Pelkkiä puheita ei noteerata eikä rauhanomaisia mielenilmaisujakaan. Vahingonteko tuossa mitassa saa aina julkisuutta ulkomaita myöten.
Printable View
Pelkkiä puheita ei noteerata eikä rauhanomaisia mielenilmaisujakaan. Vahingonteko tuossa mitassa saa aina julkisuutta ulkomaita myöten.
Missä oli vastamielenosoitus? Eiköhän sellainen porukka olisi saatu kasattua, että loppuu hippien mekastus.
Pelkällä puheella olisi nuo virkahenkilöt töissä turvaamassa sinunkin rauhaa, jotka eilen vain teki töitään. Eniten vituttaa tuo hevonen. Miksi pitää jotain hevosta mennä hakkaa lätkämailalla. Toivottavasti joutuu noi kaverit jonkun rikoksen kohteeksi ja toivottavasti nuo poliisit mitkä teloivat olisivat vieläkin saikulla niin ei pääsisi hätiin.
PIFin mukaan hevosta sai hakata mailalla koska poliisit kävi hevosten kanssa mielenosoittajien kimppuun! Vittu niillä ei kyllä kaikki intiaanit oo kanootissa.
Vois sitten varmaan itekin mennä kyseisiä tyyppejä pieksemään vaikka pesarilla, kun kävivät hevosen kimppuun.. :thinking: Ihan yhtä loogista. X-(
Edit. Paitsi, että tuommosten mukkujen hakkaaminen on mun silmissä oikeutetumpaa, kuin viattoman luontokappaleen mukilointi..
Poliisille kovemmat keinot hajoittamaan mellakointi! Mielenosoitus on vapaan maan yksi perusoikeuksista, mutta mellakointiin voidaan vastata voimalla ja ääripäässä äärimmäisellä voimalla. Aluksi kehoitukset ja käskyt, jonka jälkeen siirrytään eristämään joukko. Sen jälkeen kumiluodit, vesitykit ja kaasu laulamaan. Provokaattorit kiinni kiinniottoryhmällä, jota avustaa koira. Koirat on koulutettu havaitsemaan pahimmat möykkääjät ja aseita kantavat yksilöt. Muutamaan otteeseen ollut Jouhassa mukana niin aika hektistä touhua on. Harvemmin kaikilla on edes kokonaiskuvaa tilanteesta ja siinä nousee komentajan rooli todella suureksi.
Musta olis ihan kohtuullista että poliisi olis ottanu tarkka-ampujat katoille kumiluodein varustettuna. Varmaan loppuis se "rauhanomainen mielenosoitus" aika vitun pikaseen kun napsahtais sakon piipusta kumiluoti otsalohkoon.
Vituttaa tuollaset anarkomarkot, ei ne tuolla riehumisella mitään agendaa saa ajettua. Luulevat vielä vaikuttavansa asioihin.
e: Ja selvennetään vielä - henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että kansalaistottelemattomuus on ok, anarkismi on jossain määrissä hyvä juttu ja mieltä pitää saada osoittaa. Siinä vaiheessa kuitenkin kun se toiminta joko vaikeuttaa muiden oloa, rikkoo toisen ihmisen vapauksia tai koskemattomuutta tai aiheuttaa aineellisia vahinkoja, on menty rajan yli. Siinä on sitten ihan vitun turha itkeä poliisivaltiosta ja isovelivalvoo-toiminnasta jos itse menee lakeja ensin rikkomaan. Harmi että suomessa tuntuu nuo poliisin voimakeinot olevan aika rajattuja, olisi hienoa nähdä miten tää sama porukka pärjäisi esimerkiksi jossain venäjällä tmv.
http://www.youtube.com/watch?v=goJr3T9-Q3Q
Just näin. Sanoin kanssa just sitä, että oman mielipiteen esittäminen hieno juttu, mutta väkivaltaisuus muuttaa koko konseptin. Sen jälkeen on turha itkeä kun sattuu juhaa leukaan. Yhdeltä reissulta tuli mieleen se kun romanialaiset jouha-joukot ampui kumiluodilla mielenosoittajaa päähän ja voitte kuvitella, miten siinä kävi. Luvaton tappo pelkästään sen takia, että heillä ei ollut tarpeeksi koulutusta ja ammattitaitoa. Lisäksi kyseessä oli oikeasti rauhallinen mielenosoitus.
