Asenne on ainaki oikea :D hieno homma :)
Printable View
5 on ainakin jo tilannu ja monta on harkitsemassa :D
Just tilasin kolmelle tutulle laitteet ja nesteet, ja muutamia muitakin kiinnostuneita on.
Juuri tilasin naapurin yli 60v ukolle eGo-t setin ja nesteitä. Poltellut vuosia 2-3 askia päivässä. Saas nähdä miten äijän käy!
Eilen sain käsiini oman sähkötupakan ja tänään jo neljä kaveria tilannut omansa. Kuulemma jos mulla ei tee yhen päivän jälkeen mieli tupakkia nii tuon on pakko toimia :D
Eilen tuli kolmen työkaverin tilaukset, yhden on vielä tulon päällä. :) Tänään ehtoolla sitten pääsee kuuntelemaan kokemuksia ja varmaankin kertomaan miten palaneen maun saa katoamaan. :D
Tämä on ehkä vähän OT mutta avokkini joka alkoi höyryttelemään samoihin aikoihin kuin minä, on lopettanut nyt myös höyryttelyn. :D Noh jääpähän minulle enempi noita nesteitä :smoke:.
Update: veteraani höyryttelee edelleen dual-coileilla! ilman sikareita! :)
lisäksi n. 10kpl uusia tilauksia/höyrylapsia maailmalle! we vape, you cough! :antismoke:
Omakohtaista höyryttelyä vajaat 24h takana ja avokillakin lensi nyt analogiset ainakin toistaiseksi lipaston laatikkoon. Täytyy vain itse pitää puolensa, ettei tuo vie kaikkia akkuja. :D
Kavereita käännytetty tähän mennessä viisi, joista kolme heittänyt röökin kokonaan ja kaksi vähentänyt tuntuvasti. Eli oikeastaan 3+2 toistaiseksi.
Pari hemmoa on puhuttu touhuun mukaan. Yleisimmin ihmiset vaan kattelee, että mitä ihmeen kynää sä imet.
Suoraan 7kpl ja niiden kautta 6kpl eli yhteensä 13, oman vapottelun takia.
En oo varsinaisesti käännyttäny ketään (parin kaverin päätökseen oon luultavasti vaikuttanu positiivisesti, mut en oo tuputtanu), mutta nykyään tuntuu melkein koko kaveripiiri siirtyvän pikkuhiljaa höyryihin.
Pahuksen hieno juttu.
Eipä tässä ole "käännytystyötä" ole tullut tehtyä, kovasti tämä höyryttely tuttuja ja tuntemattomia kiinnostaa ihan itsestään ja aidosti. 3:lle kaverille olen aloituskamppeet tilannut, parille pitäisi vielä tilata ja aika monelle tuntemattomallekin on tullut pari sanaa kysyttäessä kerrottua. Nopeaan tahtiin ilmeisesti kasvaa höyrykerho.
Teen just tilausta viidelle kaverille eli aloituskitti + tarvikkeet. Saas nähdä miten näiden käy, toivottavasti jää analogiset. Tätä ennen käännytin broidin.
Tässä mitä nyt on jonkun aikaa aiheesta joutunut/päässyt kertomaan ihmisille, niin vois sanoa että tupakoitsijat hiffaa yleensä heti, mistä on kysymys - vittuilut tulee tupakoimattomilta kavereilta, mitä pidän hieman omituisena. Eipä silti että se itseä niin haittais, mutta toisinaan ihmetyttää jengin yksisilmäisyys.
Ei nyt varsinaisesti käännytettyä, kunnen ole niin uskonnollinn ihminen, mutta ainakin yhden ihmisen olen saanut kiinnostumaan höyryttelystä niin, että ryhtyi heti tuumasta toimeen.
Silloin kun odottelin omia höryttymiä saapuvaksi, niin kaveri työpaikallani kärvisteli tupakkalakossa ja sortuikin siitä sitten taas tupakoimaan... MInä hänelle kerroin, että on olemassa sähkötupakka, joka höyrystää nikotiinin ja jonka kanssa ei joudu hengittämään vaarallisia palamistuotteita, ja että itseasiassa juuri odottelen sellaisen sapumista ulkomailta.
Kaveri innostui, juttelimme lisää ja hän tutki asiaa myöhemmin netistä. Ja kas, parin päivän päästä kaveri meni ja tilasi itselleen uuden Egon, kun kärsii kuulemma myös ego-ongelmista.
vasta 2 ja puoliviikkoo sauhutellu ja kaks duunikaverii käännytetty, toiselle myin viikon vanhan 510 ja toinen tilas egon. :)
Tässä about kuukauden aikana neljälle kaverilla auttanut laitteiden tilaamisessa. Heistä kuitenkin 2 on harmillisesti jatkanut tupakointia, mutta onneksi 2 sentään höyryttelee ainakin suurimmaksi osaksi ajasta :)
Yksi käännytetty, monia jonossa. Kun vaan aika riittäisi hankintaopastukseen.
toisen 510:n lainasin kaverille ja se on piakkoin tilaamassa egon, samoin eräs toinenkin. eiköhän niitä tule lisääkin.
Töissä päätettiin porukalla (5 Hlöä) tilata EGO-T mallit. Nyt kaikki ovat olleet tupakoimatta kuukauden. Hieno keksintö tämä sähkötupakka. Pitäisi antaa keksijälle Nobelin palkinto.
