Emmie osaa niitä avartaa[emoji38] on mulla metalliporanteriä, mutta paljonko pitäisi? Jaa no..kyllähän mä osaisin [emoji36] läpimitta näyttäis olevan 2mm.Riittääkö 3-4 mm?
Printable View
Emmie osaa niitä avartaa[emoji38] on mulla metalliporanteriä, mutta paljonko pitäisi? Jaa no..kyllähän mä osaisin [emoji36] läpimitta näyttäis olevan 2mm.Riittääkö 3-4 mm?
3mm on mun mielestä passeli, 4mm on kyllä varmasti sitten jo liikaa. Kannattaa kuitenkin koeajella vähän aikaa noin niin tiedät sitten että miltä tuntuu, ei kannata heti suorilta avartaa. :D Vähän makuasioita nääs. ;)
Niin vähän tuumasinkin tuittu[emoji3] hitto olen ollut jo tunnin hereillä ja ulkona ihana ilma..se on pakko lähteä pyörälenkille kunhan ensin juon [emoji477]
Harvinaista mulla, että herää sunnuntaina reilusti ennen kymmentä. Nätti keli on kyllä, voisi mennä vähän katusoittamaan :)
Nätti keli on kyllä. Tarvis reilun tunnin päästä mennä pariks tunniks töihin josko sen jälkeen viettäis loppupäivän ulkona.
mikäs toi aikavyöhyke on tällä sivustolla ku itellä näytää mitä sattuu :)
Jaahas raivuri tankattu ja valmiina huutamaan tunnin pari
Plöröt vielä ja subtankki täyteen
Mistä noi mukulat löytää aina energiaa kun oot pistämässä niitä petiin.
No meillä nyt osittain neidin kohdalla vaikuttaa se, että jätettiin tutit pois just pari päivää sitten. Vanhempi simahtaa yleensä ihan ok.
Ois 20km reipas pyörälenkki takana.
Jos taas muuttas vähä ruokavalioo, helvetinmoinen pätkä hirven ulkofilettä piffeinä oottelee pannua [emoji173]Liite 23821
Lisäks pippurikermakastiketta ja salaattia iso kulho...
Katos vaan, se olisi sitten ensi perjantai lakkopäivä.
jasso nyt on ainakin protskut kohillaa! ;) hyvältä näyttääkin. itse kävin sienestämässä pitkästä aikaa ja kyllähän niitä vielä löytykin hyviäkin yksilöitä nyt itsrlläkin sieni kastiketta ja hyvvee lihaa. Tosin jumaliste oli kyllä kyykäärmeitä paljon liikkellä.
Paven pyhä sota happyjuicea vastaan on ihan lystiä seurattavaa. Kyllä muakin ketuttais, jos väki ostais niksat muualta kuin pirtelökaupasta! Liite 23824
Löytyykö litran puteleihin mitään kätevää kaatonokkaa? Hiukan tympeetä tuosta desin pulloihin sihtailla paksua litkua...
Löytyyhän niitä kun viitsii googlata.
"Samoilla silmillä" aamuvuoroon, ihanata... :yawn:
Tulipahan taas kerran todettua, ettei uni tule väkisin. Toisaalta ehtiipähän ainakin rauhassa kirjoja lueskella, jos nyt jotain positiivista tästä hakee.
https://www.youtube.com/watch?v=P8EB4issjH4
POV Actionmovie! Woohoo! ;)
Liite 23825
Etola myy näitä, mut en tiedä käykö sun tarpeisiin
Kyllähän tuo näyttäis hyvältä, ei vaan puusilmä löydä tuota millään Etolan sivuilta.
Huoh. Ei sais ärähdellä mukuloille (ei omia), mutta oli es-jonneilla semmonen meno tossa meidän pihalla kun oltiin lähössä pois et tattis. Viimenen silaus oli kun yks (kylläkin vahingossa) osui tota meijän prinsessaa tyhjällä es-tölkillä. Saattaa olla että sanoin pahasti ja ärähdin pikkaisen.
Oikein teit
Kai joku sinullekin ärähtää jos tyhjällä tölkillä heität häntä (vaikka vahingossa)
Kollit kaipaa ojennusta [emoji123]
Ässä mitä akkuja sä suosittelet ku tutut hyväksi todetut sampan 25r on loppu akkulasta
Itsellä testissä nyt nämä
http://www.akkula.fi/epages/vilkas02...on=ViewProduct
Ja
http://www.akkula.fi/epages/vilkas02...on=ViewProduct
Ei vielä pahaa sanomista
Villi veikkaus että LG jatkaa perinnettä ja kuoleentuu nopeempaa vs samppa
Mene ja tiedä vielä potkii hyvin
Juu kandee
Oon nyt ajellu noilla LG kennoilla 0.15 ohm dualina kokoajan ja ladannut 2A teholla ei vielä kyykkäämistä tiedossa
Noissa duali boxeissa tosiaan kennojen A-rajat ei tuplaannu vaan "lisääntyy se 10-40%" eli noilla 15A kennoilla uskaltaa varmaankin sen 20A purkaa kun rintasin ovat ja paritettuina
Voinko mä alottaa modin odotus loman? Ja sit modin testaus loman?
Koska mä oon mahtanu viimeks odottaa vapopostia näin paljon?
Heij ihanaiset, mistäköös kannattais tsuumailla reseptejä diy kokkailuihin?