-
Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
FinnVape
Periaatteessa kyllä, mutta ei... Onhan nuo cäpit erilaiset: alhaalla metalli, ylhäällä Delrin ja putki on lyhyempi, tuohon sopii normipituinen Boge!
Ideanahan tuossa on, että tuo "cone" peittää eGo-akun ulkokierteet, kosme... eikun estetiikkaa siis O0
Mulla on ollut tämmöinen testipenkissä nyt pari päivää.
+ mukana toimitettava karto on hyvä! pöhisee eGo-akulla komeasti! Yksi parhaita kartoja mitä olen ikinä kokeillut, toivottavasti tulevat pian erillisinä myyntiin
+ karton reikä on tarpeeksi iso ainakin VR:n Minnesota Mentholille
+ näyttää steel värisen akun kanssa pirun tyylikkäältä, eikä mustankaan kanssa ollenkaan huonolta
+ ei vuotoja
- täyttäminen jonkun verran haastavampaa kuin normaali DCT-tankissa:
Integroitu cone on tiellä. Kartoa joutuu työntämään yläpäästä tankin sisälle jollain apuvälineellä saadakseen sen tarpeeksi syvälle että karton pohjasta saa otteen. Tai sitten pitäisi olla joku kapeampi drip tip. Mun pyöreistä tipeistä yksikään ei mahtunut tankin sisälle, mutta flat delrin tip toimi.
Pohjacap + cone vaikuttaisi olevan kiinteä tai ainakin se on niin tiukassa ettei se hievahdakaan mihinkään ilman väkivaltaa. Eli kartoa ei voi "taivuttaa" tankin sivulle niin kuin normaalisti. Yläcapin joutuu siis irrottamaan että nestettä mahtuu täyttämään. Sekin on sen verran tiukassa että sitä apuvälinettä jotuu käyttämään. Ylimääräinen karto tai edellämainittu drip tip soveltuu siihen parhaiten. Kartolla voi yhdellä liikkeellä ensin työntää tankissa olevan karton tankin sisälle ja sitten "vääntää" yläcapin irti, eli eipä tuo nyt mitenkään vaikeata ole. Täytön jälkeen vaan hirvittää painaa / pakottaa cappi takaisin paikalleen mutta putki on säilynyt ehjänä ainakin ensimmäiset 3 täyttöä.
- kapasiteetti on aika pieni, ei toi ainakaan mun ketjuhöyryttelysessioissa kestä edes päivää. Toi 3,5 ml taitaa olla aika yläkanttiin ilmoitettu. En jaksa mitata mutta mututuntuma sanoo näin.
Yhteenveto:
Voinko suositella tätä? Kyllä voin. Pidä vain mielessä että täyttäminen ei ole tien päällä yhtä helppoa kuin normaali DC tankissa. Sitten kun lyhyet mini DC tankit tulevat myyntiin niin ostan varmaan jatkossa niitä, mutta ei tämä ollenkaan huono ostos ollut, varsinkaan tuon karton ansiosta. :esmoke:
http://dl.dropbox.com/u/25467425/Pho...%201.42.43.jpg http://dl.dropbox.com/u/25467425/Pho...%202.21.09.jpg
-
Oli niin hyvä ja asiallinen arvostelu, tilasin heti muutaman eGo DC Tankin :)
-
Kysyn nyt vielä ennen kuin tilaan mitään että, onko sillä väliä tilaanko 510 vai ego DCT:n jos akkuun käy molemmat? Ja pitääkö joka nesteelle olla oma tankkinsa vai riittääkö pelkkä carton vaihto ?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolbsii
Kysyn nyt vielä ennen kuin tilaan mitään että, onko sillä väliä tilaanko 510 vai ego DCT:n jos akkuun käy molemmat? Ja pitääkö joka nesteelle olla oma tankkinsa vai riittääkö pelkkä carton vaihto ?
Toi on aika pieni toi eGo DCT, jos ottaa perus 510 tankin niin ne ovat isoja. Itse kartohan on aina 510-karto, alahelma vaan on erinäköinen. Jos käyttää eGo akkua niin estetiikkaa saa lisättyä shorty conella. Myös mini dct:hen saa shorty conen.
