Varmaan pitäis.. Onko muotoideoita?
Printable View
Varmaan pitäis.. Onko muotoideoita?
Tiimalasi tietty
Pennystä tulee aina mieleen Liite 10175
TV-sarjasta Lost.
Siinonki selitys miksei sano mulle mitään.. Jaksoakaan ennoo kattonu ;) Mulla tulee taas mieleen kakarana luetut kirjat 7 tassua ja Penny ? Wikipedia
Aa. Meilläkin ihan DVDltä katottiin kun sitä digiboksia ei ole. Eikä tule.
Proper respect, Mrs. Darcy ja Mokway - kisällikirjat takataskussa!
Naiset saapuu tänne herrojen päivällispöytään hattu kourassa, ja nyt sitä jo mennään takinliepeet levällään. Hienoa! Meshimiehillä tahtoo olla egoa enemmän kuin Stefan Lindforsilla, vaikka eivät ole ikinä edes sukan kantapäätä neuloneet. En tosin ole minäkään. Pari vuotta meni hikisen sitkasta patalappua virkatessa, joten ei kierry kathal, ei väänny mesh.
On se muuten kumma kun 3D-tulostimilla pystytään valmistamaan Boeing F-18-hävittäjän varaosia, mutta mistään et saa ostaa modeihin kunnollisia setuppeja. Perkuleen sisäänlämpiävää salatiedettä. Tässä olisi hyvä liikeidea jollekin taitavalle näprääjälle. Höyryis mullakin MISTer.
Oli tylsää, joten pimp my mod.
Liite 10435
Ja toinen:
Liite 10436
Heipähei! Täällä ilmoittautuu uusi höyryttelijä joukkoon! Elikkäs n. 4 vuotta tuli poltettua tupakkaa ja olen 20vee :) Nyt jo halusin eroon koska rahanmenoa ei voi estää :D Vuosi sitten kokeilin sähköröökiä mutta ei tuntunut toimivan ja nyt kun poikaystävän kanssa tilattiin uudet koneet ja litkut Liberty Flightsiltä niin johan on onnistunut höyryttely paremmin! Eilen siis poltin vihoviimeisen "manuaali" tupakkani ja nyt siis siirrytään kokonaan höyryttelyyn. Ja tuo eilinen oli päivän ainut ja muuten mentiin sähköröökillä ;)
Enemmänkin oon nikottiiniriippuvainen kun tapariippuvainen eli siis tilattiin kerralla 24mg nesteet niin on lähtenyt erittäin hyvin käyntiin! Sen takia tuo allekirjoituksen bannerikin on vähän alkutaipaleella mutta parempi nyt kun myöhemmin! :)
Herätetääks tää henkiin? :) Mitä kuuluu kukkuluuruu?
Joo!
http://img.tapatalk.com/d/13/11/24/a2umemyg.jpg
Tätä kuuluu.. Muutenkin kyllä erityisen hyvää.. Sain töitä ;)
Mitäs täs :) Provari pössyää ja siinä sivussa nautin jätskiä. Auttaa kipeään kurkkuun (ainakin mielialavaikutus jos ei muuta :D ).
Helvetinmoinen flunssa siis. Ei siinä muuten mitään, mut myös tuo mun 1-v. jäpikkä on flunssassa myös :/
Viime yönä hänen kanssa valvottiin 3.30-5.30, kun ei saanut yskältään nukuttua.
Kohta siis poju nukkumaan ja melkeinpä heti itse perässä, että jaksaa taas yön...
Iltaa iltaa :) Hyvää kuuluu, pikkusen on jännitystä ilmassa kun huomenna oon menossa tapaamaan ystävää jonka kanssa meni välit poikki reilu 3 vuotta sitten. Perhosia vatsassa siis :)
Varmaan täytyy laittaa jotain väriä päähän vielä tänään. Vaalensin tuossa viikolla ja tulikin katastrofi-oranssi pää :D Eli tuhkan väriä perään ja toivotaan parasta :) Jos ei onnistu, niin huivi pelastaa :D
Kiva ku asiat kaikil suht koht mallillansa :) tukan värjäys on muuten perseestä,varsinkin vaalennus jos siitä haaveilee tukkaan jota on värjänny mustaksi monta vuotta :D
Miekii luovuin egosta ja sain synttärilahjaks ukolt tämmösen ihanan söpön upean mahtavan pinkin Sidin :love:
Päässä killuu millon mikäkii.
Työt vähän stressaa ja tulevaisuus,mut eipä aatellakkaa sitä tänää,päivä kerrallaa ja tänään on sunnuntai.
Tekisi NIIIIIIN mieli joulutorttui!:drool:
Pää on vieläkin oranssi, ei ottanu väri kiinni ollenkaan :( No, mennään sitten tän näkösenä.
Mä kans tuossa vähän aikaa sitte kattelin noita Sidejä, mut hommasin sit Vamon. Ihan tyytyväinen oon ollu, vaikka ei ookkaan niin kivan värinen. Tuntuu kyl hyvltä kädessä, on tarpeeks paksu ja painava :)
Me tehtiin tuossa viikolla joulutorttuja, on ne vaan niin hyviä :drool: Hilloks en koskaan laita luumua ku sitä en voi sietää.
No mä yritän tuhkanvaaleeta... Mä en tajua mistä tuo oranssi tuli?? En kyllä enää uskalla kokeilla tuhkan väriseks, alkaa näyttää jotenki vihertävältä jo pää... Katotaan vaikka parin viikon päästä et miltä alkaa näyttään, siihen asti hopeashamppoota joka pesulla. Huoh.