Jep. Tarpeeton riehuminen on ihan naurettavaa. Toisaalta on mun mielestä todella hyvä asia että poliisin voimakeinoja rajoitetaan täällä aika rankasti, ei sitten tarvitse olla koko ajan käräjillä kun joku on delannut tai loukkaantunut poliisin toiminnan johdosta mutta kyllä tuossa tilanteessa olis pitänyt jo kovemmat keinot ottaa käyttöön. En vaan millään tajua että mitä ne saatanan pellet on oikein yrittänyt saavuttaa tuolla riehumisella. piffillä oli hieno heitto tähän liittyen:
Lainaus:
Ihminen, joka haluat muutosta tuloeroihin, riittävän paljon resursseja päihde- ja mielenterveystyöhön, parempaa työvoimapoliittista tilannetta, eriarvoisuuden vähentämistä jne..
a) riko kirkonikkuna
b) hakkaa hevosta jääkiekkomailalla
c) vaadi pääministerin hirttämistä
d) heitä poliisia maalilla
e) vedät kännit
On myös erittäin hellyyttävää huomata, että Itsenäisyyspäivästä ei voi löytää yhtäkään hienoa asiaa. Kaikki mikä ikinä liittyy millään tavalla siihen, miten tässä maassa asiat ovat, tai miten yksilö kokee itsensä yhteiskunnan osana kulminoituvat tähän Juhlaan ja "eliitin" olemassaoloon.
Mitä vittua?! ONKO HEVOSIA LYÖTY?! :crying: Tää menee tutkimaan uutisia...
Käsien tärinä tekee soittamisesta todella vaikeaa. En luovuta, jatkan yrittämistä. Perkele.
Poliisi: Mielenosoittajat olivat rosvojoukko - Itsenäisyysjuhla 2013 - Kotimaa - Helsingin Sanomat
Lainaus:
Joitakin epäillään myös eläinsuojelurikoksista, koska poliisin ratsukot joutuivat mailojen lyöntien kohteiksi. Seurauksena hevoset saivat ainakin avohaavoja.
Näissä mielenosoituksissa tyhmyys tiivistyy kun sopivat provokaattorit sattuu paikalle..toisaalta eihän tässä mitään ihmeellistä ole..arkipäivää tuolla muualla maailmassa missä valtaeliitti on vieläkin kauempan normaalista yhteiskunnasta..siinäpä suomen liberaaleille miettimistä missä oikeasti Suomessa mennään..Kyllä suomessa mennään kohta siinä mallissa että poliiseille pitää saada enemmän oikeuksia voimankäytölle puuttua peliin kun homma karkaa lapasista..ei ole pitkä matka siihen kun täälläkin autoja poltellaa kaduilla ym..ajan kysymys...hevosen mukiloijalle olis voinut tunkea mailan vaikka anaaliin..
Ihmettelen vaan että miks helvetissä hevosille ei ole mellakkavarusteita? Kyllä hevosillekkin laitetaan muualla maailmassa pleksit suojaamaan arimpia paikkoja. Pistää niin vihaksi koska ainoo ongelma ei ole hevosen fyysisten haavojen parantaminen, vaan ne on niin herkkiä eläimiä että niille jää psyykkisesti ikuiset arvet tollasesta. Veikkaan että hevosen poliisiura on ohi. Pitäis lyöjä köyttää nippuun ja vetää sitä asvaltilla auton perässä hämeenkatu päästä päähän.
Kyllä ne oli nää 200 apinaa jotka sen ensimmäisen murskekuorman kippas meidän niskaan.. :D
Edit. Ja vaikka presidentin virka onkin vaan ylipalkattua edustamista, kuka vittu kuvitteli että Niinistöä saa äänestää? "Sadoista tuhansistani pudotan palkkiota kybällä, ja köyhät ja tyhmät luulee että mua kiinnostaa!"
Ja tästä päästään jälleen siihen, että nuo lait eivät päde poliiseihin tai poliitikkoihin.
Pedofiili/raiskaaja/vaarallinen ylinopeus = poliisi pitää työnsä ja korttinsa...
Enkä nyt lähde puolestelemaan noitten Tampereen hurjien toimintaa.
Mutta jos valtio ja kansanedustajat kusee tavallista tallaajaa silmään joka käänteessä,
niin onko se nyt helvetti ihme jos osa porukasta alkaa pikkuhiljaa lämmetä.
Korruptiota ja hyvävelitsydeemiä esiintyy ihan kaikissa ryhmissä säätyyn, ammattiin tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta. Eniten mua ottaa kupoliin, kun itsenäisyyspäivänä riehutaan. Luulis nyt jokaisen tajuavan kunnioittaa Suomen itsenäisyyttä ja niitä, keiden ansiosta täällä saa asua vapaana suhtkoht turvallisessa maassa. Nää ragepellet vaan lisää turvattomuutta.
Luulis nyt jokaisen tajuavan että ei itkupotkuraivareilla kadulla tai netissä saavuteta mitään muuta kuin itsensä naurunalaiseksi. Jos tuntuu että on paremmin toimivia ideoita niin arkadianmäelle hakemaan vaan, jos ajatukset on toimivia niin kyllä äänestäjätkin sen huomaa ja kah, olet vaikuttamassa asioihin. So simple :D
Myönnän että mun mielestä eilinen oli aika veikeetä. Jos ei lasketa sitä paskiaista joka löi hevosta, se kusipää pitäisi jälkiabortoida.
