Vapottelu yhdistää niin pienimunaset kuin munattomatkin :D
Printable View
Yritin vain ystävällisesti kertoa omista kokemuksistani. :)
Se kun oli että ilman lääkkeitä: Nuku, nuku, nuku. Cipralex: Syö, juo, nuku, syö, juo, nuku.
Voxra:
Ylvis - The Fox (What Does the Fox Say?) [Official music video HD] - YouTube
Tunnustan että parin ekan serotoniini viestin jälkeen skippasin loput.
Palatakseni takaisin tämän ketjun aiheeseen:
TUNNUSTAN, MYÖNNÄN: Olen vittumainen pilkunnussija ja nautin siitä. Pitäisi varmaan jutella siitäkin terapeutin kanssa. Olen pahoillani <3 ;)
Fluoksetiinia tullut kolmeen otteeseen napsittua, joskin ahdistukseen(tarkistelua ja muuta epämäärästä) eikä masennukseen. Ekalla kertaa vaikutti hyvinkin suotuisasti heti ensimmäisen pillerin jälkeen, mutta siitä taas tasoittui hiljalleen "normaaliin" olotilaan. Myöhemmät kokeilut lähinnä pisti nukuttamaan ja veivät kosketusherkkyyttä veijarista. Tämä huomiona tuohon keski-ikäisten römpsänjahtausongelmaan. :teaching: Varmaan olis pitänyt jotenkin muutenkin itseään yrittää terapisoida, mutta sama kai tuo kun nyt menee ihan tarpeeksi lujaa.
Tunnustan siis, että SSRI-lääkitys ei tuonut haluttua tulosta itselle.
Ihan rohkeesti vaan, jos siltä tuntuu. Itse tuskin sinne paljon sisältöä pystyn tarjoamaan, kun noista pillereistä on kuitenkin jo vuosia eli aika saattanut kullittaa muistot. Vähän ristiriitaset fiilikset muutenkin, kun ekan satsin alku oli niin tehokas ja sen jälkeen ei mitään. Ja nyt jälkikäteen lukenut noita kokemuksia ihmisiltä ketkä on vuosikausia SSRI-lääkkeitä käyttäny ja muuttunu aseksuaaleiksi ja muuta lystiä. Itehän taisin puputtaa vaan vuoden pisimmillään putkeen. Onneksi?
Mä oon syöny Efexoria nyt useemman vuoden. Meinasin kyllä taas kokeilla jättää pois (pikkuhiljaa, hirveät vieroitusoireet) ja katsoa jos olo ois normaalimpi. Saahan ne aina takas päälle jos siltä tuntuu.
Mutta, ei kai tuon takia kannata uutta aihetta aloittaa. Mielenterveysfoorumit sitten erikseen :P
Tunnustan ja myönnetään että tuli tuossa -> http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...tml#post305984 hieman paukuteltua henkseleitä..:blushing: Nooh, maalit kuitenkin Kerholle tältä kaudelta keskinäisissä otteluissa 7-4, otteluvoittojen ollessa tasan 1-1. Over and out.
Itse vielä näin suht. uutena naamana täällää oon saanu todella paljon apua ja uutta tietoa harrastuksesta. Se on todella hienoa mun mielestä, että on tällänen foorumi jolla asiasta kiinnostuneet ihmiset voivat keskustella keskenään ja auttaa toisiaan. Varsinkin omien atojen raapimisessa on tän palstan viestejä lukiessa ollu paljon apua.
Myönnän, että usein olen liian sarkastinen ja kyyninen ihminen monissa asioissa. Jotkut ovat IRL nihilistiksi sanoneet kun välillä tietyistä aiheista innostuttuani keskustelemaan, olen antanut aika kärkkäästi argumentteja ja tuonut omaa, ei niin positiivista mielipidettäni esille. Varsinkin jos kyse on joulusta..
