Pakko näin koirahenkisenä immeisenä on tota kolmatta ohjetta kompata:D
Printable View
Harvinaisen usein ku oman silican ja kanthalin tökkää sinne kiinalaisen räpellyksen sijaan ni hyvä tulee. Heti kun sain väkisin itseni ostamaan noita lankoja ni meni kyllä joka clearossa ja tankissa setupit uusiks ja Yksikään ei ole vielä ollut paska. Jopa ne toivottomat tapaukset sai pelastettua sieltä lokeron pohjalta uuteen käyttöön.
Itsellä kans sairaat hamppilääkäri fobiat, mut aina on silti väkisin menty. Ei olis pitäny sillon joskus pienenä katsoa Hammaslääkäri 1 ja 2 elokuvia.
Pelottavinta on varmaankin vaan se ajatus, itse toimenpide ei ole kummoinen.
Viimeks tosin oli "reilu" lääkäri töissä, näki kun mä sätkin ja puristan käsinojia poraamisen aikana ni tää rupes vaan vittuilee "Iso mies hei ihan naurettavaa, no laitetaan se puudutus sit jos kerta väkisin vaadit". Tämä lääkäri ei siis suostunut antamaan puudutusta alunperin.
Tosta Urdun mainitsemasta jenkkityylistä, itse aina kiroan kans kateellisena et miksi ei meilläpäin. Aina niissä elokuvissakin ihmiset iloisesti kaasutetaan untenmaille ja herätessään homma on jo ohitse. Ja Japanissa ollut jo vuosikaudet sitä hienoa uutta tekniikkaa, ettei poraa tarvita laisinkaan. Suomessa vaan pöristellään menemään kunnon old school-vehkeillä.
"Suomessa maailman parhainta terveydenhuoltoa" No ei ainakaan yleisellä puolella, pelkkä ajanvaraus hammaslääkäriin tehdään täällä päin 2vuotta etuaikaan.
mulle kans jäi pitkäksi aikaa fobiat kun 11-vuotiaana tehtiin juurihoito EIKÄ SE HELVA*AN PUOSKARI OSANNUT TEHDÄ SIIHEN KUNNOLLISTA PUUDUTUSTA!!!
Siinähän tärisin, paruin ja huusin pumpulit suussa "dappakaa mut diddu daadana..." kun täti porasi ensin kunnon kolot juuriin saakka ja sitten hinkkasi kapeilla neuloilla
juurikanavia sieltä puhtaaksi.
Muutama vuosi sitten oli "taas" pakko mennä päivystykseen kun kolmiolääkkeetkään ei enää helpottaneet hammaskipua. Ja eikös tullut komennus juurihoitoon. Tällä kertaa tuo operaatio tosin ei tuntunut yhtään missään jos ei puudutuspiikin nipistystä lasketa.
Mulla on on onni olla kohtuullisen terveiden leegojen omistaja, mutta nyt kun ei enää polta, eikä tupakointi piilota tupakoijien yleistä vaivaa, lievää ientulehdusta, niin veri lentää hampaita pestessä. Se vähän vituttaa.
Täälähän on ihan hyvää stooria mihin voi samaistua... ite olen aika pessimistinen, johtunee ehkä elämän kolhuista yms. Tykkään oikein kunnon loska-räntä-sateesta koska silloin kaikkia muitakin vit***aa ... Aina on omassa elämässä jotain päin p:tä. jos on rahatilanne balanssissa niin sitte on joku terveysongelma, jos ei ole jompikumpi näistä niin joku läheinen kuolee tai autosta rengas puhki tai kovalevy hajalla tai vesivahinko tai flunssa tai joku änkeemässä kylään tai pääsiäinen tai joulu tai joku muu syy... :)
-vk-
Sähkötupakkahipsterit vituttaa, ehkä enemmän kuin sixpack hallitus. Suomi on sarvikuonojen maa.
Mehulakossa ollu muutaman päivän. Nyt aattelin että oi vois ottaa lasillisen virkistävää mehua. Tiivaria lasiin ja kannusta jääkylmää vettä ja laitan lasin jääkaapin reunalle kuten aina ja aion täyttää vesikannun, enköhän minä idiootti sitten huitaise sen jääkaapin oven kiinni.. FFFFFUUUUUUU.. Ohhoijaa mehut pitkin pakastimen saumoja ja keittiön lattiaa/mattoa. Saatanan saatana. Oli vielä viimenen tiivari pullossa, en olisi halunnutkaan juoda sitä. :mad:
Väkisin ku on aina ne hammaslääkäri käynnit hoitanut ni oma suu onneks täysin terve.
Pikkasen tosin vituttaa tupakoinnin tuoma värisävyn muutos hampaissa. Ei siihen aluksi jaksanut uskoa, mut niin vaan tais vähän käydä. :)
Jossain kohtaa sit sellanen hollywood-valkaisu hampaisiin, ni ei kehtaa enään liikkua valoisaan aikaan ulkona :D
Hampaat tulee yön timoiksi.. Se ärsyttää toki myös. Eniten ottaa kaaliin tää höyryämisen vaatima raha. Opiskelijan varat on niin olemattomat, ettei oo oikeen muuta vaihtoehtoa kun noi egotikut. Mut PÄÄASIA on ettei normitupakkia tupruttele (muutakun äärimmäisen pakon edessä)!
Just osuvasti Iltalehdessä tämä:
Haisevassa suussa voi vaania kavala tauti | Terveys | Iltalehti.fi
Perse niin hajalla ettei istumaan pysty, vitun vatsatauti ja varpusparvien äkkinäiset pyrähtelyt.
kyllä kunnon inventaario-isku tekee kutaa. viimeksi kun iski niin melkein 12 tuntia vaan makasin vessan lattialla kun ei pystynyt/uskaltanut siitä liikkumaan. ja tietysti ensimmäisillä puhalluksilla tuli samaan aikaan toisestakin päästä. oli herkkua köllötellä yrjönmaku suussa ja vesipaskat housussa. tipankin jos vettä nautti niin puolentunnin sisälle iski palleaharjoitukset. pari vuorokautta meni pelkästään palautuessa kun viimein hellitti suun kautta paskantaminen. reilun viikon oli vatsalihaksen kuin painiottelun jäljiltä
Onneksi tällä kertaa menny vuoropäivinä, eilen alko evankeliumin heittäminen, tuota vessaa ei ilman painepesuria saa puhtaaksi. Tänään ei enää okseta, mutta nyt saa paskapuhaltaa valkoseen arabiaan uutta pintakäsittelyä. Normaalisti jo ovelta saa kääntyä takasi, eikä sekään takaa ehtimistä.
Meillä on niin pieni vessa, ettei sinne mahdu makailemaan. Siksipä makasinkin sohvalla ja yrjösin vieressä olevaan ämpäriin, jota mies urhoollisesti tyhjensi välillä. Eipä ihan hirveesti jaksanu tosiaan liikahtaa mihinkään suuntaan. Vesipaskat alko onneks vasta seuraavana päivänä ja kesti sen yhden päivän. Oksentaminen jatku eiliseen asti, nyt toivon sen jo loppuneen.