Mulla oli silica-aikaan normi ja mini, se riitti kiitti :o
Printable View
Mulla oli silica-aikaan normi ja mini, se riitti kiitti :o
Ei se oo enää tampesterilainen vaan Ylöjärven Ylijumala..:laugh:
Niinhän se olikin :rolleyes: No eikö se oo melkeen sama asia ;)
No melkein sama asia ku sanoisin sua pietarsaarelaiseksi..:rolleyes:
Hyi helvetti, pyydän heti anteeksi Defulta, hirvee häpäisy :eek:
Ja ketkä ovat voittajia tässä stoorissa, no katiskamiehet tietty :D
Joo hyvillä aleilla on parit hattyt saanu jo foorumilta poistaa ;)
Helskutin Torot minkä teki :o Eden + kikarillos nousemas yhdeksi adv-litkuks. Näin se makuaisti muuttuu :eek: Ja ennenkuin kukaan kerkee vittuilemaan kyl se on edelleet Pluid joka peittoaa muut ;)
Pom-tippejä tipahti luukusta tänään ja pyrexejä pitäs kotiutua ens viikolla. Salilla eka kertaa vuosiin kunnon jalkatreeni prässissä, kyllä teki nannaa :thumbup: Muuten vielä kuntopohjan hakua monipuolisesti :)
Perse maahan kyykkyä ;)
Kiekkoilija neuvoo :)
2-3 päivää kävellään seiväs perseessä kun jalat niin tukossa
Eka kevyet jalkatreenit muutama viikko sitte->autolla kajaaniin 250km yhteen soittoon, perkele meinannu autosta päästä ulos :D
Saa kyykyt olla vielä, katotaan loppukeväästä uudelleen ;)
Meinasin et pidän homman aisoissa ja pidän vaan lihaskuntoo yllä... Saa ny nähä, pitääkö täs vielä ruveta kolistelemaan oikeen kunnolla jos kyynärpää ja rystynen vaan kestää :confused:
Olo on vaan niin euforinen reenin jälkeen. Katotaan ny :rolleyes:
Totta se olo on perhana kiva kun salilta lähtee.
huomenna muuten rintapäivä :)
Kai sulle Jasso on tulossa toi gkmf22:n? On muuten kova peli, H-Attyn kanssa melkolailla samoilla viivoilla :yeah:
Älä rupee isotteleen, mie romahan :( En oo jaksanu pitkään aikaan roikkua noilla ulukomaa elävien voorumeilla niin jäi toiki hommaamatta. Katellaan jos sattus törmäämään jossain semmottiiseen. Ja taharon sellattiset flättikäppisen :( Mun miälestä tää 20mm on kotosomessa aliarvostettu tekeles. Nytkin f20+gkmf20 Pluidilla täytettynä kädessä :thumbup: Onkos tota kakskakkosta vielä listalta saatavilla :confused:
Hmmm... pitää tsekata :rolleyes:
Outoja lyhenteitä:) Mitä ihmettä tuokin tarkoittaa!? Varmaan Puolaa ja tarkoittaa jotain muinaista hirviötä, Harry Pottereista :laugh:
Tilattu, mitäs hehkutitte :mad: Kerkesin tapalla kaivaa tiedot ;)
Halapahan toi on ja jos samaa laatua kuin pikkuveljensä niin nam :D
Pitääköhän heittää caran päälle, jääny toi dripperöinti vähemmälle.
Muuttu muuten toi hattykin ihan toisenlaiseks kun kairasin reiät millisiks. Makuun ei vaikuttanu juuri ollenkaan. Soon pyhitetty Toroille :D Jännä jutska näitten atojen kans, jumiutuu tietty neste tiettyyn atoon. Helppoo kun tietää miettimättä mitä missäkin on :D
No toihan tulee nopsaan, ens viikol pitäs olla lähetyskunnossa. Varmaan nopeempi tehdä kun ei oo monimutkaisia listoja vaan pari vakioversiota joista valita mieleisensä versio.
Et Jasso tuu pettymään, loistava ato, Hattyn tasoa. Kuristus ei ole niin suuri kuin Hattyssä mutta 2*1mm ilmareijät tekee ihmeitä. Hattyssä mun mielestä toi 2*0,8mm on liian tiukka. Tässä just perfect.
Mulla on hattyssa juurikin porattu millisiks reiät, se normi 2x0,8 on pikkasen tiukka mut milliset rulettaa :thumbup:
Eli APU-kerhon merkki kylkeen: suosittelee :D
3 x 0.8 on kyllä hatyssä ihan tö pest of tö pest.
Jaha, jasso päässy videolle, ilmankos noin hiljasta pitää :punk:
Rytmihäiriö - Koska Saatana sanoo niin - YouTube
In pohjamaa we called it "normipäivä" :)
Jummalauta, possu virunu yön yli uunissa, sisälämpö 74 :what: Nooh lämpöö uunissa 95 astetta. Nappasin 125 tauluun ja nyt porskuttaa reilu 80 mittarissa... Pitäs tietysti minimissään rapsahtaa se 93 ennen räävintää :) Tänään meillä syödään tukevasti :)
Kypsän lihan ystävät, ovat minunkin ystäviä:)
Medium + se ainoo oikee, paitsi tietty possussa.
Kunnon pihvi (nauta/hirvi) medium- , pitää antaa vaan vetäytyä kunnolla ettei oo lautanen täynnä verta. Ja nyt puhutaan sisä/ulkofileestä :D Lehtipihvit on muksujen murkinaa...
Pitäähän toi pulled pork testata näin lihansyöjänä :thumbup:
Ostin muuten kebabbia säilykkeenä :) Säilyke - karvakäden tukku kökkö, tilanne 100-0
Tästä tuli se toinen, mitä ostan purkissa. Toine...eikäku kolmas jota ostan purkissa. Tilliliha ja sianlihakastike ovat ne toinen...
upposin näköjään omaan kuvitelmaan, ostan myös palvihernarin purkissa:laugh:
Ajattelin aloittaa tipaton tammikuu tänään, mutta emmä ihan vielä kehtaa... kori keppanaa haettu.
SAIN KUULAN RINTAAN, JÄIN HANKEEN MAKAAMAAN.
Ei mulla muuta:lol:
http://i386.photobucket.com/albums/o...psb58e5df6.jpg