Huhhuh
Alan oikeesti tulee vanhaksi ei kivaa
No kai se pian piristyy kun pakkanen paukkuu
Nyt mittarissa -50 astetta ja 80vg wickkaa hyvin
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09...7ba0cf8fe8.jpg
Printable View
Huhhuh
Alan oikeesti tulee vanhaksi ei kivaa
No kai se pian piristyy kun pakkanen paukkuu
Nyt mittarissa -50 astetta ja 80vg wickkaa hyvin
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09...7ba0cf8fe8.jpg
........
FlavourArtille taas kimppaa, onko osallistujia?
Mä voisin napata niitä hehkutettuja mitä lie olikaan pullon kumpaakin.
No voihan hitsi....joutuu tälläkertaa jättämään väliin kimpat. :crying:
Vittu kun en oo bp:tä viel saanu maistaa 😕
e. Kai sitä vois riskillä...
Vaivanpalkkoja minä en ota mutta parille pullolle jää kaikkine kuluineen hintaa noin kymppi.
Tiivareista on kyse. Sekoitussuhde 2-5%
Jos mulle eksyy yks pullo black pearlia ja yks FA Cola niin voin tulla kimppaan :)
Laitetaan vaikka tähän stoppi. Menee muuten ikä ja terveys mulla noita postittaessa :lol:
Mulle ei tarvia postitella vaan voin hakea f2f :)
OK, edullisemmaksi se varmaan tulisi maksaa 1,10e postimerkistä mutta ihan miten vaan :D
Kyllä näitä jatkossakin pidetään, on ne postikulut sen verran suolaiset yksin tilaavalle.
Riippuu tietysti että missäpäin Kuopiota saa etsiä
Pateee. Black Pearl x 1 ja kun oot noitten kanssa sekoillu niin yllätä jollain non tobacco tastella. 😊
Ja maksuksi käy tietenkin vain nahkavisa!
Jaa-a, meen Pave kohta teiän ohi. Katotaan näkyykö nahkavisajonoa.
Onpas ollut kaikenlaista. No, perunkirja on nyt tehty, mutta aika paljon muuta hommaa tehtävänä. Tässäpä se hyvinkin kerkeää vuosi vaihtua ennen kuin kaikki asiat on selvitelty.
Äitikin ilahdutti vierailulla kommenteilla "sinä olet lihonut" ja "miten olet noin kumman näköinen" :D Näemmä totuus paljastuu kun puhujan estot vähenee.
Tarvisko siis tummelipurkki hakea valmiiksi ?
Ainahan Ässä tummeli kannattaa olla lähellä. Mihinkäs sitä meinasit?
E. Ihan kun ois tossa Pitkälahden kohalla jotain jonoa näkynyt.
Kotona ollaan. Huomennaki ois pari tuntia töitä. Mutta mitä mä nyt tekisin. Goliathiin pitää ainakin vääntää uudet pakat ku meni 2 coilia poikki just ennen kisoja [emoji20]
Täälläku on monta kertaa mainittu toi Pluid neste nii mistäs sitä jengi on hommannu? Mad Murdoch oli vissiin tekijä?