Mieti ensin että haluatko ison vai pienen tankin. Sitten tankin pituus: DCT ja mini DCT syövät DCT-vaihtokartoja ja bogen xl kartoja, lyhyt DCT ja eGo DCT syövät edellemainittujen lisäksi (kartot ovat näihin tankkeihin vähän liian pitkiä mutta se on vain kosmeettinen seikka) myös normipituisia bogeja, pian myyntiin tulevia lyhyitä DCT-vaihtokartoja ja Kanger kartoja.
Kyllä se pelkkä karton vaihto riittää, jos huuhtelee tankin maun vaihtojen välissä. Jos tykkäät vaihdella makuja usein niin sitten pitää tietysti olla useampi tankki. :esmoke:
E. Niin ja sitten V1 ja V2 ero on putken materiaalissa ja päätycapeissa. V2 putken pitäisi olla kestävämpää ja ei tarvi arpoa että uskaltaako sinne laittaa jotain tiettyä nestettä. V1 capit on mustaa muovia ja V2 capit on alumiinia, eli vähän kestävämpiä. Hintaerot on aika pienet noiden versioiden välillä.
-
Tuntuu menevän piip hankalaksi tää touhu noiden tankkien kanssa :D ei tälläinen maalaistollo tajua ei. Eli viitittekö vielä jeesata miestä mäessä.
http://www.finnvape.com/product/170/...-sininen-1-kpl
http://www.finnvape.com/product/60/dc-tank-1-kpl
Onko näillä muuta eroa kuin tuo cappien materiaali ?
Kumpi näistä on sitten "parempi" ?
Ja jos vielä viittisitte linkillä esittää millaset cartot sitten noihin tankkeihin pitäisi olla jos ne tulevat keikkumaan egon 1000PT akkujen keulalla.
Kiitos ja anteeksi :-[
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolbsii
Tuntuu menevän piip hankalaksi tää touhu noiden tankkien kanssa :D ei tälläinen maalaistollo tajua ei. Eli viitittekö vielä jeesata miestä mäessä.
http://www.finnvape.com/product/170/...-sininen-1-kpl
http://www.finnvape.com/product/60/dc-tank-1-kpl
Onko näillä muuta eroa kuin tuo cappien materiaali ?
Kumpi näistä on sitten "parempi" ?
Ja jos vielä viittisitte linkillä esittää millaset cartot sitten noihin tankkeihin pitäisi olla jos ne tulevat keikkumaan egon 1000PT akkujen keulalla.
Kiitos ja anteeksi :-[
Itse pidän ainakin enemmän noista V2 malleista, eli tuosta sinisestä.
Lisäksi tarvit XL cartoja eli http://www.finnvape.com/product/159/...eel-50mm-5-kpl
Shorty Conen voi hommata tuomaan laitteesta nätimmän näköisen. Suosittelen noihin isoihinkin DCTankkeihin D-Tyypin Conea eli tätä http://www.finnvape.com/product/179/shorty-cone-d.
Isompi cone tulee rumasti tankin reunojen yli.
Löytyykö rautasahaa tai jotain millä tehdä cartoihin reikiä?
-
Toi eka on parempi, mutta laittasin itse eGo:n nokkaan tämän 3,5 ml tankin http://www.finnvape.com/product/166/...-tank-v2-1-kpl koska on saman paksunen yhdistettynä egon kera. Mutta jos ei haittaa, että tankki on akkua leveämpi niin sitten tuo sun eka valinta on ok. Tuossa ekassa on juurikin nuo metallicapit ja itsestä ainakin ne on ollu parempia tankkeja.
Lisäksi kannattaa ostaa tämä 3,5 ml tankkiin http://www.finnvape.com/product/179/shorty-cone-d tai jos päädyt isompaan tankkiin niin tämä http://www.finnvape.com/product/178/shorty-cone-c. Näyttää paremmalle eGo-tankkiyhdistelmä ja antaa mukavamman imuvastuksen (oma mielipide).
Minä käytän noiden kanssa bogen kartoja kuten monet muutkin. Nämä pelittää eGo:n akulla http://www.finnvape.com/product/159/...eel-50mm-5-kpl, mutta ne joutuu reiittämään itse. Valmiiksi rei'itettyjä on nämä http://www.finnvape.com/product/64/d...-tankiin-5-kpl. Bogeilla tulee vaan paremmat löylyt...
