Näköjään haamujäljet näkyy ja tilaajat
Oho legenda lopettanut ? :(
Printable View
Näköjään haamujäljet näkyy ja tilaajat
Oho legenda lopettanut ? :(
No höh. Vaikka oiskin lopettanut / aikeissa lopettaa höyryttelyn niin ihan hyvin ois voinu videot jättää näkyville, niistä on monille ollut apu.
Harmi minkä Sib mennyt tekemään, sen videoita mäkin katsoin kun höyryyn siirtymistä aloin harkita ja mietin että millä aloitan. :( Ja eikä kovinkaan kauaa kun höyryttelyä aloittelevalle kaverille linkitin sibin videoita ja uskon että sillekkin oli apua niistä. :mellow:
Joo, pitää vaan eka miettiä että onko se Caterpillar mun juttu vai ei. :D
höpöhöpö.. siirtyy vaan nextille levelille? Koht julkaistaan Nanodragosupahexagoncoilin teko kimppaoddyyn..
Harmi, sibin videot oli laadukkaita ja miellyttäviä katsoa. :crying:
Samaa mieltä, kurja juttu :(
Tämän tyyppiset: Pinsetit, suorat terävät päät, Strictly Professional, Bellitas, 8cm.
Pienet käyrät kärkipihdit on huomattavati paremmat kuin pinsetit. Kärsii myös tohottaa coili noilla etukäteen ja puristella jos niin tykkää tehdä.
^ riippuu ihan käden koosta ja siitä, kumpia on tottunut käyttämään enemmän ;)
No ei ne kärkipihdit mahdu joka paikkaan. Muutamat pinsetit on hyvä olla käsillä. 98% käyttää pinsettejä, 1% vain kärkipihtejä, ja 1% rakentaa setupit pelkillä varpaillaan. Occam sanoo, että 98% on oikeassa. (Niin ja kärkipihtejähän on jokaisella n. kymmenet, joita käytetään toki tarvittaessa).
RiP käyttää muuten Tweezermaneja, jotka joku mainitsi. RiP on maininnut aika montakin kertaa. :) Hei missäs noita muuten myydään, jos ostaisi itsellekin. Saman väriset kuin RiPillä.
Sekin on totta :)
Kohta se sitten alkaa. Pelkkää palloa kuukausi. En kyllä tule itse älyttömästi seuraamaan. Ei nuo peliajat oikein itselle sovi.
Onneksi olen työtön, jos sitä sitten syksyllä ettis taas töitä :whistle:
Voisi yrittää panna joka viestiin jonkun RiP-viittauksen.
Runner up löytyy ehkä lätäkön tältä puolelta, ainakin alku hössötysten perusteella :evil:
https://www.youtube.com/watch?v=QSk1rMc9-Hs
Sick as tits, its the nanomegadragonmidgetassrapevolcano!!
Its almost same as nanodragonmegamidgetassrape, but you Dip it in Your ass and you get all the heat and the flavour of Your organic vg Juice. Ooooooooooooohhh yeh!
Se on jännä ku kattoo ripin vanhoja videoita niin se on niissä ihan ihminen. Nykyään se on ihan täys idiootti jolla on vaan kusi noussut päähän.
Ai käyttää vai? :eek: Ne on muuten maailman parhaat pinsetit, ainakin karvojen nyppimiseen. :D Niillä ymmärtääkseni ikuinen teroitustakuukin.
Omani tilasin toisesta näistä kaupoista, en vaan muista kummasta kun molemmista tulee tilailtua säännöllisesti. :D FeelUniquessa pitää vaan muistaa tulliraja kun se on Jerseyn saarilla. ^^
Tweezerman - FREE UK Delivery
Tweezerman Tweezers Range available at feelunique.com
Saa Suomestakin jotain perusmalleja, mutta hintakin on sitten sen mukainen. ;)
FU:lta kun tilaa, niin kannattaa olla tilauksen loppusumman kanssa tarkkana. Mulla meni tulliin, kun en ollut tajunnut, että on Jerseyllä tmv ETAn ulkopuolella. Loistokauppa noin muuten ja hyvä palvelu, sain sieltä tänne maksamani alvitkin takaisin kun luulin paketin kadonneen ja sitä jäljitettiin ja selkis, että sehän olikin tullipostissa.
No nyt päästiin asiaan! Veikkaan, ettei RiP tosin käytä noita karvojen nyppimiseen. Muuten tykkään Moonshiners-sarjasta ja Syvä joki -elokuvasta _sekä_ -kirjasta, joka toki löytyy hyllystä.
Edit: Vähän on kalliin tuntuisia. Täytyy varmaan panna jollekin lahjatoivomuslistoista, joita jaan ihmisille. En tiedä ottaisinko Breast Cancer -mallin vai Luxe Editionin. Mikähän RiPin käyttämä malli on?
Linkitä niin katsotaan mikä on RiPin käyttämä malli. :laugh:
Joku vaaleanpunainen sillä on kädessä tossa videolla:
https://www.youtube.com/watch?v=LdidjQIZpFE
Mulla ois tuossa muuten yks dripperi minkä voisin lähettää tuitulle ihan ilmaiseksi (tai vaihdossa tissikuvaan), mutta se edellyttäis että se kertois osotteensa mulle :thinking: Voin tehä setupinki valmiiks ja laittaa pumpulia mukaan! SMOK RDA korjattava/rebuildable 510 drip atomisaattori 2,0ohm + vara-setup
Tuo oli kyllä ihan kelpo peli, mitä nyt järjettömän pieni ilmareikä. Ässä lähetti mulle toisenkin jossa ilmareikä oli porattu n. 3 sentin kokoiseksi (no ei ehkä ihan), sillä jo kelpaa höyrytellä :lol:
Mitä ihmettä, tämän videon linkki piti laittaa (panin vahingossa jonkun huonon spooffin linkin, jota en ollut edes katsonut):
Dick Trippers ... Rip Trippers pbusardo grimmgreen spoof - YouTube
Kyllä mä arvasinkin, ettei naiset osaa arvostaa tämmöisiä. No mä kaivan jonkun missä se käyttää vaaleanpunaisia pinsettejään...
3 minuutin hujakoilla:
http://www.youtube.com/watch?v=Rq6Iat2SmIA
Jaa'a, mahdoton arvioida onko noi normi vai minikokoiset, mittasin äsken noi mun mini tweezermanit ja pituutta 7cm, tässä normaalit ja minit
http://www.sharpeningshack.net/image...sharpening.jpg
FeelUniquesta ja LookFantasticista löytyy molempia, jos päädyt isompiin niin niiden kanssa menee tulliraja rikki joten siinä tapauksessa tilaa LookFantasticista. :D
Edit. Näköjään tuossa vertailukuvassa nuo isommat joku teräväkärkinen versio.
http://youtu.be/QnBgt7ATQFM
Hmmmm, tutunoloinen modinnimi, miltei.
Olipa hyvä idea mennä pitkälleen, joutui oksentamaan, kun kävi kusella seiniä pitkin.
Ensiksi lähti valot, sitten tuli laatta.
:(
Tai no sen verta, että näkökentässä sumeni, ei kops.
Mielenkiintoinen kokemus, tainnut jomottaa näin pahasti tähän mennessä.
Siinä vaiheessa jos jalat ei meinaa kantaa ja oksentaa kivusta on syytä koittaa päästä jotenkin päivystykseen heti eikä kohta. :(
No eipä tullut juuri koisittua.
Ei ole yhtä ilkeä, mutta siihen malliin jomottaa, että työterveyteen mars.