Juurikin näin, 2.5mm melkein minimi mitä kannattaa laittaa. 2mm kuoli itsellä ihan täysin ja 2.5mm parallel ja normi toimii sekä nyt 3mm spaced normi coil 0.4mm kanthalista.
RIPin sneak peek lemo2: https://www.youtube.com/watch?v=QXnvJ6oqm5M
Printable View
Juurikin näin, 2.5mm melkein minimi mitä kannattaa laittaa. 2mm kuoli itsellä ihan täysin ja 2.5mm parallel ja normi toimii sekä nyt 3mm spaced normi coil 0.4mm kanthalista.
RIPin sneak peek lemo2: https://www.youtube.com/watch?v=QXnvJ6oqm5M
Vuotaminen tuppaa olemaan välillä ongelma tässä, setuppi saattaa toimia hyvin päivän kaksi ja sitten esim. töissä tai ulkona rupeaa vuotamaan niin helvetisti ilmarei-istä. Dryhittejäkin tuli aiemmin kun rupes väsäämään pienempi ohmisia coileja, lähti sillä että lisäsi wickiä mutta kuitenkin niin, että nestekanavat eivät peittyneet. Painan wickin kummaltakin puolelta siihen keskelle deckin seinään kiinni ja hyvin on toiminut.
Onko kellään tietoa onko tulossa tuosta lemo 2:sta tuommosta drop versiota? Semmone vois olla hyvinki kiinnostava hankinta.
Elks toi kakkonen ole dropin kokoinen?
Huomioikaa että ripin-videossakin sanottiin tuo vuotaa täytön jälkeen. Pitää katsoa sitten kun tulee se kunnon pätkä. Itsellä nousi goliath nyt Lemo kakkosen ohi.
ECF:llä taas eräs kertoi että ei ole vuotanut tippaakaan. Ja toinen oli sitä mieltä että Goblin on parempi kuin Goliath. Riipuu mitä haluaa ja makuasia :)
Mun mielestä Lemo 1 on hinta/laatu suhteeltaan paras tankki, toivottavasti II pistää paremmaksi :)
Tässä on kyllä hyvä tuo sinkku-setuppi. Itse tykkään siitä paljon enemmän. Tai sitten vain ostaa goliathin, goblinin ja tuon. Eivät ne paljoa maksa.
Ennakkotilattuna itsellä Goliath, mutta uskosin kun Lemo toimii niin hyvää että kakkonen tulee hankittua. Melo jäi vähän käyttämättömäksi kun maku on paljon voimakkaampi Lemossa.
Nyt ois tarjolla lemo 2 ... https://www.fasttech.com/products/1/...buildable-tank
Ihmettelin kun tyrkkää lemo palaneen makua, mutta olikin toinen ränni tukittu bumbulilla:facepalm:
Kyllähän tää rokkaa ja soi:esmoke:
No perkele :D Pure Mistillä lukee vieläkin, että waiting on stock.
Meikä värkkäili chimney coilin Lemoon ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi... ja kyllä tää mun mielestä paremmin makua antaa. 2.5mm Kuron tappi istu ilmarööriin täydellisesti ja se helpotti asettelua.
Liite 21886 Liite 21887 Liite 21888
Heh mä tein kanssa ja mun mielestä ei toimi niin hyvin kuin vertikaali. Ilmaa tulee enempi mutta omasta mielestä ja tällä ainakin maku jää vajaammaksi. Rip trippersin videota siis katsottu :D
? Tuohan on vertikaali.
Joo typona nyt meni noi.
Edittinä vielä että mulla oli paljon vähemmän pumpulia, liekkö siinä yksi sekä 0.4mm kanthalista ilma-aukon kokoiseen 6 kieppiä ja 1.1ohmia.
Mä oon tehny joskus dual chimneyn 0.5mm kanthalista Orchidiin. Saatanan vaikeeta saada se pelaan Orchidissa niin, että wickkaa muttei vuoda :D Yhden hyvän setupin sain tehtyä, en oo sittemmin jaksanut taistella. Vois kokeilla nyt Lemoon kun menee nikkelit tukkoon.
Kokeilin tuota vertikaali coilia lemoon ja hävisi toisen postin ruuvi. No ei muuta kuin vararuuvi tilalle ja paketti kasaan. Ihmettelin että onpa saatanan tiukka imu. Oli se perkeleen ruuvi tippunu sitten sinne ilmarööriin :)
Tuli 1.3 ohminen setuppi ja puskee kyllä hyvin usvaa 30 watilla. Pitää seuraavaksi tehdä pienempi ohminen setti.
Fasttech ilmoitti pari päivää sitten että lemo 2 olisi lähetetty, odotukset korkealla.
Puremistillä näyttäis olevan vasta 20pv saldoilla. Noh, onneksi (toivottavasti) se tulee viikossa perille.