Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kermu
Jos tuohon kimppatilauksen vehkeeseen lähtee tilaamaan clear housingia niin mitä kokoa sen pitää olla? En tiiä onko tätä kysytty jo aikasemmin mutta en oo löytäny ainakaan mitään vastausta tuohon vielä :(
Itse ainakin odottelisin, että kimppatilauskamat on perillä, ennen kuin lähtisin tilaamaan mitään lisäosia tuohon (ollut kuitenkin jonkun verran juttua siitä, että "Oddy" ei ole täsmälleen sama laitos, kuin Nautilus/Terminator).. Tosin jos sattuu niin ikävästi käymään, ettei olekaan 100% Ody-kopio, niin kyllähän sen kirkkaan tankin varmaan saa täällä myytyä eteenpäin, tai sitten tilaa Nautiluksen tai Terminatorin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
force
Kaikki listalta tarkistettu. 3mm silica kupissa tuplana, istuu kuin isä äitiin ja coili näyttää oikeasti hyvältä! Sehän tässä hauskinta on että en ole aukaissut nestesyöttöä ollenkaan missään vaiheessa. Siksi minun järkeen ei muuta paikkaa ole kuin kiristysrengas mistä vois vuotaa... Yhteen setuppiin ois vielä vehkeet, jos sitä vielä kerran kokeilis..
Purin terminaattorin vielä palasiksi, pyörittelin palasia käsissä ja ihailin niin hienon näköistä setuppia...
Kaikki näyttäis olevan niinkuin pitääkin. Kasasin vielä laitoksen setuppia vaihtamatta ja vaikka maadoittavaa hopealankaa ei enään näkynyt missään niin hyvin toimii. 2.5ohmia ja coili hehkuu hienosti!
Nyt ei sitten ole hopealankaakaan kiristysrenkaan välissä, langan pätkä ottaa ilmeisesti maansa jostain rungosta.
Paketti kasaan ja vähän nestettä sisään, missään vaiheessa nestesyöttöä avaamatta. Hienosti höyryää ja hyvältä maistuu, kunnes taas tulvii! :o
Tämä on jo ihmevehje. Ainakin se wickkaa hyvin kun kaikki osat kiristetty ok,missään ei näy ylimääräisiä rakoja, nestesyöttö edelleen kiinni ja silti kurlaa! ???
Yritin moneen kertaan vaihtaa myös suukappaletta rampagen pitkän ja laitteen alkuperäisen välillä. Ei vaikutusta silläkään.
Siinäpä se vierähti täysi työpäivä harrastaessa... Tiesin tasan tarkkaan mitä olin ostamassa ja oikeen odotin että pääsee värkkäämään tämän kanssa. Harmi vaan kun se palkinto eli toimiva vehjes jäi saamatta ja keinotkin on itseltä lopussa. Ehkä vielä jonain päivänä pääsee näistä bogeista eroon. :D
Terminaattorin sanoin: "Minä olen selkä" 8)
Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Jos sulla on limittäinen tuplawicki, niin kato ettei silica kosketa kuitenkaan kupin sisäreunoihin ja aiheuta tulvivaa nestesiltaa.
O-rengas ilmeisesti löytyy myös plusjohdon lukitsevan mutterin alta?
Voipi olla maanantai ja näitä on hiukan vaikea veikkailla ilman kuvia/hipelöintiä. Liikkuvia osia on kuitenkin suhteellisen paljon. Outoa jos aina alkaa kurlata uudestaan vaikka puhaltelet tyhjäksi ja nestesyöttö koko ajan kiinni.
Terminatorissa on kyllä huonot kierteet nestesyötössä, siis omassa kappaleessa. Takeltelee ruuvatessa ja silti heiluu koko imuputki.
Vs: Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Itsekään en ole saanut vuotamatonta setuppia aikaiseksi. Voisin lähettää omani jollekin "gurulle" testattavaksi.
-Spellgoth
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Jos sulla on limittäinen tuplawicki, niin kato ettei silica kosketa kuitenkaan kupin sisäreunoihin ja aiheuta tulvivaa nestesiltaa.
O-rengas ilmeisesti löytyy myös plusjohdon lukitsevan mutterin alta?
Voipi olla maanantai ja näitä on hiukan vaikea veikkailla ilman kuvia/hipelöintiä. Liikkuvia osia on kuitenkin suhteellisen paljon. Outoa jos aina alkaa kurlata uudestaan vaikka puhaltelet tyhjäksi ja nestesyöttö koko ajan kiinni.
Terminatorissa on kyllä huonot kierteet nestesyötössä, siis omassa kappaleessa. Takeltelee ruuvatessa ja silti heiluu koko imuputki.
Tsekatkaas tuosta onko kaikki tiivisteet ym. härpäkkeet paikallaan, jos vuotoja esiintyy. ;)
Ettei ois kiinalaislapsella jääny joku rengas laittamatta. :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
outska
Just itse uteliaisuudesta purin aiemman ja tein uuden kokeeks. En edes sulkenut nestesyöttöä eikä kurlaa eikä vuoda. Ainut mitä mun yksilössä voi moittia on tuo mouthpiecen huono kierteillä liikkuminen, aikas jäykkä vaikka nyt ei lankojen liitoskohdat oo hannaamassa vaan laitoin ne wickin ympärille kuppiin.
Joo aika vastahakoiset kierteet nesteensäädössä kun vertaa esim saman laitteen cäppien kierteisiin, rahisee.
Väänsin uuden setuoin kun pohja pyöri ja katkoi coilin :(
laitoin hopealankaa sen kummemmin mittaamatta sitä vastuslankaa ja kääriessä alkoi ihmetyttään kun ei lanka meinannut loppua ennen toista hopalankapätkää, mittasin Vamolla vastuksen... 3.0ohm :o ensin ja kun kokeilin höyryjä niin Vamo sammui ( :o) EAmod toimi mutta aika heiveröiset höyryt, uusinta Vamolla 10W antaa vähän paremmat höyryt, makuna ECM:n Lakrizal, ihan mokoisaa mutta odotin lähinnä laitteelta enemmän :P
Ja näitä olis tulossa kimpassa lisää :)
Jos kierteet tuntuu karheilta, niin kannattaa esim. teräsharjalla (joko dremelin semmosella pyöreellä, tai sitten ihan manuaalisella) pyyhkiä mahdolliset työstöjämät pois jengoista. ;)
Mulla ei oo kertaakaan vuotanut 3mm silicalla ja nesteen syöttö on melkein täysin auki.
Kierteet on hyvät mun versiossa, ei takertele eikä klonksu
nesteenä vr fsi ja 1.6 ohm setuppi + kick
hopealangan jätän mutterin väliin jonka kiristän vielä pihdeillä ettei vahingossa löysty
Mulla kans kaksi kappaletta ja kierteet toimii kun ajatus kun putsasin työstöjämät pois. Kerran vuosi hieman ja syynä oli etten ollut kiristänyt sitä keramiikkakuppia kunnolla baseen.
Nonii, kerta se on ensimmäinenkin.
http://ompldr.org/vZ3lnaA/Screen%20S...10.34%20PM.png
Eli Rampagevaporin Medium clear setti. Toivottavasti tuo nyt edes käy Oddyyn :D
Re: Vs: Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja MPKO
Mulla kans kaksi kappaletta ja kierteet toimii kun ajatus kun putsasin työstöjämät pois. Kerran vuosi hieman ja syynä oli etten ollut kiristänyt sitä keramiikkakuppia kunnolla baseen.
Toi taitaa olla yleisin syy:P
Re: Vs: Re: Vs: Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja jasso
Toi taitaa olla yleisin syy:P
Jeps, sen jälkeen ei ole enää vuotanut. Mut pakko tunnustaa et lisäsin sinne alas plussatolpan juureen toisenkin o-renkaan ettei plusnapa tule liikaa ulos :)
Pitäs koittaa sinne keramiikkakupin pohjalle laittaa jokus kans:P
Tiivistäs sieltäkautta myös V-2 tyyliin;)
Vs: Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Pitäs koittaa sinne keramiikkakupin pohjalle laittaa jokus kans:P
Tiivistäs sieltäkautta myös V-2 tyyliin;)
laitoin viimme setupin yhteydessä sinne o-renkaan, ainakaan vielä en oo eroa huomannu
ainut mikä tulee erona mieleen, niin ilmareikä on lähempänä vastusta
Ja oletettavasti +napa ei tuu niin paljon ulos...
tarkoititko keramiikan ja rungon väliin? mie laitoin keramiikan sisälle johon se lukitusmutteri tulee, eli mutterin alle
jostain imeon videosta pongasin
tuo ei muuta + navan paikkaa ollenkaan
Pitääkin kokeilla tuota seuraavalla kerralla.
Sen olen huomannut et mulla riittää kun avaa alle kierroksen nestesäätöä. Olen käyttänyt mukana tullutta silicaa.
Ok niin meinasin mut eipä taida muuttaakkaan:-[
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Maki
tarkoititko keramiikan ja rungon väliin? mie laitoin keramiikan sisälle johon se lukitusmutteri tulee, eli mutterin alle
jostain imeon videosta pongasin
tuo ei muuta + navan paikkaa ollenkaan
todennäköisesti tuo o-rengas estää keramiikan halkeamisen jos liian tiukkaan kiristää mutteria