Minkäs minä sille voin että minut on kasattu jämä osista?
Printable View
Hyvinhän se paneminen onnistuu pienelläkin mulkulla. Vanha viidakon sanonta: jokainen huolehtii omasta orgasmistaan.
Jos sellainen sidin kokoinen patukka istuu käteen niin sitä Nautilus clearoa kattelisin. VV tai VW laite ja valmiit tehdas atot. Pistät kiinni ja höyryät. Ei sen kummempi kuin se noitapilli, mitä nyt isommat tilavuudet (akkukesto, tankin millilitrat) ja mahdollisuus säätää höyryn määrää/lämpötilaa.
Jos koko puistattaa niin miksei vaikka tuo humanterin mainitsema iTaste V3 ja sen nokkaan kangerin evod tai mini protankkia jos lasisen tankin haluat sitrus/salmiakki yms nesteiden takia. Itsellä itseasiassa tuollainen itaste pyörii pöydällä, ei oikein käyttöä, kiinnostaako? Vihreä/oranssi/punainen disco show napissa kertoo akun varauksenkin.
Se on pääasia että vehje toimii, itse on tyytyväinen ja aiheuttaa tyydytyksen. Koollahan ei ole väliä.
Jokainen saa itse päätellä puhutaanko noitapillistä, vai mistä puhutaan. :D
Hitto kun te saatatte mua kiusaukseen vaikka mä sanoin että oon ihan tyytyväinen. :D Mutta ehkä taustalla on kuitenkin jonkinlaista tyytymättömyyttä kun tää aihe sai mut suuttuunkin tossa aikasemmin. :laugh: Ja Skoudet, juu vaihdan ja Lagittajalle että en mä ainakaan nyt ala vielä kauppoja tekemään, pitää miettiä vielä. Jos tuun siihen tulokseen että sellasen voisin ostaa niin kysyn sitten että onko se sulla vielä. :D
Tuittu, sun luetunymmärtäminen on TODELLA huonossa kuosissa.
Oletin, että se logiikka pelaa sen verran, että ymmärtäisi, että se automaagi ei moista tietämystä tarvi.
Tai sitten lankesin trolliin, sun tapauksessa en enää jaksa välittää.
Pitäydyn edelleen sanomisissani, hyvä on hallita teoriapuolen perusteet edes sillä tasolla, että osaa laskea watit, oli sitten minkälainen helvetin "noitapilli" hyvänsä ETTEI tule haavereita evotuksen/typeryyden takia.
Siinäpä pähkäilyyn täälläkin jo nähty kuva:
Liite 12376
Noin vähän kauempaa katsottuna, aika pervo piirros :eek:
Eikä edes vähän.:D
Hö, en mä nyt ehdi enkä jaksa. :( Mutta sanotaan nyt vaikka näin että aina on hyvä syy suuttua, jos ei muuten niin se tehdään. :angel:
Pitänee siis aloittaa painamalla mieleensä PUIMURI, ei tässä ämmiä tarvita (X-(), PUI URI, sit yhtäsuuruus ja kertomerkit P=U*I U=R*I, sitten päästäänkin niihin sähkömiehen kolmioihin jne. :whistle:
Laitetaan tuosta tuitulle eCom pakettiin, ei tarvitse kuin pyörittää päätä(eComin päätä) ja näkee watit ja voltit ihan asteikolla:)
Oon nähtävästi lurkkaaja. :laugh: