Jos tuohon pystytte, niin hinta on nykyisellä dollarikurssilla HYVIN kilpailukykyinen.
Jos tuohon pystytte, niin hinta on nykyisellä dollarikurssilla HYVIN kilpailukykyinen.
Osaisiko kauppias sanoa kerkeääkö perjantai iltana tilaamani iKeppi tulla perille ennen pääsiäistä? :thinking:
Noniin mä vähän arvelinkin. Onko mahdollista vaihtaa expressiin vielä?
on toki, laita viesti asiakaspalvelu@finnvape.com
Laita otsikkoon: "Toimitustavan muutos" ja tilausnumerosi
FinnVape avaa ensimmäisen sähkötupakkamyymälänsä Helsingin ydinkeskustaan huhti-toukokuun vaihteessa.
Nyt etsimme henkilökuntaa myymälään. Tarjolla on sekä kokopäiväisiä että osa-aikaisia työsuhteita.
Jos olet täysi-ikäinen, myyntihenkinen, työtä pelkäämätön, tulet hyvin toimeen ihmisten kanssa, sinulla on vähintään perustietämys sähkötupakkatuotteista ja osaat puhua suomen lisäksi vähintään englantia, voit olla etsimämme myyntihenkilö.
Lähetä kuvallinen CV ja saatekirje palkkatoivomuksineen sähköpostitse 29.3.2016 mennessä: finnvape@gmail.com
Ilmoita myös, oletko kiinnostunut koko- vai osa-aikaisesta työstä.
Kutsumme lupaavimmat ehdokkaat haastatteluun Helsinkiin 20.4.2016
No katos mokomaa ja uusi kivijalkamyymälä on aina tervetullut :thumbsup: Aika rohkea veto näin Vapokalypsin alla ja tästä propsit ja toivotan menestystä. Itse aion omalta osaltani kyllä tukea paikallista yrittäjää ja saa nähdä tuleeko kovakin hintakilpailu muiden seudun myyjien kanssa (asiakkaan eduksi tietenkin) :sarcasm:
Miten saisin sivuston näkyyn oikein? Mullla näyttää vaan tuommoselta ja kuvat ei lataudu. Samsungin tabletilla koitan katella. https://imageshack.com/i/porUJ3hAp
Onko noilla Dripboxeilla muuten Kangerin taholta asetettu päivämäärä, koska ne saa laittaa jakoon?
T. "En ole hätäinen, mutta..."
Eli juurikin kaikki samaa ku mulla. Koitin vielä operalla kans mutta joku mulla mättää. Tutkimukset jatkuu.
No voi perhana noita espanjalaisia siestoja.:D
Ratkaisu löytyi. Vaihdoin mozillaan ja valitsin että käytä tietokoneversiota. Chromella en saanut toimimaan. Mutta pääasia että nyt toimii, tiiä vaikka löytyis jotain heräteostosta! :)
Kangerin Dripbox ja Moradin RDA saapui tänään varastoon. Eilenhän saatiin jo MiniVoltit hyllyyn :)
Hei Finnvape! Koska teille mahtaa tulla varastoon Cubiksen Titaani-atopäitä?:thinking: