IMO noi tabletti/puhelin hybridit on välimalli jolla ei tee mitään. Jos haluaa tabletin, niin ostaa sit suoraan sen ja luurin luuriksi.
Printable View
Onhan tuo noinkin. Nuo 10" tabletit vaan sen verta suuria että sama kantaa jo läppärilaukkua. Tableteissa taas monesti on huonommat kamerat kuin phableteissa (jos miettisi halpakänny pikkutablet komboa). Povitaskukantoa kyllä mutta on nuo nykyään suht ohuita. Täytyisi kokeilla vaikka aamulehden näköisdigilehteä 6" näytöltä kuinka sujuu. Padilla ok (10"), iphonella aikamoista zoomailua. Tehojen puolesta aikalailla samoilla viivoilla. Toki riippuu myös kuinka paljon suurempaa näyttöä haluaa pitää reissuilla. Ja taas jos käyttää gepsiä, haluaako että puhelut häiritsee navigointia jne.
Mulla oli tommonen xperia z ultra. Hyvin toimi ja leffoja katteli mielellään mutta kännissä sain sen poikki :D
Itellä on tommonen 7" Lenovo (kun halvalla sai, taisin maksaa 50€) ja ei sillä yksistään mitään tee, mutta ihan kiva kännykän jatko jos välillä tarttee isompaa ruutua matkassa eikä jaksa läppäriä kantaa mukana. itse en kumminkaan olisi mitään tablettia muuten ostanu, jos en olisi halvalla saanut, koska vähän semmoinen turhahärpäke leima omissa silmissäni, kun kännykällä pystyy tekemään ihan samat asiat ja sitten kun kännykkä loppuu, niin läppärillä saa jo paljon enemmän aikaiseksi.
No tuli sitte xperia ultra, on nii isot kädet että kokeillaan kerrankin pidellä suurempaa vehestä kädessä jonkin aikaa.. Painoa ei ole paljoa mutta ei oikeen edes povari riitä kaikissa takeissa. Katsellaan pidemmän päälle harmittaako vai ei. Sain metsästettyä n puoleen hintaan ja dhl toi päivässä ni ei suuret menetykset tule vaikka jättää tabletiksi jos osottautuu liian suureksi puhelimeksi. Android kuitenkin taipuu moneen käyttöön.
Tuli tällänen tässä saatua...:
OnePlus One - OnePlus.net
Liite 17343
Huomenna tilaukseen :rolleyes:
(Milloinhan olen viimeksi ollut yhtä innoissani tuhlatessani rahaa..?)
Jos sattuu sillain että olis "ylimääränen" invite niin voisin mieluusti ottaa vastaan. Annan inviten takaisin sitten kun saan ne kolme inviteä itse. Yv:llä tavoittaa xP
Lupaan jakaa inviteni tänne, jos/kun niitä lisää saan :cheers:
(edit. Tontzalle 1 varattu, Massiiviselle 1 varattu, larmalle 1 varattu)
Muista että olin ensimmäinen. Ja kiitos jo etukäteen[emoji2]
Jees, itekkin jos inviten saan niin forkalle laitan jakoon ainakin yhden tai enemmän.
Pistäkääs kokemuksia samsungin galaxy S5:sesta. Onko hintansa väärtti? Kulkeeko hyvin mukana lenkillä/urheillessa vai onko liian iso edes taskuun? En ole kyseistä luuria fyysisesti nähnyt, mutta uutta puhelinta etsimässä ja xcover 2:sen jälkeen mielellään jotain tehokkaampaa etsin.
OnePlus One tilattu, samalla suojakalvo ja -kuori matkalle. Tulee tuskaiset viikko-pari sitä odotellessa.. :crying:
Ebaystäkö nappasit kuoret? Ite kattelin että siellä olis passeleja
Sieltä juu, se Diztronicin kuori. Saa nähdä miten nopeasti tulee :D
DNA:lla on nyt 599 halvennuksessa. 639 normihinta. Ei se paska luuri ole. Jos haluat sijoittaa vielä Sampan kelloon (vaikka se on hiukka tyyris) niin saat sykemittarin+vittuvaikkamitä ominaisuuksia siihen lisää. Itse oon kattellut sen ja Lg G3 välillä et kumman ostais.
S5 suojaominaisuudet on hyvät. Iskunkestävä se ei ole, kuten harva luuri markkinoilla muutenkaan. Kiviksi kun niitä ei ole suunniteltu.
Käpy menee tähän S3 kun katkoo wifi-hotspotia kokoajan, puskee verkkovierailua päälle ihan yhtäkkiä ja onhan tää tekninen laatukin tällästä nitinatipaskaa.
Mikähän olis hyvä peli tilalle, 300-400€ hintaluokassa?
Sony Xperia Z kattelin, ihan muikee reso ja 5" näytöltä näkee muutakin kuin matopelin. 13mpix kamerallakin saa varmaan hyvät selfiet ja belfiet.
Sonylla on näköjään Z lisäksi Z1, Z2 jne.. mä alan kallistua tohon Z1, 20.7 mpix kameraa jne. Hintakin on sama kuin tolla Huaweilla, siitä merkistä mulla ei oo mitään positiivisia kokemuksia..
Itellä ollu nyt viikonpäivät z2 ja HTC one m7:n jälkeen oon tykänny.
Onkos kukaan täällä vielä saanut Oneplusonea? Kokemuksia?
Jos löytyy ylimääräistä inviteä niin saapi tarjota.
