Ei sen suurempia, yleensä vedän silloin pelkkää pohjaa tai sitten minttua/mentholia.
Printable View
Varsinkin mentholmaut toimii kipeenä hyvin. MBV:n black ice tuli muutama päivä hyörytettyy kun ei muuta pystyny. Se aukas röörit hyvin. Toimii siis melkeimpä lääkkeenä.
En jaksa uskoa tohon. Aikasemmin käytin nuuskaa ja oliko se nyt 24mg vahvusta ja höyryttelin 6mg nesteitä samaan aikaan ja sama päänsärky tuli. Luulis et se nikotiinin yliannostus näkyis siinä höyrytellessä eikä vasta seuraavana aamuna. Oli ihan ku krapulassa oli ja vatsakin tuntu olevan sekasin. Nyt iltaa kohden helpottanu ja pystyy höyryttelemäänkin ilman et tuntuu että vatsa menee vaa entistä enemmän sekasin
Tuli eilen tilattua tuo eleaf istick 30w + Kanger Subtank mini. Jostain luin että ei toimi alle 1 ohmin atoilla tuo istick vaikka subtank mini:ssä on tuo 0.5 subohm ja 1.2 ohm atot. Voisiko joku kokeneempi kertoa että toimiiko tuo 0.5 dubohm tämän kanssa?
Taitaa 30W:ssä olla se raja 0.5 ohmia kun 20W:ssä on se 1 ohmin raja. Eli toimii kyllä.
Kyllä se hyvä ja toimiva kombo on, päivittäin sama käytössä.
tänää tuli subtankki mini ja 50w itikku ;D ja voin kertoo ettei olis kannattanu kokemattomana lyödä heti 20w löylyä ja ottaa imuja oikeen pohjanmaan kautta meinaa oli sellanen kurkkuhitti että oksat pois :D varsinki tolla puolen ohmin atopäällä :D
juu ny oli 12mg ja päätin että tiputan puoleen :D
Kolme viikkoa harjoitellut tällä: eGo Vision CE5 -aloituspaketti | Höyrypää. Höyryttelin eka kaverilta saatua 18mg mustikkaa ja ihmettelin, kun piti aina olla kiskomassa.(taustalla 16v nuuskaa 24/7) Tilata pamautin 24mg kampetta ja rupes verenpaineet nouseen. Suuta kuivaa myös tuolla vehkeellä ja höyry viileähköä. Eli hakusessa olis parempaa, että sais niksa-annosta tiputettua ja kosteammat höyryt eikä höyryn määrän lisäyskään olis pahitteeksi.
Onko Istick hyvä kampe? Mitä muuta kys. laitteeseen passaavaa pitäis hommata.
Saa suositella myös hyväks havaittuja comboja persaukiselle.(ei hintahaarukan yläpäästä siis)
Ja kun en pääse vielä kirpputorillekkaan, niin ei haittaa vaikka yv:llä tarjootte jotain ylimääräistänne mulle. Tsori, jos ei sallittua näin kauppaa tehdä.(Mode potkikoon mua päähän.)
Mikä on hintahaarukan yläpää?
iStickit ovat varsin mainioita vehjeksiä, itselle tulossa tuo 50W versio. Suosittelisin iStick 30/50W:n hommaamista, jomman kumman nokalle joko Subtank Mini, Smokin VCT tai Delta II. iStick 50W antaa tarvittaessa enemmän hönkää ja siinä on tuplasti parempi akunkesto, 30W on hieman halvempi. Puffilta saa. Tuolla laitteistolla saat niksaa tiputettua helposti ja höyryää huomattavasti paremmin kuin eGotikku-CE5-kombo.
Kannattaa harkita RBA-maailmaan siirtymistä, sillä valmiit atopäät kuitenkin maksavat jonkin verran. Klooni Magma on hyvä, helppo ja halpa dripperi, sille kaveriksi 0,32/0,4 lankaa ja Pharmacarea/japanilaista luomupumpulia/Fiber Freaksia.
PG ja VG ovat hygroskooppisia eli sitovat itseensä vettä, kannattaa juoda paljon vettä.
Sopiikin tää mun kysymys osittain tohon yläpuolella olevaan keskusteluun. Ajatuksissa olisi hankkia Istick 30w + Subtank Mini kaksikko tähän huusholliin tuon tavallisen Finnvapen aloitussetin kaveriksi. Mutta muutama kysymys olisi.
Itse kun tykkään enemmänkin höyrytellä suusta keuhkoihin enkä keuhkoihin suoraan, niin kai tuolla yhdistelmällä tämä on mahdollista? Tai no mahdollista tietenkin, mutta lukenut, että parempi olisi vain vetää suoraan keuhkoon :thinking: Entäs mitä eroa noilla 0,5 ja 1,2 atopäillä on, kun esittelyssä mainitaan, että voi käyttää jompaa kumpaa? Miten se näkyy siis käytännössä. Ja onko Subtank ja Subtank Minillä muuta eroa kuin koko?
Jotain muuta oli vielä, mutta unohdin :laugh: Nämä varmaan on kysytty aikaisemminkin, mutta en näihin vastausta löytäny kun koitin lueskella foorumia ja kattoa Youtubesta videoita. Puffissa näytti olevan saldoilla noita niin taidanpa kokeilla ensi kertaa sitä, onkohan sinne alennuskoodia? :thinking:
50w istickiä mietiskelin myös, mutta en usko, että tuosta lisätehosta olisi itselleni juurikaan hyötyä joten ainoa ero olisi akkukesto ja ulkonäkö joka on kyllä parempi tuossa 50w mallissa. Saa nähdä miten miehen käy noiden ohmien ja volttien kanssa, kun niistä ymmärrä mitään :laugh: Sitä pitikin kysyä, että voiko sitä huoletta vaan laitella watteja näyttöön ja höyrytellä menemään vai pitääkö jotain volttejakin miettiä? :thinking:
Kannattaa aluksi varmaan vaan tunnustella pienellä teholla ja nostaa kunnes tuntuu sopivalta ;) ohmin laki on syytä kuitenkin lukasta ja painaa mieleen noin suurpiirteittäin. :)
Mulla oli samat ennakkoluulot Subtankin kanssa, en tykkää lunghiteistä. Yhdellä ilmareiällä toimii kyllä mainiosti mouth-to-lung :)
Itse asiassa tykästyin Subtankiin niin paljon että ostan toisen ja varmasti kolmannenkin, ainoa miinus on valmisatojen hinta.
Ehkä mä en sit vaan osaa :laugh:
E: en tosin yrittänytkään totutella kuin päivän ajan, mutta tuntui siltä että on vääränlainen laite poskareille..