Irkin puolella moni valittaa, että tuo kuva-arvoitus uusi salasanasi-sivulla ei näy, joten voisiko ylläpito tutkia asiaa?
Irkin puolella moni valittaa, että tuo kuva-arvoitus uusi salasanasi-sivulla ei näy, joten voisiko ylläpito tutkia asiaa?
Niinpä tuntuu olevan:
Fatal error: Call to undefined function imagecreatetruecolor() in /home/esavuke/public_html/vb/includes/class_image.php on line 1761
Joidenkin postauksissa ääkköset ei toimi:
No kyllä sitä lämpöä
Yksityisviestit tökkii viellä ainakin itsellä!
Kyllä tuossa merkistökoodauksessa on jotain häikkää. Täälä samaa vikaa chrome:lla ja myös firefoxilla eli tuskin on selaimesta kiinni. Ja mitään proxya ei oo itellä käytössä. Myös tapatalkin kautta osa ääkkösistä näkyy väärin. Tuossa esimerkki kuva, jossa gixxxerin viestissä näkyy tuo bugaus:
Liite 5871
Edit: Olis kannattanut lukia tarkemmin luuposen viesti :D Eli siis ne joiden ääkköset bugaa on kirjoittanut viestinsä proxyn kautta?
Tai sitten viesti on lähetetty TapaTalkilla?
veikkaan jompaakumpaa. itsellä tuli ÄÄKKÖset väärin kun istuin jenkkiproksilla täällä, kun himassa ei denikset oo päivittyny. :cool:
Vanhat kuvat ei näy suoraan vaan pitää likaa auki ainakin minun ketjussa
Muilla foorumeilla toimii ääkköset ilman ongelmia tapatalkilla.
Ensin ei ollu kuvaa, sitten siitä puuttu ne prkl kirjaimet, lopulta lähetti s-postia, voi hyvää päivää...
Luultavasti serverin tapatalk-pluginissa tuo merkistön korjaus ei ole päällä. Foorumilla on käytössä merkistö ISO-8859-1 ja TapaTalk lähettää merkistöllä UTF-8.
Huh, ei tainnut tulla mailiin kuin 12 postia tuosta Failed Login Notification on Sähkötupakka keskustelualue | e-Savuke.com
Yön ja tän päivän aikana. Noh jospa ne nyt loppus.
No lähtihän se toimimaan :)
Mennään siis väliaikaisesti kysymysvarmistuksella. Tuli kuva näkyviin mutta näköjään joku muukin kikkare puuttuu.
E: Nyt toimii, sigulaskurikin näkyy taas.
Uudet ominaisuudet ainakin hemmetin hyviä! Tykkään että saa tykätä!
Mites noi vanhan foorumin viestit saa takas ja oman ketjun
Jos kirjoitit kauppa-alueelle silloin kun muutto oli käynnissä niin niitä ei saa valitettavasti takaisin. Kaikki muut viestit pitäisi olla tallella. Yli kuukauden vanhat viestit saa näkyviin sieltä alue-sivun alalaidasta.
ai joo nyt hokasin :)
Hyvältä näyttää!
No nyt se spämmi alko Lidlistä Dremeli halvalla -ketjusta:
Ulcerfore
http://www.e-savuke.com/vb/images/st...ser-online.png
Tervakeuhko Liittynyt:Feb 2013Viestit4
Feeling Incalculable Hypnotize On every side Rajasthan
xxx
--clip---
GRRR!
otetaan kuvacaptchapois saatana!!!
Sähköpostiosoite, jolla oon aikaisemmin rekisteröitynyt, ei ole enää käytössä. Salasanan uusiminen ei sitten tietenkään onnistunut. Noh, oma moka, koska en ole muistanut vaihtaa sähköpostiosoitetta omassa profiilissa :mad:. Täytyi siis rekisteröidä uusi nimimerkki, koska yhteydenottolomakekaan ei toimi: http://www.e-savuke.com/ota-yhteytta/
Not Found
The requested URL /ota-yhteytta/ was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.2.23 (Unix) mod_ssl/2.2.23 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at Sähkötupakkatietoa | e-Savuke.com Port 80
Tulee näköjään spämmerit kuvavarmistuksen läpi, pistin kysymyksen takaisin.
Löytyi noista käännöksistä typo :p
Omaa profiilia olin tutkailemassa kun osui silmään:
Etsi uusimmat aloiteut ketjut
^olin itse just kommentoimassa samaa, kiva tämä uusi ulkoasu :)
eip näy avatar-kuva -> en vaan osaa :)
eiku joo