Mekaaninen ja RBA. Meshiä ja pumpulia kehiin. Ne on nuo VV/VW:t naisten... eiku lasten... eiku ruotsalaisten metkuja.
Ihan tosissaan: jäitä hattuun ja selvinpäin jotain tarpeellista ja sopivaa.
Printable View
Mekaaninen ja RBA. Meshiä ja pumpulia kehiin. Ne on nuo VV/VW:t naisten... eiku lasten... eiku ruotsalaisten metkuja.
Ihan tosissaan: jäitä hattuun ja selvinpäin jotain tarpeellista ja sopivaa.
Joo! Kyllä mä ny varmaan nyt hoidan tän! Noi tarrat on mahtava idea, jee! :thumbsup: Noita vamoja on tuolla aika monta mut haittakse. Ja niitä saa kans paketteina kans joissa tulee kaikkee mukana!
Joo mua väsyttää enkä tajua mistään mitään, jätän ton sittenki toiseen kertaan.. Ärsyttää kun mulla oli jo kerran kaikki tarvittavat katottuna mut sit aattelin että tää rolli riittää ihan hyvin ja poistin ne suosikeista. Vaik tuolla sivuilla on noita pakettiesimerkkejä valmiina nii ehkä perehdyn eka vähän enemmän että saan tuunattua siitä setistä mahollisimman sopivan ittelleni. Kattoo sit huomenna
Mä huomaan että te ootte hukannu känniketjun ja joku yrittää horjuttaa mun asemaa Harem-el-Barolena. Jumalauta.
Tänään on Ruotsin kansallispäivä, toinen toista.
Luojan kiitos en yöllä tilannu mitään. Oon niin kana-aivo etten höyrypään käsikirjan lukemisenkaan jälkeen tajua mitään volteista ja ohmeista, saati että olis mitään hajua että miten niitä säädetään. "Pistetääs ohmeja ton verran ja voltteja tän verran" sen jälkeen ainoa puff kuuluu hiusten latvoista.
Edit. Poistin toisen hämmästyksen aiheen ettei joku tekniikan ihmelapsi tuu päteen siitäkin ku mää en jaksa.
Sulla on 1215 viestiä etkä vieläkään tiedä, että täällä voi myös esittää kysymyksiä jos joku asia ei taivu? :p
Lykkäät mieluisan höyrystimen laitteeseen ja alat säätää watteja ylöspäin maun mukaan. Aloittaa vaikka kuudesta. NOIN hankalaa se on. (:
No entä jos kerrot mitä haluat niin Barole etsii ja toimittaa kotiovelle?
Sitä varten on laskurit olemassa, niihin kun laittelee lukuja, niin koko homma aukeaa kuin kevätkukkanen hetken päästä:)
Jos ei muuten aukea tuo Ohminlaki.