Pahoittelut, ensimmäinen kuva oli niiltä eGo-ajoilta.
http://i7.aijaa.com/b/00746/11973287.jpg
Printable View
Pahoittelut, ensimmäinen kuva oli niiltä eGo-ajoilta.
http://i7.aijaa.com/b/00746/11973287.jpg
Ärsyttää koska mulla on vaan 4 vv-modia, eikä yhtään mekaanista/akkujännitemodia.
Pitänee alkaa suunnittelemaan uutta laitetta.
Ärsyttää että pitää ehdointahdoin provota ja ärsyttää ihmisiä.
Meinasin kirjoittaa jotain todella pitkää ja syvällistä ja mahdollisimman puolueetonta, mutta avasinkin Karhun. Vituttaa internet ja ihmiset internetissä. En tiedä mikä ihmisiin menee internetissä, mutta ihan varmana jokin kun provosoidutaan niin helposti ja niin vähäisestä. Oli sitten kyseessä tetokoneet, puhelimet tai vapovermeet melkein aina ihan sama juttu ja vain internetissä.
Kaleppo; kiva juttu se pillu!
minä en saanu, no se ei oo enää mikään uutinen.
Vituttaa sekin.
Marcel-setä; no ei sittenkään mitään.
Tollanen tuli vastaan... Keräilijät ovat ihmisistä onnellisimpia - HS.fi - Oma elämä :rolleyes:
Itse hakkasin riittävästi päätäni seinään HHP:n kanssa keskustellessa, joten jätin tämän väittelyn suosiolla sikseen, kun huomasin että argumenttien taso eräiden suunnalta oli samaa luokkaa kuin silloinkin. Toki hyviä ja perusteltujakin mielipiteitä täällä on näkynyt. :)
Hauskaa sinänsä, että sama provo "snobi/hifisti/HE/WE-foorumilla" aiheutti lähinnä huvittuneisuutta, mutta täällä "suvaitsevammalla" foorumilla nousi hirveä paskamyrsky jälleen. :D
Voi juku tätä on hauska lukee, nyt ärsyttää lähinnä se kun mikään ei ärsytä. Hassua kun aikuiset ihmiset kinastelee metalliputkista :D tästä yöstä tekee hassun nää kinasteluketjut voi juku
Arizona on ihan perseestä sanotte mitä hyvänsä -->välttäkää
-JJ
Näin se vaan on, kannatta alkaa harastamaa jotain mistä tykkää, se antaa oikeutuksen, ja sisältöä elämään.UGH.
^Ihan mahdollista tuokin, ei tullut katseltua timestampeista kummassa homma lähti ensin liikkeelle. :p
Jaahas, en kyllä edes yrittänyt viedä tikkareitanne...
Vituttaa kun perjantaina tuli kuppilareissulla hävitettyä akku ja siinä nokassa ollut clearo. Ja en tietenkään hakenut postissa lojuvaa pakettia, jossa olisi ollut uusi egotwistin akku yms sälää. Normitupakka on perseestä. Niin ja hammastakin särkee, ja muutkaan asiat ei oikein luista.
Onnekkaan sattuman ansiosta mulla olisi nyt budjetin puolesta mahdollista hankkia käytännössä mikä vaan modi/ato, mutta ei aavistustakaan, mikä olisi mieluinen. Todellinen first world problem...
Ja periaatteessa mä olen ihan tyytyväinen provari ja bogetankkiyhdistelmään, mutta kuitenkin sitä kaipaisi jotain noiden bogejen tilalle.
vituttaa oma saamattomuus/tyhmyys/laiskuus/pelkotila:
tullut lykättyä hammaslääkärille menoa vuosia ja nyt alkaa olla leegot siinä kunnossa ettei siitä selvitä enää tosiaan halvalla tai kivuttomasti. ja ihan omasta syystä vielä.
mikähän perkele siinä on että tämmönen ladonoven kokoinen körmy joka uskaltaa vaikka pää edellä sakokaivoon sukeltaa melkein pillahtaa itkuun kun yrittää edes hammaslääkärin ovenkahvaan tarttua?
edellisen kerran melkein kaks viikkoa piti rohkeutta kerätä että sai edes puhelimella ajan varattua ja sitten vietettiin useampi uneton yö ennen ensimmäistä toimenpidettä. itse hoidot oli silloin lähes kivuttomat (puudutuspiikit vähän nipisti), lääkäri todella asiallinen, ymmärsi yskän ja koko ajan piti huolta hyvinvoinnistani ja pyhästi itselleni lupasin että viimeistään vuoden päästä sitten tarkistukseen. ja vitut. ei varmaan yhtään reiätöntä hammasta löydy tällä hetkellä.
kateellisena katsellu jenkeissä tehtäviä hammashoitoja netistä kun tuntuuvat lähes poikkeuksetta pistävän potilaalta tajun niin kankaalle että keskiverto kaljasieppokaan ei moiseen pysty perjantaipulloineen. ei sillä että meikäläisellä nukutushoitoon ainakaan suomessa varaa olisi
Hammaslääkäri on pahin peikko, halvemmaksi tulisi vaihtaa kaikkien 15 täyttäneiden legot nastoihin.