Täytyy vielä se sanoa, että en voi ymmärtää ihmisten uniongelmia. (En siis mitenkään vittumaisessa mielessä tätä sano.)
Se on vaan hankala itte kuvitella millasta lievistäkin uniongelmista kärsivän ihmisen elämä on ja minkälaisia ongelmia se tuo kun itse nukahdan halutessani n. 1 minuutissa.
Tunnustin ja myönsin olevani tuon neljännekin isä. Pitäsköhän tuo sossun kivikautinen isyydentunnustus instituutio pikkuhiljaa uusia. Jos vaikka sitte kyseltäs sen alkuunsaattamis päivän ruokajuomat ja asento sängyssä, kun se on oikeesti kyseenalaista kuka on isä.:blink:
Joo mutta naurettavaksi ton tekee jo se, että avioliitossa olevilla ei tätä tehdä, eli avioliitto takaa ettei isyydestä ole epäselvyyttä :crazy:. Isä on kuitenkin mun mielestä se joka sen lapsen kasvattaa oli miten oli. Sori OT...
Imaisen joskus parkkihalleissa muutamat höyryt (tupakointi tietysti kielletty), jos oikein ahdistaa. On kyllä vähän kyseenalaista toimintaa, myönnän (tosin vähemmän haitallista se höyry on kuin pakokaasut, sanoisin). Ikinä en kuitenkaan kaupassa tai muissa julkisissa sisätiloissa höyryttele, sen verran järkeä löytyy. Luvan kysyn, jos jossain kuppilassa höyryttelyä ajattelen.
Uniongelmat ovat aivan perseestä. Itsekin saan nykyään yleensä unta iltasella, mutta heräilen yöllä, ja nukahtaminen silloin on vaikeaa. Ottaa päähän. Noh, eikun istuskelemaan sängyn laidalle ja vaikkapa höyrystelemään.. Kyllä se väsymys sieltä tulee jossain vaiheessa. Diapamit ovat jeesanneet tähän, mutta eipä niitäkään haluaisi aina syödä.
Ehkä aavistuksen turha postaus, anteeksi.
Tunnustan, että höyryttelen duunissa paskalla käydessä. Ei vaan nappaa lähtee pihalle tervakeuhkojen seuraks kylmillä keleillä.
Soo soo ... tästä on ihan oma topikki ::rtfm:
http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...-paskalla.html
(missä se Luuponen on, kun sitä tarvitaan). :evil:
Nyt ku sattu tulee tämmöne topic vastaa nii pakko se on ite myöntää et eGo:n ku hommasin nii tykästyin tähä höyrykulttuuriin, nyt puolivuotta myöhemmi eGo nostaa ykän kurkkuun ja tulee välillä turhanki paljo paasattua ihmisille et höyry on se ainoo oikee vaihtoehto. Kohta varmaan alan saarnaa et manuaaliröpöt on saatanasta :sarcasm:
Tunnustan, myönnetään.. että tulee melko usein nykyisin kommentoitua liiankin provosoivasti.
Jotenkin p*skamyrskyn nostatus vain tulee luonnostaan tai sen yritys ainakin ihan huomaamatta. :)
Tunnustan. Luin ketjun läpi tylsyyteen ja olen hämmentynyt. Keskustelu liikkuu aina ego/he- lätinästä mielenterveyden kautta paskalla käymiseen. Okei, mäkin käyn kakalla ja kyllä, siinä tulee muutamat höyrytkin yleensä otettua.
Tästä voikin päätellä mikä aihealue kolahti eniten omatuntoon.