6 Jotka puolestaan ovat saaneet 4 ystäväänsä hankkimaan ja sauhuttelemaan eiköhän tämä luku kasva exponentiaalisesti kun lähtee leviämään :)
Joku vois päästä jehonvan uskosta pois sähkötupakan avulla, kiertäis ovelta ovelle esittelemässä ja pelastaisi samalla ihmisiä eikä tarvis luopua vanhasta tavasta :)
(ei ole tarkoitus loukata ketään)
Hohoo, bändin rumpali on about 25 vuotta vetäny punaista malboroo, nyt sit keikkaviikonloppuna innostui mun höyryämisestä ja niinpä tilattiin kaverille Echo Complete kit ja 2x 20ml VG Virginia tobacco litkua 8ml vahvuutena. Myös bändin sholisti innostui aika paljon höyrystä. Nyt viikko menny ilman analogisia, ei oo mitään tarvetta enää niitä köhiä. Uujea!
no nyt tuli 4henkilöä autettua alkuun höyryttelyn saralla 2vvk sisään 8)
Tänään lähti tilausta menemään ensimmäiselle kaverille. Toivottavasti on tyytyväinen kunhan tilaus saapuu, ettei mua ihan paskanpuhujana pidetä :D
Tänään tupsahti potenttiaalinen huurustaja nro.12 :smoke: Pitää toivoa, että pitää laitteista ja jättää analogit :)
Kyllähän tätä huurun gospelia on tullut saarnattuakin ja tähän mennessä käännynnäiset ovat pysyneet oikealla tiellä, eikä savun syntiä ole kovin pahoin tehty. Höyrykunta kasvaa varmasti vielä jatkossakin
Kenellekkään en näitä siis tuputa, mutta kerron ja esittelen laitetta kiinnostuneille varsin mielelläni
Tossa yks kaveri alko innostuun vaikka se ei oo ikinä ees polttanu...
Duunissa pojat eilen ihmetteli että mitä imuttelen. Lyhyt selonteko hommasta ja ohjeistus mitä löytyy ja mistä. Tänään kundit tulee innoissaan aamulla että Peleltä tilattu 4 Joye eGo-T starttipakettia :D Nyt sitten täpinöissään ihmettelivät että ehtiskö ne jo viikonlopuksi :laugh:
Ketjupolttajia vielä, joten tässähän tuntee itsensä oikein hyväntekijäksi
Tutuissa ei ole muita kessuttajia kuin oma broidini, ja hänelle annoin opastusta hankkimisessa. Olisi hän hommasta muutenkin ollut kiinnostunut, mutta varmaan mennyt G****smokeen tms. ilman mua. Nyt hän sai JoyeTech eGo T-B:n.
Itse innostuin tästä, kun näin Greensmoken mainoksen Facebookissa. Klikkasin sen auki, mutta jotenkin se ei innostanut. Googlasin lisää ja löysin tänne, ja tässä sitä nyt ollaan. Greensmokeja en todellakaan tilannut enkä edes harkinnut.
One more.
Pitkään empinyt kaverikin sai tilauksen vihdoin tehtyä. Alkaa lähestyä varmaan kymmentä luku kavereissa jotka ovat höyryttelyn tielle siirtyneet. :)
Oliskohan viisi tähän mennessä. Kukaan ei ole tullut moittimaan.
2 ainakin. Ja lisää tulee kunhan pääsee vain näyttämään käytännössä.
Kun itse aloitin höyryttelyn muutama viikko sitten ei lähipiirissäni ollut ketään mutta joka asiasta olisi kiinnostunut tai edes tiennyt.
Nyt saan olla joka päivä juoksemassa paikasta toiseen näyttämässä omia laitteita ja liemiä. Samalla tietysti kaikki haluaa testailla näitä.
Sen jälkeen saan kirjoitella kaikki tietämäni webbikaupat paperille josta saa laitteita ja liemiä. Eli tässä promotaan höyryttelyä päivittäin vaikka en itse näitä edes myy :D
Pitääkin pyytää suomalaisilta verkkokaupoilta läjä käyntikortteja joita voin sitten jaella ympäriinsä.
Mutta tässä viimeisen viikon aikana olen ehkä jotain toistakymmentä henkilöä saanut kiinnostumaan! ;)
Suomeen pitäs saada nyt kunnon Vapefestit aikaan useammalla paikkakunnalla jotta saadaan vapottelu näkymään positiivisesti!!!
Duunista yksi kaveri uhosi perjantaina pistävänsä tilauksen, kun näki livenä höyryhärvelin.. Saa nähdä onko tilannu :)
Tänään taas yhdelle ystävälle oikein kädestä pitäen näytin miten homma toimii. Tilasin hänelle eGo akun, laturin, cartoja ja liemiä. tein näytöksen omaisen täytön ja opastin muutenkin höyryttelyn pariin. Oli aivan myyty, kun sai oman laitteen. Muutaman kerran henkoset ottanut minun laitteesta ja kiinnostui.
Uskoisin, että loppuu häneltäkin analogisten tuprauttelu pian..
Parin kuukauden höyryttelyn aikana 5-6 käännytystä saatu aikaiseksi. Kuten useimmilla, ainoastaan näyttämällä ja ohjeistamalla kiinnostuneita.
Mutta millä hitolla ton vaimon saisi käännytettyä, analogisten voima on vahva tuossa yksilössä :antismoke: yrittänyt tarjota egoa dual coililla ja 18mg mehuilla mutta on kuulemma liian tymäkkää eikä yhtään "sama asia". No, laitoin 8mg mehut ja oman egon tilaukseen jos se siitä innostuisi. Ei kiinnosta haistella analogisia enää kun ei itse sauhuttele.
17. Kumminkaimoja ja työkavereita mukana. Muutama on kääntynyt takaisin, kun netistä tilaaminen tuntuu olevan ylivoimasta hommaa mutta voiton puolella ollaan edelleen!