Ruotsi siis vie :( Onneksi pistin pitkävetoa Ruotsin voitolle, tulee joko rahaa tai Suomen finaalipaikka :D
Printable View
Ruotsi siis vie :( Onneksi pistin pitkävetoa Ruotsin voitolle, tulee joko rahaa tai Suomen finaalipaikka :D
Onko kisastudiot pystyssä?
Tulkaa irkkiin kisakraksuttelemaan
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...20XII/krak.jpg
NYT!!
Ihan hyvä ykköserä oli, vituttaa vaan tuo viidellä kolmea vastaan -tilanne. Kauheata sähläystä Suomelta, ois ollu montakin hyvää paikkaa laittaa tutti pussiin.
Ihan ok erä suomelta, olisi pitänyt 5-3 tilanteessa painaa maali. Samoin Aaltosen ei montaa noin hyvää paikkaa tule. Mitä tekee Jussi Jokinen "pelaavassa" kokoonpanossa, floppi koko ukko:mad:.
Siitä se maaliputki alko :D hienoa Olli!
:------(
JESSUS mitä sähläämistä omalla alueella
Ja katkes samantien...
:crying:
Ei helvetti :facepalm:
Joo maaliputki alkoi, väärässä päässä vaan...
Nyt loppuu mun katselu. tarkastetaan tunnin päästä tulokset :mad:
Uskotaan, uskotaan. Kyl leijona viä nousee!
Oli pakko korkata kalia.:crying:
Mua masentaa nyt oikeesti vähäsen. Vaikka kaikki on mahdollista niin kuitenkin mulla on jo lannistunu olo ja pelkään että leijonillakin on sama olo pukukopissa ja peli on jo pelattu. Pitää ottaa se asenne että pessimisti ei pety, yleensä niin ajattelenki mutta kerrankin kun olin luottavainen niin tietenkin sit käy näin. :crying: Eikä olla vielä ees hävitty mut kirves on kaivossa... :(
VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:crying:
Hurrit vei voi perkele ku osaa ottaa hermoon tollanen kumilätkän seuraaminen välillä. Duunissa tuli seurattua joten tunnelataus ei ihan sitä tasoo, mitä olis ollu himassa sohvalla keskittyneenä katottuna.. Mut kuitenki PRKL!!!
Ei auttanu usko, ei toivo, ei mikään. PERKELE!
Hitusen tympäsee.
Prkl.
:thumbdn: :crying: :thumbdn:
Kyllä huonommalle hävittiin tänään...:thumbdown: Sanokoon muut mitä sanoo. Tämä on minun mielipide!:(
Oi Voi sentään! USA vastaan huomenna. Nyt on huonot aavistukset huomisesta :thinking:
Toivottavasti jenkeiltä on hajusuolat loppu :evil:
Porukka töissäkin kuuntelee kisoja molo ojossa, ittee ei vois vähempää kiinnostaa.
Usalla, kuten kanadallakin loppuu paukut välieriin jos ei tule menestystä. Eli pronssia suomelle luvassa.
Ei välttämättä, mutta voihan se sopia molempiin säikeisiin :laugh:
Eiköhån se sovi:D
HUUAAA :eek: Tästä se taas kohta lähtee! Muijat ja kakarat evakkoon nyt katotaan KIEKKOOO!
Kisatunnelmissa.
Liite 12868
NY RILLATAAN!
Hyvä Suomi!:D Hyvin palauduttiin Ruotsi pelistä. Toisin kuin Jenkit!
Oli hieno peli! Eilinen peli ketuttaa vieläkin mutta ei se pronssikaan häpeä ole. :thumbsup:
Ei ois paljon paremmin voinu peli mennä. Selänteeltä ihan huikee suoritus ja se Määtän maali, huhhuh... Kyllä on Suomen tulevaisuus turvattu ku on Määtät ja Barkovit. Ja Granlundit.
Hyvä LEIJONAT
Aivan mahtava peli.
Hienoa! Kiitos pojat :hatsoff:Pronssi voitetaan!
Voi hitto. Shayba areenalta oli kuulemma löytynyt hatullinen temppuja, jossa luki Teemu Selänne.
Väärä halli.
No niin! Rupee olemaan paketissa nämä kisat! Oli kyllä vastoin ennakko oletusta hyvät kisat :thumbsup: Mansikkana kakun päällä oli tuo Ruotsin häviö luuserit!Huh Huh mutta kyllä huippu urheilu tällä tasolla on raskasta! Ei niinkään fyysisesti enään kun tuota ikääkin on, mutta henkisesti aivan kamalaa :( No! Nyt rauhassa palaudutaan arkisiin askareihin niin kyllä se siitä :)
Nyt Sauna päälle ja kisa vaatteet koneeseen.