuskin yhtään pidemmälle. Pitää nyt vaan terästäytyä tulevien viikkojen aikana pahimman varalle.
Ah ihana flunssa/jäätävä kurkku kipu, onneksi lähin koiran kanssa maanantaina lenkille -20 viimaan huonolla varustuksella vaikkei olis ollu ees pakko... Tehtiin sellakin krapularasvamättö pitsaa tänään että oksat pois (päällysteenä kilo erinäisiä lihoja+sipuli+tomaatti+ananas+vitusti juustoa+valkosipale+kukkosoosia päälle) ja mä en maista mitään!
Ei pysty höyryttelemään kun ottaa niin kurkkuun joten normi vkloppu taas tulossa. X-(
Lemmikin hautaaminen on aina kova paikka.. Itse en kykene edes kuvittelemaan, kuinka paskana sitä on siinä vaiheessa, kun aika tosta 11v. ikipennusta aika jättää.. :(
Barolelle jaksamisia ja toivotaan, että hoidot auttaa.
Jotta ei menis ihan OT-lätinäks, niin laitetaas vähän köykäsempiä ketutuksenaiheita:
Talvi: Vaikka ei olla vielä edes pakkasen puolella, niin noi mun VG-litkut on niin helvatun jäykkiä, ettei ulkona vapottelu onnistu sitten millään. X-( Sisälläkin on vähän fifty-sixty tuleeko dry hittejä, kun näyttää nesteen juoksevuus olevan luokkaa ikkunalasi, vaikka lämpötila on aika lailla 20C..
Laitteet: Kaikki vehkeet pelittää kivasti, akkuja ja tarvikkeita on, eikä mitään tartte tilata. Ja sepä se vasta ärsyttääkin.. Tekis mieli kokeilla kaikkee uutta ja kivaa, mutta alkaa olla semmonen fiilis, että eipä niissä "uusissa" laitteissakaan mitään oikeesti uutta ole ja kun on itelle löytyny ne toimivat laitteet, niin tuskin mitään järisyttävää löytyy, vaikka jossain oiskin 0.4mm2 pienempi kammio, tai viistoista 0.01mm ilmareikää.. Muutamaa Suomalaista vekotinta kyllä odottelen, mutta niissäkin on näihin nykysiin vain vähän hienosäätöä toiminnan osalta, joka sekin menee luultavasti vaan oman hifistelyn piikkiin tarjoamatta mitään älyttömän ihmeellistä ahaa-elämystä..
Nesteet: Oon jumahtanu melkeen kokonaan pariin "go-to"-nesteeseen; vaikka kuinka tekis mieli testata jotain uusia makuja, niin aina tulee semmonen fiilis, että ei niistäkään mitään ADV:tä löydy nykyisten tilalle/rinnalle..
Kaikenkaikkiaan vituttaa tää staattisuus/stagnaattisuus omassa harrastuksessa..
Ei malta oottaa kesää. Pääsis autoo laittamaan ku ei ole tiloja ja pakkasessa vähän mälsää tehdä yhtään mitään.. Yhyy yhyy.
Yritä tässä sitten nukkua. Huomenna enkun esitelmä, jonka väsäsin about 10 minuutissa ja jonka ohjeet oli luokkaa "kuinka teet Ikea-kaluusteesta appelsiinimehua". Lisäksi se, että esitelmä piti tehdä ehdottomasti omasta opinnäytetyöaiheesta ja siihen liittyvästä artikkelista (omaan aiheeseeni ei löydy oikeastaan yhtään sopivaa artikkelia). Mut ei se mitään, mut tää helvetin myrskytuuli, ku yrittää repiä peltikaton ihan selvästi irti. Vielä kun suurin osa katon tuuliesteistä on lähteny vuosien varrella huishelvettiin, niin vinkuu ja paukkuu 1000 päisen rumpuparaatin voimalla.
Vitutti tänää jotenkin erityisen paljon se, että mun lomat menee vähän omituisesti (6pvä töitä 2pvä lomaa) eikä kaverit koskaan kerkee silloin viettään mun kans aikaa. Okei vajaa 40km matkaa mut kuitenkin. Silti valittavat mulle et nähdään liian harvoin vaikka ilmoitan aina etukäteen koska on lomat. Tänäänkin ovat käyneet toisiaan kattoos mut ei jaksa tänne asti lähtee. Silti hyökkivät tänne silloin joskus käymään just ku olis yötöitä. Kerran kaveri soitti klo 1 yöllä, et on mun ovella. Ja olin just tunti sitte menny maate ja klo 4 töihin...
Noh, oonpa siis broidin luona juomassa because tää yö vapaana :cheers:
Edit. Niin ja perus itella-kusee-jne ärsyttää kans..
Jep. Tampooni on paras, suoraan vaan käärii vastuslankaa pari kieppiä päälle :esmoke:
Kehtaakin anoppis sanoa noin! Itselläni oli kans kissa huonossa kunnossa kun oli virtsakiviä niin isä vain sanoi, että pois tuollaiset maanvaivat. Silti se itse ruokkii lintuja joka päivä vaikka ne paskoo sen auton päälle ne ruuat.
Tsemppiä, että kaikki käy parhain päin. Oli eläin mikä tahansa niin siihen kiintyy niin kuin perheenjäseneen...
Hyvin lähti taas perjantai 13
käyntiin.
-- Älä herää kelloon
--Aja melkein mukavaa ylinopeutta tiellekaatuneeseen puuhun
--Toista tää peuran kanssa
--Katso että kello on 5aamulla eikä puoli kahdeksan.
Huomenta vaan :eek:
Taitaa mun osalta vapottelu jäädä tähän. Vamo V2 tuli takuuhuollosta ja onnistuin heti polttamaan molemmat protank 2: sen mukana tulleet wickit. Ainoostaan jäljellä jotain 510 ego clearoja jotka polttaa mun huulet parin hatsin jälkeen...
Kyllä clearot toimii vaikka vähän palsakin :) tehot pienemmälle niin maku lähtee pois