-
Kyllä multa rautasaha löytyy ja eikös vasara ja naula/ruuvi combo toimi myös. Kiitoksia näistä vastauksista nyt pääsee idioottikin tuhlaamaan lisää rahaa :D
Edit : Eikös peleonilta saa kanssa näitä vehkeitä? http://peleon.pl/product.php?id_product=1556 onkos toi nyt sama mitä tuolla finnvapen kaupassa myydään ? Voisin saada meinaan nää samaan aikaan kotio kuin muut peleonin vehkeet jos tänään tilais :D
-
Juu, samoja ne taitaa olla nuo pelenkin tankit. Just noita eGo-akun paksusia nuo laittamassasi linkissä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolbsii
Huomaa myös että putken materiaaleissa on eroa. V2 on polypropyleenia ja se vanhempi on jotain muuta (=kehnompaa).
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolbsii
Kyllä multa rautasaha löytyy ja eikös vasara ja naula/ruuvi combo toimi myös.
Suosittelen puncheria. Mulla ei ole rautasahaa, joten sen toimivuudesta en tiedä, mutta rautanaulametodilla se carto kivasti pyörähtää sieltä alta pois ja sitten sattuu. Ja riittävästi kun yrittää, saa carton menemään lyttyyn.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
meikkupeikko
Suosittelen puncheria. Mulla ei ole rautasahaa, joten sen toimivuudesta en tiedä, mutta rautanaulametodilla se carto kivasti pyörähtää sieltä alta pois ja sitten sattuu. Ja riittävästi kun yrittää, saa carton menemään lyttyyn.
Joo paitsi että tuo puncheri pitäisi tilata taas eri kaupasta :D Eiköhän se naulan kanssa touhuaminen saada toimimaan ku saa carton sopivasti johonki 90asteen kulmaan paikalleen :D Ja kun yhdestä tekee suden eiköhän toinen jo onnistu :D
-
Eipä tuo ole sahallakaan kuin korkeintaan viiden sekunnin homma.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolbsii
Joo paitsi että tuo puncheri pitäisi tilata taas eri kaupasta :D Eiköhän se naulan kanssa touhuaminen saada toimimaan ku saa carton sopivasti johonki 90asteen kulmaan paikalleen :D Ja kun yhdestä tekee suden eiköhän toinen jo onnistu :D
Käyt laittaan nikotiinittomalle tilauksen puncherista (varmaan luokkaa 5 minuutin homma) niin saat sen tiistaina. :D
-
Itte oon punchannu kartot rautaruuvilla, jota sitten oon hakannut metallisella lasinalusella kartoa vasten. :D n. 10 sekunttia ja kartossa on pari kolme hyvää reikää. Eiköhän ne aika helposti saa millä vaan tehtyä.
-
2 Liitteet
Tuommoisella oon tuikannut reiät jos on tarvinnu. Automaattipistepuikko. Eka kerralla etusormeenkin.
-
Keksin hyvän tavan tehdä reikiä juuri oikealle korkeudelle ja lopputulos on aina sama. Testailin roskikseen menevällä kartolla erilaisia apuvälineitä ja lopuksi tein aivan karton yläosaan reikiä niin näin kuinka pitkälle siipimutteria voi kiristää.
Tarvitset arctic puncherin, rei'itettävän karton ja shorty conen.
http://dl.dropbox.com/u/25467425/kuvia%20216.JPG
Seuraavaksi laita shorty cone kovalle pinnalle ja karto pystyyn conen sisälle. Näissä kuvissa tavarat ovat sohvan selkänojalla ainoastaan demonstraatiotarkoituksessa. 8)
http://dl.dropbox.com/u/25467425/kuvia%20220.JPG
Sitten vaan puncher karton ympärille ja kiristä. Kun terä ottaa kartosta kiinni, puncherin + karton voi nostaa pöydältä ja kiristää loppuun asti. Kun puhkeamisen ääni tulee, niin sen jälkeen voi vielä huoletta kiristää puoli kierrosta.
http://dl.dropbox.com/u/25467425/kuvia%20221.JPG
Lopputulos. Tein itse 3 reikää tuolle samalle korkeudelle. Yksikin olisi varmaan riittänyt, sillä imettäessä ilmakuplat tulevat vain yhdestä reiästä. Se on varmaan kaikista isoin reikä. Täytin karton etukäteen tiputusmenetelmällä ja karton tultua täyteen nestettä valui kuitenkin ulos kaikista kolmesta reiästä.