Onea tässä hartaasti odotellaan, maanantaina tosiaan tilaus laitettu.. Saapi nähdä, jos jotain tekstin- tai videontynkää saisin aikaiseksi saatuani laitteen käsiini. :)
Ei enää tarviikkaa inviteä.
http://i.imgur.com/zMqfYIT.gif
No wattu. Mä tartten vielä!! :D
Muron keskustelupalstan kännykkäosiolla porukka myy lähes päivittäin toisilleen näitä kutsuja.. Jos kova hinku niin kannattanee varmaan päivystää siellä.
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/...82&oe=5499F25E
Tekivät Saunalahden parissa toimipisteessä eilen ihan vihonviimeiset virheet, niin loppuu viikon siirtymällä asiakkuus siellä. Eikä muuten palaudu. Tässä jos nyt alkaisin kertoa kaikesta niiden paskasta niin menis koko päivä :D
Itsellä note 3. Tää iso näyttö on erittäin kiva, mutta aina ei meinaa mahtua pienempiin taskuihin. Mukana tuleva s pen kynä on aika turha, mutta on sillä ihan kiva piirrellä joillain piirto-ohjelmilla. Paljon hyviä ominaisuuksia ja erittäin hyvä akunkesto. Yleensä kestää melkein 2 päivää. Huonooja puolia en oikein keksi.
Xperia ultran jälkeen galaxy note näyttää jo pieneltä. Vaikkei nyt pitkää kokemusta ole niin ok tähän saakka kulkenut mukana. Noin plussana magneettilaturi että ei tarvi usbia räpätä kiinni. Hiukan surfacea vastaava. Ja pelkkään lataukseen. Kaapeli tosin piti ostaa erikseen. Ehkä 'vesitiiviys' säilyy paremmin kun ei revi usb luukkua irti. Toki riippunee aika paljon käytöstä kannattaako suurta hommata. iPhonella kyllä hoitui nopeat jutut näppärämmin. Mutta onhan monia juttuja kivempi katsella suurelta näytöltä (tv, maps, videot, dokumemtit, kuvat, web jne) Noin muuten kaikki hoituisi yhtälailla pienemmälläkin luurilla.
Tulipa ostettua Motorola Moto G 4G (8 Gb). Hinta alle 200€ ja sai monessa paikassa ylistystä.
Itse olen harkinnut että luopuisin pian tuosta sysipaskasta Lumia 800:sta. Tilalle oon katellu Sonyn puhelinta, hyvät kuvausominaisuudet ja vedenkestävyys ois melko kova sana. Z1:n hinta tippui parissa kuukaudessa 150 eurolla ja sama tapahtuu varmaan tuolle Z2:lle nyt kun kolmonen on tulossa ulos. Olisin ostanut tuon Z1:n jo kesällä, mutta nuo videoiden äänentallennusominaisuudet vaikuttaa olevan aika surkeat tuossa ykkösessä. Oon jo pitkään halunnut sellaista puhelinta, jolla sais taltioitua esim livemusiikkia kohtuullisella äänenlaadulla. Lumialla se ei oo koskaan onnistunu, vaikka kuvais kilometrin päästä lavasta. Äänenlaatu on niin kauheaa, että siitä rätinästä ja pörinästä ei saa mitään tolkkua. Onko kellään kokemuksia tuosta Z2:n ääniominaisuuksista?
Tässä nyt hetken seuraillut ja tutkaillut tota OnePlus Onea ja pikkasen alkaa harmittamaan, ettei ole uudelle luurille tarvetta. :D
Jos tää vielä jatkuu, niin voipi olla, että lähtee iPhone 4S talven aikana kiertoon. :laugh:
Ollu muuten puol vuotta nyt Lumia 520 käytössä eikä mitään ongelmia. Tiedä mistä kaikki paska tulee niskaan, mutta ihan vitun kova puhe elin.
Siskon sony z:tassa nähtiin tuo veden kestävyys... sateessa taskussa ollut, jonka jälkeen näytön lukitus temppuillut ihan huolella. Välillä toimii oikeasta napista, välillä volume napista ja välillä ei ollenkaan. :/
Huoltoon jos on takuuta. Oma kävi huollossa, kun se ei kestänyt veneen potkurin kuvaamista. Eivät kyselleet mitään vaan lähettivät uuden puhelimen. Itse vähän epäilen että toi viimeisin Android päivitys, jossa noi saatanan google-playpalvelut kuumentaa parhaillaan koko puhelimen on osittain syypää. Puhelin oli jossain välissä meinaan ihan helvetin kuuma ja voi olla että toi takalasi oli siitä hieman alkanut vuotamaan. Eihän sitä normikäytössä mitenkään huomaa, mutta puhelimen kanssa sukeltaessa se taisi ilmetä. Vaikea sanoa, kun ei mitään raporttia tullut mukaan.
Pakko kyllä silti kehaista nokian pure view kameroita. Lumian kasisatasessa ei ko teknologiaa ole mutta 1020 kuvattua konserttia kuuntelin kunnon kuulokkeilla eikä siitä paljoa ääni parane ellei siirrytä erillisiin mikkeihin. Käsittääkseni tuo paremman luokan äänen tallennus kulkee pure view alla mutta päätäni en laita pantiksi onko kaikissa pure view malleissa samalla tasolla äänen tallennus. Pääosa kännykameroista ei kovaa ääntä siedä vaikka kuvaus muuten olisikin hyvällä tasolla.
E. Löytyyhän noita esimerkkejä juutuubastakin:
https://www.youtube.com/watch?v=RRtNHn3Fdwo
Lumia ja perään sony z:
https://www.youtube.com/watch?v=KXbwjEfPx-A