Printable View
Lainaus: Alkuperäinen postaaja höyrypää92 No nyt jamo ja pottula sit piiloutui jonnekin ku hiljeni Luulin kyllä olevani täällä.
Kyä on pakko ku o selvänä istunu tähä asti! Huomenna otetaan tää päivä kiinni! Eiku tänää otetaa eilinen?
Lainaus: Alkuperäinen postaaja höyrypää92 No nyt jamo ja pottula sit piiloutui jonnekin ku hiljeni Saunan eteiseen kahestaan :-*
Lainaus: Alkuperäinen postaaja Jamo81 Luulin kyllä olevani täällä. No sillä aikaa ilmestyitte takasin ku kirjotin
Lainaus: Alkuperäinen postaaja AnttiE Kyä on pakko ku o selvänä istunu tähä asti! Huomenna otetaan tää päivä kiinni! Eiku tänää otetaa eilinen? Mutku tää alkaa olee rankkaa juoda sunki puolesta.
Lainaus: Alkuperäinen postaaja tuittu Saunan eteiseen kahestaan :-* Moon aina tykänny pihasaunojen eteisistä. Voinks nyt olla jo piNppasillaan?
Lainaus: Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Mutku tää alkaa olee rankkaa juoda sunki puolesta. Älä ny tällä hetkellä jua mun puolesta, oon muutoi pikasee viä päissäni! :D
Lainaus: Alkuperäinen postaaja Jamo81 Moon aina tykänny pihasaunojen eteisistä. Voinks nyt olla jo piNppasillaan? voit, määki oon
Ei pysty ei kykene. Nyt unta palloon. Hyvää yötä ötökät!
Lainaus: Alkuperäinen postaaja AnttiE Älä ny tällä hetkellä jua mun puolesta, oon muutoi pikasee viä päissäni! :D Mut sä pyysit. Mä oon juonu jo useemman sunki puolest.
Lainaus: Alkuperäinen postaaja Mimoza Ei pysty ei kykene. Nyt unta palloon. Hyvää yötä ötökät! Öö öö <3 Mä oon urheena vielä pystyssä aamuun asti!!
Lainaus: Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Mut sä pyysit. Mä oon juonu jo useemman sunki puolest. Se on hyvä! :D emmää muute olis jaksanu [emoji30]
Lainaus: Alkuperäinen postaaja tuittu voit, määki oon JEEEE !!! Ollaan piNppa samiksii.
Lainaus: Alkuperäinen postaaja Jamo81 JEEEE !!! Ollaan piNppa samiksii. Jamo on mun piNppa sisko <3 <3 <3 <3 <3
Lainaus: Alkuperäinen postaaja AnttiE Se on hyvä! :D emmää muute olis jaksanu [emoji30] Mulla loppuu kalja pian kesken ku joutuu juomaan toistenki edestä. No onneks on sit viel noit vahvempiaki juomia jäljellä.
Lainaus: Alkuperäinen postaaja Jamo81 JEEEE !!! Ollaan piNppa samiksii. Et taida sinäkään tietää mitä hokkasen timolle kävin miesten saunavuoron jälkeen?
Lainaus: Alkuperäinen postaaja tuittu Jamo on mun piNppa sisko <3 <3 <3 <3 <3 Eihän Pörri kiipee nyt munki selkään? eihän?
Lainaus: Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Mulla loppuu kalja pian kesken ku joutuu juomaan toistenki edestä. No onneks on sit viel noit vahvempiaki juomia jäljellä. Noh, jos mää juon huomenna kaljaa sun puolesta nii voit keskittyä väkeviin? [emoji33]
Juoks mun puolest kans ? :laugh:
Lainaus: Alkuperäinen postaaja AnttiE Noh, jos mää juon huomenna kaljaa sun puolesta nii voit keskittyä väkeviin? [emoji33] En mä enää huomenna juo. Tänään kyllä. Kattoo nyt koska noi miedot tosta loppuu ni pitää jatkaa vahvemmilla.