http://dl.dropbox.com/u/25467425/kuvia%20222.JPG
Karto asennettuna tankkiin. (Capit ovat saman korkuisia molemman kokoisissa tankeissa.) Reiät ovat lähestulkoon niin pohjalla kuin mahdollista. Vielä lähemmäksi olisi ollut mahdollista päästä, mutta itsellä ei ollut mitään sopivaa apuvälinettä. Karton mukana tulleen kortsun voi tietysti leikata millin lyhyemmäksi kuin mitä tuollainen tankki shorty cone on korkea, niin sitten lopputulos on "täydellinen."
http://dl.dropbox.com/u/25467425/kuvia%20224.JPG
Yhteenveto: Arctic puncherin hinta on aika kallis, mutta tämä peli on silti jokaisen sentin arvoinen ja kannattaa ehdottomasti hankkia! O0
Mulla kartot kuivuvat ylhäältä vaikka imeskelisin ilman virtaa ja joudun silloin tällöin kostuttelemaan tiputtamalla yläkautta vanulle nestettä. Kuinka korkealle laitatte reikiä? Eihän sillä ole väliä mille puolelle kartoa niitä laittaa suhteessa alempiin reikiin?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
95410
Mulla kartot kuivuvat ylhäältä vaikka imeskelisin ilman virtaa ja joudun silloin tällöin kostuttelemaan tiputtamalla yläkautta vanulle nestettä. Kuinka korkealle laitatte reikiä? Eihän sillä ole väliä mille puolelle kartoa niitä laittaa suhteessa alempiin reikiin?
Hyvät kuvat ja hieno demonstraatio aiheesta.
Itse en pidä tuota ylhäältä kuivumista ollenkaan vaarallisena Bogen cartoissa, koska vastus on siellä aivan alaosassa, joten riittää että siellä on kosteutta.
Dual Coil cartoissa toinen vastus on ylempänä, joten siinä asialla on ehkä enemmän merkitystä. Hyvin täällä on porukalla toiminut 8 - 10 reiän reikäjuustocartotkin, joten eipä taida olla kovin ronkeli rei'istään.
-
Tämä kuuluis varmaan tänne. Eli aattelin yhden uuden tankin tilata niin onko noi DCT V2 ja Olympian tank yksi ja sama asia? Lähinnä sillä kysyn kun aatellut värillisen tilata nii noi V2 näyttää kuvissa hienommilta kuin olympiat :D
-
Itse slottailen bogeja ja kangereita. Kyllä se yhdellä slotilla aika märkänä ylhäältä pysyy. Eri asia on sitten onko se vettä vai nestettä
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mw2
Tämä kuuluis varmaan tänne. Eli aattelin yhden uuden tankin tilata niin onko noi DCT V2 ja Olympian tank yksi ja sama asia? Lähinnä sillä kysyn kun aatellut värillisen tilata nii noi V2 näyttää kuvissa hienommilta kuin olympiat :D
Kyllä ne ihan samoja on, ittellä on molempia.
-
Terve! Minulla on tuo 510 DCT V2 (XL - 6ml) - 1.5 ohm - Blue - Tank Kit ja tuommonen Steel eGo XL 900mAh Battery yhdessä ja tuntuu että noita ei meinaa välillä saada millään pitämään nesteitä sisällä kun tuota tankki pikkasen nostaa vahingossa niin sieltä jo valskaa kaikki pihalle ja sitten kun välillä sauhuja poltellessa tulee semmoinen olo että jotain pillimehuako tässä imeksin kun olin ostavinani Ego sähkötupakan ja tää on nyt joku hemmetin "EGOTRIP" pillimehu! :O
Näissä tuli kyllä mukana jotkut tiivisteet mutta en vaan äkkiseltää keksi mihin ne laitan. Mutta tosiaan kolme siis näitä ostin ja kaksi niistä vuotaa kuin seula ja tämä yksi alkaa aina välillä pillimehuefektiä pitämään ja melkoiset bongiäänet on kyseessä ja jos vähän nitkauttaa ylös tai alas niin neste valuu hukkaan.
-
Tästä on ollut keskustelua ennenkin, mutta en muista missä enkä enää löytänyt..
Mistä voi ostaa koko metallisen tankin missä on ikkuna nesteen määrän seuraamista varten?
Löysin yhen paikan eli www.bigdaddyvapor.com
Onko muita vaihtehtoja?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jaleman
Terve! Minulla on tuo 510 DCT V2 (XL - 6ml) - 1.5 ohm - Blue - Tank Kit ja tuommonen Steel eGo XL 900mAh Battery yhdessä ja tuntuu että noita ei meinaa välillä saada millään pitämään nesteitä sisällä
....
Näissä tuli kyllä mukana jotkut tiivisteet mutta en vaan äkkiseltää keksi mihin ne laitan. Mutta tosiaan kolme siis näitä ostin ja kaksi niistä vuotaa kuin seula ja tämä yksi alkaa aina välillä pillimehuefektiä pitämään ja melkoiset bongiäänet on kyseessä ja jos vähän nitkauttaa ylös tai alas niin neste valuu hukkaan.
Tiivisteet, pienemmät sinne korkkien (cap) sisälle samaan reikään mihin sen karton laitat, siellä pitäisi olla urat ja suuremmat korkkien (cap) ulkopuolelle
Edit - muutama typo
-
Totallywickedille on tulossa 14500-modi ikkunallisella terästankilla, tiedä sitten myydäänkö erikseen... Eilen oli esituotantomalli VTTV:n lähetyksessä testissä.
-
Tuskinpa tulee erillisenä, koska ton tuubin ideana taisi olla, että vain patteri ja karto vaihdettava.
Erinomaiselta vaikuttava tuote ja toi täyttösysteemi...No ainakin se on tähänastisista siiteimmältä vaikuttava.
-
Tyohon reikien tekemiseen cartoihin haluaisin lisätä yhden huomioni ,eli jos on kyseessä varsinkin halvemmat dc.tankit (muovicapit) niin reikää tehdessä useilla metodeilla carton muoto muuttuu pikkaisen ja silloin saattaa LIIAN LÄHELLE CAPIA oleva reikä mahdollistaa ilmavuodon capin kautta joka taas aiheuttaa vuotoa ja sitäkin et nesteet nousee cartoa pitkin suuhun asti ja carto alkaa ns röpöttämään .Tuossa artic-tankissa esimerkiksi ei moista ole havainnut johtuisiko asia hyvistä tiivisteistä ,mutta nykyään teen reijät pikkaisen ylemmäksi ihan varmuuden vuoksi kaikissa malleissa .Tuota huoltahan tosin ei tule jos reijän tekee dremelillä tai sahalla kun siinä ei carto muuta muotoaan . 8)
-
kellään ajatuksia mistä lähtis hakemaan vikaa kun mun puff tankki valuttaa nesteet eka akku liitokseen ja sieltä ne tulee tietenkin ylös ja suuhun. tankki on vielä pari päivää vanha ni en mä sitä ainakaa paskaks oo vielä saanu :D
-
Pura tankki, pese se hyvin, kostuta tiivisteet e-nesteellä ja kasaa uudestaan. Luultavasti falskaa hiekan jostian ilmaa sinne tankkiin.
-
Vika voi olla myös cartossa... ::)
1) Puhaltele carton akkupäähän varovasti, niin että keskireiän läpi näkyy valo
- paperia voi pitää toisessa päässä "suojana" puhaltelun aikana, niin ylimääräiset nesteet imeytyy siihen
- noissa cartoissa tuo vuoto tuntuu vaan jatkuvan ja jatkuvan, jollei se keskireikä ole täysin auki
2) Mikäli kohta 1 ei auta asiaan, niin vaihda uusi carto tankkiin
3) Mikäli kohta 2 ei auta asiaan, niin vaihda Boge XL carto tankkiin
- Boget pitää sitten rei'ittää itse, eli vaikka vasaralla ja terävällä ruuvilla reikä taikka pari kylkeen.
4) Mikäli kohta 3 ei auta asiaan, niin osta jytkympi tankki (esim. Arctic tai Lumi), joka kestää vuosia.
- Lumi tankkiin saa lisäosana pidemmän putken Boge XL cartoja varten, mutta lähtökohtaisesti nämä syövät normi bogeja.
-
Lumi (on saatavilla) maksaa 6 euroa enemmän kuin arctic (ei ole saatavilla). Onko noissa käytännössä mitään eroa ts. jos molempia olisi saatavilla niin onko lumi-tankin ostossa mitään järkeä?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
95410
Lumi (on saatavilla) maksaa 6 euroa enemmän kuin arctic (ei ole saatavilla). Onko noissa käytännössä mitään eroa ts. jos molempia olisi saatavilla niin onko lumi-tankin ostossa mitään järkeä?
Arctikkia on tuloillaan. Kun sorvarikin sai terät juuri kondikseen.
Eroiltaan... *hmmm* taitanee olla lähinnä preferenssikysymyksiä.
Eli miten ulkonäkö pistää silmään. Toimivia laitoksia molemmat.
-
Tankkisysteemit ovat tähän mennessä parhaita itse kokeilemiani välineitä höyryttelyyn, mutta näissäkin yksi asia muodostuu akilleen kantapääksi joka aiheuttaa välillä äärimmäisen ketutuspuuskan ja saa syntymään kerettiläisiä ajatuksia oikeista hermosauhuista tässä viikon savuttomuuden jälkeisessä kulminaatiopisteessä. Tuntuu siltä että kaikki cartot alkavat jossain vaiheessa kurlaamaan. Onko tämä väistämätöntä? (tyyliin, täydellistä kartoa ei ole) Laitteinani on Ego-C upgrade 1000 akku sekä smoktechin iso tankki ja 1,5 ohmin kolmereikäinen karto.
Täyttötekniikkani on mm. nikotiiniliemipurkkien tippanokan koosta johtuen härskisti sellainen että ensin kastelen karton keskireikää varomatta aivan märäksi - lopetan siinä vaiheessa kun ensimmäinen tippa tippuu akkupäästä. Tässä vaiheessa laitan drip tipin paikoilleen, puhaltelen ilmareiän puhtaaksi ja varmistan että ei kuulu mitään kurlausta. Sitten täyttelen vielä tankin ja annan palaa. Onko tuolla ns. koko karton kastelemisella jotain haittavaikutuksia kartolle pidemmällä aikavälillä? Minä olen lähtenyt siitä olettamuksesta että ei ole, karton pitäisi toimia aivan oikeaoppisesti kunhan muistaa sen floodaamisen jälkeen puhallella ilmat kulkemaan ennen käyttöönottoa.
-
Imutekniikka? Rauhallisia imuja :smoke: kovilla, nopeilla imuilla rupee korlaamaan ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
AN14
Tuntuu siltä että kaikki cartot alkavat jossain vaiheessa kurlaamaan. Onko tämä väistämätöntä? (tyyliin, täydellistä kartoa ei ole) Laitteinani on Ego-C upgrade 1000 akku sekä smoktechin iso tankki ja 1,5 ohmin kolmereikäinen karto.
Täydellisistä cartoista en tiedä, mutta yhtään Bogea en ole saanut kurlaamaan ja XL mallit sopii suoraan tohon tankkiin.
Noita DCT cartoja olen kyllä saanut kurlaamaan vähän liiankin helposti... :/
-
Liian matalat voltit.. saa aikaiseksi tulvan sinne cartoon, kun kaikki neste ei ehdikkään höyrystyä.
Ihan sama onko siinä eGo 650mAh vai 1000mAh kytkettynä, kun ne kaikki antaa vain alle 4V parhaimmillaankin.
..ja myös ihan sama, mitä merkkiä se tankki on.. kunhan se on tiiviisti cartoa vasten, eli tiivisteet hyvät.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
Liian matalat voltit.. saa aikaiseksi tulvan sinne cartoon, kun kaikki neste ei ehdikkään höyrystyä.
Ihan sama onko siinä eGo 650mAh vai 1000mAh kytkettynä, kun ne kaikki antaa vain alle 4V parhaimmillaankin.
..ja myös ihan sama, mitä merkkiä se tankki on.. kunhan se on tiiviisti cartoa vasten, eli tiivisteet hyvät.
3,3V taitavat Ego-akut antaa. Käsittääkseni se on ihan sopiva jännite 1,5 ohmin kartoille. Ei tuo kurlaus varsinaisesti jatkuvaa ole mutta jossain vaiheessa kuitenkin vastaan tulevaa, ja siinä mielessä kurja ylimääräisen stressinaiheuttaja.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
AN14
3,3V taitavat Ego-akut antaa.
eGo akku antaa alusta loppuun 3,7 V ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonkkka
eGo akku antaa alusta loppuun 3,7 V ;)
Kiitos korjauksesta. Silti tuonkin pitäisi olla ihan ok 1,5 ohmille minun käsittääkseni.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
AN14
Kiitos korjauksesta. Silti tuonkin pitäisi olla ihan ok 1,5 ohmille minun käsittääkseni.
Onhan se ihan hyvä single coilille, mut dual coileille kelpais kyllä suuremmatkin voltit.. kyllähän jengi käristää 1,5 ohmin mega dual coilejakin menestyksekkäästi viidellä voltilla.