Myönnetään, kerroin viikko sitten isälleni olevani höyryttelijä :D Yli kaksi vuotta höyryttelyä enkä oo "paljastunu". Eipä sinällään kauheasti yleensäkään olla tekemisissä kun se on melkein toisella puolella Suomea enkä muutenkaan kokenut, että se sillä tiedolla mitään tekee. Toki täs vuoden sisällä on tullut positiivisia tutkimustuloksia joita odotin kans tueksi jos se rupee inttään jotain. En nimittäin hirveemmin jaksa väitellä sen kanssa kun sillä on aina omat arvostelevat mielipiteet ja lehtien tekstit on sille ainoa fakta. Hyvin mä arvasin, ettei tarvis kertoo kun se myöhemmin kysyi multa ja äitiltäni, että "Onko ne jotain huumejuttuja" :banghead::D Ja kyllä, tarkensin ja korjasin sitä mut taisi olla huppelissa kun ei menny järkeen..
Äitikin ymmärti varsin hyvin vaikka onkin sairaanhoitaja jne :) Se nyt onkin tiennyt jo pitemmän aikaa. Sille kertominen oli muuten vaikeempaa kun se on sairaanhoitaja mutta se ei ollut moksiskaan tiedosta vaan päinvastoin, oli ylpeä mun känni/vitutus-tupakoinnin loppumisesta josta se tosin tais tietää :D
Jep!--Se kaapista ulos tuleminen on kuin vaikea synnytys:laugh:
En ole itsekään äiteelle vielä kertonut olevani taas nikotiinin orja. Kolme savutonta vuotta meni tuossa välissä ja 1 eno kuoli keuhkoahtaumaan sinä aikana.
Ei riitä rohkeus äireen sydämen särkemiseen, kun muistan miten kyyneleet silmissä kiiti mua siitä, että lopetin kessun vetämisen.
Niin joo muistin kans yhden syyn. Nimittäin se kun olin muksu ja kuinka pahana äiti piti isän silloista tupakointia niin senkin takia vähä jänskätti. Ei niinkään se, että kerroin höyrytteleväni vaan sen kertominen, et oon poltellu. En sit tiedä tiesikö se siitä mut sillä ei oo enää mitään väliä :)
Ja myöhäisen illan kommentit.
Ymmärrän Sibin ajatuksen. Ja allekirjoitan aika pitkälle. Tosin olen havainnut, että peruslaitteistosta ei hirveästi keskustelua saa aikaiseksi. Kaikki 510- ja eGo-jutut tuntuu olevan jo kirjoitettu. Pitäisi vaan lyödä stickyksi muutama hyvä ajatus ja laittaa mode päivittämään ehdotusten perusteella.
Oikeasti, mikä laite aloittelijalle ketjussa on noin 77 sivua... Ja kun selasin niin huomasin, että ensimmäisen kuuden sivun kohdalla on sanottu kaikki oleellinen.
Ja myönnetään. Pari siideriä on tänään otettu. :)
Olen hulluna päissään. Poika
Kiitos.
Nuorin poika on tosin jo 3 vuotias.
Poika.
Tunnustan, kännissä(en vissiin selvinkäänpäin) kirjoitellessa en lue koko viestiä johon quotaan vaan poimin tietyn kohdan ja pistän täydeltä laidalta. En ole pahoillani.
Uusi tunnustus: Minun geografia on huono, lähinnä Suomen kohdalla, tiedän melkein poikkeuksetta missä mikäkin maa sijaitsee, mutta tämä oma tuottaa ongelmia. Missä on esimerkiksi Oulu? Lappeenranta? Kärsämäki? Miksi ketään ylipäätänsä kiinnostaisi?
Tunnustan; aloin syömään pari vuotta sitten uudelleen lihaa öpaut 20:n vuoden vegeilyn jälkeen. Eli tässä on tavallaan toinenkin tunnustus, olen vain laiska enkä jaksa tehdä enää itelleni eri safkaa ku perheelle. Olen syntinen ihmissika ja vellihousu :thumbdn:
Noh noh, ei kannata masentua vaikka onkin öpaut 20 vuotta ollut vellihousu ja syönyt parsaa&porkkanaa. Pekonit pannulle ja kananmunat tirisemään, kyllä se siitä lähtee :thumbup: