Käytä koodia 8424900080 Aiheelle on olemassa myös oma ketju: http://www.e-savuke.com/vb/hankkimin...di-nimike.html
Printable View
Käytä koodia 8424900080 Aiheelle on olemassa myös oma ketju: http://www.e-savuke.com/vb/hankkimin...di-nimike.html
Postin mukana tulee muistaakseni lappunen tullilta. :)
JuU. Siitä lapusta casen nro ja Rotaxin postista tullikoodi. Sitte vaan verkkopankkitunnukset kouraan. :-)
No shit Sherlock:lol:
Mites tää kohta? Tavaran arvon osoittava asiakirja * Kuitti Kauppalasku Tilausvahvistus Muu
Huom! Merkitse kohtaan Tavaran arvon osoittava asiakirja, minkä asiakirjan perusteella teet ilmoitusta. Itsedokumenttia ei tähän liitetä.
Jos sinulla on alkuperätodistus, tavarasta kannettava tulli saattaa olla yleistä tullia alhaisempi tai tullia eikanneta lainkaan. Tulli tarkastaa aina ilmoittamasi alkuperätodistuksen. Lisätietoa Tullin nettisivuilta.
He tarkistavat, tulevatko lukemaan mun mailin vai? On tämä hämärää touhua. Ei Focalecig edes laittanut mitään tilausvahvistusta. Mikäs tohon merkataan sitte?
Pääsetkö tilaushistoriasta ottaa printscreenin ? Siellä on tietokone toisessa päässä ja ilm noukkivat vaan koodin ja arvon isoja heittoja syyniin. Valtion rahantekoautomaatti se on.
Laitat siihen sen summan, mitä itse maksoit tilauksesta mukaanlukien postimaksut. Tulli oletettavasti avaa lähetyksen katsoakseen täsmääkö ilmoittamasi summa mahdollisesti paketin sisällä olevaan kuittiin. Tässä kohtaa ei kannata ilmoitella virheellisiä tietoja.
Tässä ei vielä arvoja merkkailla, eikä tälle sivulle liitetä dokumentteja. Noista tarvisi joku valita, että pääsisi eteenpäin-- Kuitti Kauppalasku Tilausvahvistus Muu
No jos laittaa Kuitti, niin käykö screenshot paypalista?
No juu koitetaan mitä tapahtuu
Saatanan riistovaltio. Sinne yli kakskymppii modista mitä en enää päälle kuukauden odottamisen jälkeen edes halua.
Kiitos auttajille.
Mitä eroa höyryissä on, jos käyttää esim. 1.8ohm atomisaattoria pienellä teholla verrattuna 0.5ohm isolla teholla?
Olen miettinyt kannattaako vaihtaa tommonen ipow2+nautilus mini, johonkin boximodiin ja esim. subtankkiin.
Noh nyt puhut kahdesta eri asiasta. Vrt. Mitä eroa on lampulla mikä palaa himmeänä vs. lamppu mikä palaa kirkkaana. elikkä toisella (pieni teho) et saa juuri höyryä ja (iso teho) saat paljon höyryä.
Ohmilla ei oo mitään tekemistä tuon kanssa muuta kuin mekaanisten modien kanssa. Koska niissä jännite on aina vakio , pienempi resistanssi = suurempi teho.
ok, kiitoksia. Vielä on asioisssa opeteltavaa :)
Mutta siis, nyrkkisääntö. mitä enemmän tehoa modissa = enemmän höyryä, jos on tarpeeksi 'isosti' ilmaa coilille atossa ja hyvin wickkaa ettei pala vanut heti poroksi.
tähän suosittelen istick50W ja joku delta/subtank. :)
ohmeilla ei oo mitään muuta vaikutusta kuin että haluttuun lämpöön/tehoon vaaditaan lisää jännitettä/virtaa.
Moi! Ostin ulkomaanreissulta heräteostoksena Nemesiksen. Olen tullut kuitenkin siihen tulokseen, ettei ole ehkä mun juttu ja olen ajatellut myydä eteenpäin sitä tarvitsevalle. Kysymys kuuluu: mistä tiedän onko kyseessä aito Nemesis? Ja mikä rda nokassa on? Pahoitteluni totaalisesta tietämättömyydestäni :D Myyjä puhui sen verran huonoa englantia etten alkanut sen enempää kyselemään. Kunhan näytti hyvältä. Ja viimeisin kysymys, mitä tällaisesta kokonaisuudesta kehtaisi pyytää? Oletukseni on että Nemesis on aito koska hinta antaisi niin ymmärtää ja hankin sen pitkän linjan kivijalkaliikkeestä.
Liite 21278
SMOKin Caterpillar on tuo nokassa oleva ato :) Aitoudesta on paha mennä veikkailemaan mutta jos luotetava pitkän linjan kauppa ja uuden hinta oli siellä 130-150 paikeilla niin uskoisin ettei kukaan kaupan omistaja olisi niin härski että kloonin myisi aitona.
Mistä johtuu ku höyryttelee vähänki enemmän ni tulee aivan järkyttävä päänsärky? Eilen tuli höyryteltyä aika paljon normaaliin verrattuna ja heräsin aamulla sellasene päänsärkyyn et oksat pois :S Ihan ku helvetti krapulassa ois ollu. En usko nestehukkaan ku join useamman litran vettä myös illan aikana ja aamulla ei ollu muita oireita kuten suu kuiva jne. Ei oo eka kerta ku näin käy
Kertokaapas onko teillä ongelmaa poltella sähkäriä nuhasena, kun itellä ei mikään neste maistu nuhasena. Testattu 3 eri atopäällä ja itse toteaisin syyksi nuhan.
Makuaististahan valtaosa on sidoksissa hajuaistiin, joten ei ihmekään että flunssassa ei makua löydy. Itse kyllä todennut tuon höyryn toimivan lähes yhtä hyvin kuin varsinaisen höyryhengityksen.