Jatkuvasti ja jos kääntää ylös alasin niin kusee tipistä nesteet pihalle.
Printable View
Jatkuvasti ja jos kääntää ylös alasin niin kusee tipistä nesteet pihalle.
Wickailee sitten hieman liikaakin. Miten olet asettanut noi imulangat sinne höyrykammion pohjalle?
Jatkuvasti ja täyttäessä laitoksen ollessa ylösalasin kusee tipistä nesteet pihalle.
Oho mitähän tää sekoilee...
Mulla on pumpulit tuolla. Yritin laittaa reilusti mut mut
Arvelisin että joko just siellä kammion pohjassa ei oo sulla tarpeeksi tavaraa tukkimassa ylimääräistä tulvimista tai sitte jos oot täyttäny sieltä yläcapin kautta niin paine työntää nesteet väkisin sinne kammioon.
Mä luulen että oot oikeessa. Pitää säätää..
Pohjasta täytin.
Mulla tulvi tuo 3.1 kopsu kerrattain siitä kammion hatusta, se oli löystynyt huomaamatta siinä säädellessä ja pyöritellessä.
-Näkeehän sen mitä se tekee kun otat vaan hatun+sen kammion hatun pois ja laitat tankkiin nestettä, niitä pumpuleitahan voi sinne kätevästi sitte survoa paremmin vaikka pinseteillä niin että alkaa pitämään.
En perkele keksiny mikä siinä oli. Tein setupin kokonaan uusiksi ja nyt näyttäs toimivan moitteetta. Vittu näitä elämän mysteerejä.:blink: En mä tehnyt mitään eri tavalla..
Mullakin kusi nesteet täytössä.. kun unohdin laittaa koko 'savupiipun' paikoilleen.. :facepalm:
Nyt vääntänyt tähän useamman setupin 0.8-1,8 Ohm väliltä, pumpuliwickillä ja hämmästelen miten kaikki niin paljon helpompaa gennyjen kanssa.
Wickaa ihan liikaa, makua hyvin mutta höyryä tuskin ollenkaan ja provarista loppuu tehot kesken.
Pitänee kai unohtaa pumpulit ja siirtyä silicaan. :thinking:
Hyvin toimii pumpulisetup 1,7 ohmia. Ei vuoda, ei kurlaa, ei dry hittiä. Tsekatkaa että yläcäpin tiiviste on paikoillaan jos meinaa kääntäessä vuotaa. Siis se savupiipun ja yläcäpin välinen. Pitää väsäillä vielä pienemmät ohmit, taitaa vain minun kanthali olla luvattua ohuempaa.. ilmansäätö pelittää kans eikä juuri ees viheltele
vaikka säädin tiukemmalle.
Ite jätin pumpuliin pitkät hännät ja painelin ne kammion pojalle, noin reilu kaks senttiä molemmin puolin. Voihan sinne tunkea lisääki sitä pumpulia jos tuntuu että liikaa vickaa.
Käsittämätön kurkkutuntuma 6mg nesteillä. Pitääkö tässä jättää niksat kohta kokonaan pois.:thinking:
edit: Pää varmaan räjähtäs jos laittas jotain 15mg litkua, joka kuitenkin oli mulla AD vahvuus alle puoli vuotta sitten.
On kyllä helvetin hyvä laitos tämä, jokaisen euron arvoinen "klooni". Mitään atoa en ole näin hyvin saanut pelittämään (1.4 ohmin microcoil pumpulilla), makuakin tulee aivan mielettömän hyvin!. Ehdottomasti paras ato omiin tarpeisiin.
Hyvin toimii täälläkin. Ensin oli tosi kova metallin maku mukana mutta tais hävitä jo. Etikkapesu tuli tehtyä heti ekana.
1,1ohm micro pumpulilla. Ja TH on kyllä aika kova. Otin myös ilmaruuvin jo kokonaan pois.
Tippiin tuntuu nestettä kerääntyvän aika hyvin, jospa lisää pumpulia kammioon...
Ihan törkeän paljon esillä tuossa 510-liittimessä tuo plussanapa. Ei saa flushiksi modien kanssa sitten millään
EI OLE! Plussapostin "korokeosa" on sillä kiinni atossa jos sitä löysäilee niin saattaapi osua korokkeet yhteen = oikkari.
Ite purin tuon niin osiin ko saa, ja hyvin menee flussina gussiin ja nemmyyn. Laita joku ohuempi eriste sinne jos on liian ulkona. Kato mikään ei ole valmis ennenkö vähän säädät. Ite edelleen tuutuvainen ja se on jo
aika paljo silloin!
Mulla on vanhempi laite, ego2:lta joskus tilattu, mutta ihan tylysti olen tuota löysännyt. Ei se plussaposti pääse silti sivuille liikkumaan, kun on tiivisteen "kuopassa". Mulla siis on ongelmana ollut se, että plussaposti menee liian sisään. Varmaan näissäkin on Kiinan toleransseja erien suhteen ja eristeen voipi olla erilaisia. Samoin plussan pituus.
Mä en tajua tätä atoa nyt ollenkaan.
Nyt tuossa on 0,8 Ohm microcoil, tehty 0.4mm kanthalista, pumpulia kokeilin kammioon vähän ja törkeän paljon vaihtoehdoilla joista jälkimmäisessä tungin pumpulit tiukkaan sinne reunoille.
Molemmat vaihtoehdot, kuten kaikki eilisetkin 10 setuppia kusevat, tulvivat ja höyryä tuskin ollenkaan.
Kokeiltu tehoilla mitä provarista irtoaa kun eilen setupiien ohmit oli 0,8 - 1,8 Ohm.
Nyt tosiaan 0,8 Ohm ja akkujänöllä (panasonic 18650 just ladattuna) ja toimii ainoastaan dripperinä, tankkiin jos laittaa litkua yli kammion ilmaröörin niin kusee allensa ilmareiästä ja jos aavistuksen alle tankissa litkua niin tulvii wickin litimäräksi ja ei höyryä oikeastaan ollenkaan.
Ihan v*tunmoinen määrä kaikenlaisia nippeleitä, jokapaikassa kierteitä ja jopa tankkituubo koostuu 3 osasta... pppfft..
Aikaisemmin Nautilus ehti olla lähes vuoden käyttöpelinä, eikä ikinä ollut tämmöisiä ongelmia vaikka silicaa tulikin väännettyä 'ihan helvetisti'.
Kyllä elämä on vaan niin paljon helpompaa gennyjen kanssa, tämä taisi taas olla tässä. :banghead:
Kuvia tästä taisteluparista ja viimeisimmästä kusevasta setupista: https://www.dropbox.com/sh/lbpv49o4c4tbkcu/bbUSGXgmyq
Edit: Lisätty linkkiä kuviin.
Trollin' just a bit?
Sä teit tuota samaa aikoinaan gennyjen suhteen.
Mitenkäs tämä nyt eroaa alkuperäisestä vekottimesta?
Hintaa kuitenkin on sen verta, että esimerkiksi KFLn ei ole enää pitkästi.
Pumpulilla en oo koittanu,mut silikalla tää toimii ihan samalla tavalla kuin kaiffarikin,,ei ongelmaa..kaiffari vuoden aikana tulvinu yhen kerran!
Onko tuo materiaali osoittanut ruostumisen merkkejä kenelläkään? Kiinalaisella 304llä kun on toisinaan ollut "jännä" piirre alkaa ruostua pesujen yhteydessä.
Tarkistakaa nyt että kaikki osat on kireällä. Jos tankkiin pääsee ilmaa yläpäästä, niin varmasti tulvii. Jos hormi ei ole kunnolla tiivis niin varmasti tulvii. Voi tietysti olla että kopiointi on senverran luokatonta ettei tosta atosta saa tiivistä millään. Mene ja tiedä, mutta aidon sai tulvimaan vain oman mokan takia.
Mulla ei ole koskaan vielä tulvinut tuo härpäke. Oikeastaan ainoa ero pki:n kuviin on se, että mulla pumpulia on huomattavasti vähemmän ja olen sillä "tukkinut" röörien yläpäät.
Just ihan testinä rakensin kertaalleen uusiks tän. 0,32 kantahlista 1,7 ohminen microcoili ja pumpulit perään. Ei vuoda ja toimii muutenkin todella hienosti. PSV Jamaican nesteet sisässä powersmoke bazaan tehty 50/50.
laittakaahan kuvia pumpulisetupeistanne jos millään viitsitte, pumpuli+mikrokuilu on aika uus itelle niin näkis vähän sitä vanunmäärää yms.. kiitooos
Pumpulisetupin rakentelin puhdetöinä tossa äsken ja hyvin pöhisee. Ei vuoda, ei kurlaa. Hyvät ja maukkaat höyryt. Oli hemmetin helppoakin vielä. :cool:
Ensimmäinen microcoil tehtynä. Osaako joku kokeneenmpi konkari sanoa onko normaalia, että mitä enempi laitetta kallistaa sen maukkaammat höyryt on. Vai onko mulla nyt joku tässä laitteessa perseelleen. Pysty asennossa kun höyryttelee pitempään ni alkanee hieman kitkerälle maistumaan. Tosiaan "vaakatasossa" ei tuota ongelmaa ole.
Olisko kenelläkään kuvia omasta yksilöstä, kun mietityttää tämän oman kappaleen basen nesteurat.. onko ne ainoastaan minulla näin älyttömän syvät ja siksi tulvii, ellen tuki röörejä pumpulilla.
Tässä kuvia omasta yksilöstä ja viimeisenä verrokkina Kayfun kuva.
https://www.dropbox.com/sh/lbpv49o4c4tbkcu/bbUSGXgmyq
Kannattaa painaa pumpulin päitä ihan rohkeasti ruuvarilla/tikulla höyrypesän pohjalle (saa pikkasen pumpulilla tukittua nesteröörejä). Saman tein aina aidollekin - ei tulvinut eikä tulvi tämäkään. Voisin kuvitella, että ainakin silicalla tulvii melko helposti.
Just täytin tankin mutta piittääpä tsekata nuo ilmaurat, ko käypi tyhjäksi. Ei kyllä ole ollu onkelmaa tämän kans, muutako että kohta joutuu vähä nesteitä laimentamhan, maku tullee kyllä vahvasti. Yön säilytin pystössä ja toisen makuultaan ihan vain että että vuotaako: ei ees kurlannu. Ultimate check nähään ko unohan tämän autoon pakkaseen, mutta saa nähä.