Tiedä siitä liittyvätkö nämä Kiakkovieraiden touhuihin vai onko joidenkin muiden älykääpiöiden tempauksia mutta kaveri joka asuu Hakametsässä postasi Facebookiin muutaman kuvan aamuyöstä/aamusta kun oli kotiinsa tullut:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...98077228_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...95468895_n.jpg
Vaikka ei liittyisi noihin Kiakkovierasälykääpiöihin, niin pidän tällaista toimintaa järjen köyhyytenä..X-(
E: Vaikka mopoautoja vihaa, niin toisen omaisuuden koskemattomuutta pitäisi kunnioittaa.
Noooh... Tästäkin voidaan olla montaa eri mieltä.
Slobodan Milosevitsi ja Arabikevät nyt tulee ensimmäisenä mieleen ilman kuukkelia...
Ja varmasti on enempikin tapauksia joissa "itkupotkuraivarit" kadulla on vaikuttanut maan X politiikkaan enempi,
kuin ne toinen jalka haudassa/omaa napaa rapsuttelevat kuspäät hallintorakennuksessa.
Just my fiddicents.
Muovista kyhätty koirankoppi sai arvoisensa kohtelun.
Vaikka kuinka nuo kusikopit mua vituttaakin niin ei toisen omaisuutta saa noin tärvellä. Vähän sama kun jos en jostain forkkalaisesta tykkää niin meen vetää turpaan; oishan se kivaa mutta ei sellaista saa tehdä.
Tän pojan koppimopedi on ainakin helvetin lujaa muovia! :lol:
tais isi ostaa - hauskat kuvat - Naurunappula
Mielestäni tuo Niinistön teko oli ennenminkin ele tai vihjaus muille, ettei joka "Palkkiota" tarvii ottaa. Mutta T:reen tapauksessa ihmetyttää tuo Niinistön vastaisuus, eihän presidentillä mitään valtaa enää ole, kun satama jätkä Koivisto antoi loputkin pois.
Kyllä hallitus tässä pahasti mokailee, kun ei uskalla vastustaa tuon hyvä veli verkoston käskyjä.
Olihan tuo odotettavissa että kohta jotain tapahtuu! Eihän näin voi jatkua?
Jos tuo terveyden hoito vapaaksi myös maahan muuttajille? Niin sieltä Käteisen kaipaamaa työ voimaa tulee! Ilmeisesti on sitten työpaikkoja jemmassa? Yhden kotimaisen sijaan saa kolme! That's is deal Jykke!
Itselläni taas on tuttu joka tilasi aikoinaan oman ensimmäisen ego-t:n nähtyään pari vuotta sitten nicopointilta(tai vastaavalta, en muista)
Automaattiakullisen "oikean tupakan" näköisen filtteri mallin.. se sitten oli yllättäen ihan perseestä ja oli hyvin katkera mulle kun hänen mielestään en kertonut hänelle kunnolla asioista ja minun takiani menetti rahansa.. sen jälkeen ollut vähän katkera siitä ja parhaansa mukaan heittää aina kuittia siitä kuinka sähkötupakat on perseestä ja kuinka on niin turhaa jne jne.. Hieman ärsyttävää.
Myös se, että kavereiden keskuudessa moni on mun siirryttyä sähkötupakoihin seurannut perässä ja ostanut ihan asiallisia välineitä, mutta niinkuin aikasemminkin muilla threadin ihmisillä käynyt niin hekin aina kääntyvät mitä pienimmissä asioissa välillä mun puoleen ja olettavan, että tiedän kaikesta kaiken ja eivät vaivaudu ottamaan asioista ja eri laitteiden välisistä eroista selvää "Ei jaksa, sä kuitenkin tiiät niin paljo, että ei mun tartte mitää katella kun voin kysyä sulta."
Ja sitten pitäis olla kokoajan tekemässä setupeja atoihin ja kertomassa mitä eri vastuksien ohmeilla ja akun volteilla on välilä -.-'
Hyvä, että osa näistä tyypeistä on laittanut naamansa näkyviin niin jokainen tietää millainen hylkiö on kysymyksessä.
Voitaisiinko pysyä asiassa eli voisitteko kertoa mitä noitten Tampereen anarkistien teoissa on mielestänne arvostettavaa/kunnioitettavaa? Vaikka itsekin olen impotenttihallitukseen tyytymätön, niin on lapsellista syyttää sitä kaikista ongelmista. Kai kävitte edes äänestämässä?
Väkivaltasuus ja muiden omaisuuden tuhoaminen ei ole ok, mutta jos se on ainoa tapa saada yksikään suomalainen mielenosoitus näkymään mediassa niin...