Mulla vähän rauhallisemmin noita. Molemmissa korvissa pari rengasta ja vasemmalla puolella rinnassa tatuointi. Lisää mustetta ihoon pitäis saada joskus ens vuoden alussa.
Printable View
Mulla vähän rauhallisemmin noita. Molemmissa korvissa pari rengasta ja vasemmalla puolella rinnassa tatuointi. Lisää mustetta ihoon pitäis saada joskus ens vuoden alussa.
Kulmassa lävistys ja korvassa. ja tatuointeja ei ole muuta ku kantapäässä Smaili. Älynväläys kaverin kanssa humalassa. Ei tosin ole kertaakaan hävettänyt että tuo tuli tehtyä, vaikkei se kovin hienosti ole tehty ja huomaa kyllä että hieman promilleja ollu veressä tekijälläkin. Onneksi niin huomaamattomassa paikassa ettei huomaa muuten ku jos ei oo sukka jalassa. Rupee aina hymyilyttämään ku tuota kattelee ku tekijäkin muutti amerikanmaalle enkä usko että tullaan enään montaa kertaa näkemään :/
Jormungandr löytyy vasemmasta hartiasta. Trollcross+peikon pääkallo oikeasta kädestä ja black sun nännin ympärillä. Hugin&munin tulossa rintaan kuhan saa rahat kasaan ja luonnokset tehtyä (vapottelu vie liikaa aikaa/rahaa :D) lävistys huulessa lsvapin puljusta (en muista että oliko hänen tekemä kun tuosta on aikaa.. :D reikiä korvat täynnä ja oikeassa korvassa oli 10mm.. nyt veikkaa että on vaa joku 8mm ku kadotin jurrissa tunnelin ja olin viikonlopun ilman korua mökillä..
Lavan päällä on pieni ruusu. 80-luvun lopussa kaveri alkoi sitä hakata hyönteisneuloilla. Sillä vaan käsi tärisi liikaa ilman viinaa joten hain Viljavaakunan pakastimesta(ei sitä pirua muuten saanu alas), vähän kuppia ja sit alettiin. Mutta pian oli sälli niin tinassa ettei osunut edes mustepulloon piikeillään.
Jösses mikä räpellys, pelkät ääriviivat onneksi. Menin alan ammattilaiselle Aninkaistenmäkeen, maksoin 100 silloista rahaa ja kaveri pelasti katastrofin vartissa. ihan siisti tuli eikä ole koko ajan silmissä. Että semmonen tarina.
Kun lukee mitä kaikkea härpäkettä aikasemmilla on ollut, tunnen itteni hyvin pieneksi :D
Suunnitelmissa on ollut jo aika kauan laittaa kulmakoru, kunhan jaksaa ja lompakko antaa myöten.
Venytyksiä on toisessa korvassa 7mm ja 8mm, toisessa ihan normi korvakoru.
EDIT: Niin, ja tatuointeja ois kiva saaha.
Ot: Cityshamaani diggaa myshroomheadia? Ainaki kuvan perusteella :D On tiukka orkesteri!
Tuli huomattua että "Aika kultaa muistot"-sanonta pitää paikkansa :D Tikattiin mustetta hauiksen sisäpuolelle ja tuntui sattuvan niin perkeleesti vaikka toiseen käteen yli 14 vuotta sitten oli jo tehty kuvaa ja ei muistaakseni niin paljoa tuntunut silloin.. Tosin nyt mentiin lähemmäs kyynärpäätä ja lisää kipua luvassa kun full-sleevet tulossa molempiin käsiin. Vaiheessa ovat vielä, jos jouluksi olisivat valmiit :)
Minä en kyynärpäätä juuri huomannutkaan, mutta käsivarren sisäpuoli, oi luoja!
Tehtiin sitten viikonloppuna uutta kuvvaa takaraivoon.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...82351278_n.jpg
ihan on komia ja sairas samalla, vielä oli sit tilaa? :D
Onhan tuota tilaa vaiks kuinka kun vähän alkaa soveltamaan :D Vittumainen kohta ottaa tollasta kuvaa missä on paljon kuvaa, outlinet ei tunnu missään mutta 2 tunnin jälkeen toi värin hierominen alkaa jo tuntua.
Ötökät on just cool! Itellä suunnitteilla ötökkäaiheinen kuva pohkeeseen
[img][/img]
Pohkeeseen tuli kuvatus jokunen aika sitten, olen tyytyväinen ja tästä jatketaan. Lissee tulee kuvia. Seuraavana niska.
Olen luonnostaan sen verran komea ilmestys, että ei tarvitse itseään koristellä millään kuvatuksilla tai killuttimella.
Mun mielestä nämä liikkuvat joulukuuset ja ylimaalatut sankarit ovat aika koomisen näköisiä heppuja.
Samaa mietiskellyt itsekin..
Vaikka itse pidän mm. housujen nilkoissa roikottamista melko koomisena ilmestyksenä, en silti koe tarvetta lähteä moista asiaa esim. "Hopparit"-nimisessä ketjussa kommentoimaan, mutta aina tatuoinnesta/lävistyksistä/muista kehonmuokkauksista puhuttaessa löytyy niitä sankareita, jotka kokevat velvollisuudekseen tulla kertomaan, kuinka naurettavaa/säälittävää/muuta mukavaa kyseiset asiat ovat. ::)
Mutta kirjoittajahan oli (ainakin omasta ja mahdollisesti äitin mielestä) mahottoman komea, niin eihän silloin pitäis olla tarvetta oman egon pönkitykselle muita arvostelemalla? ;)
Jotenkin jäi hieman itsekeskeisen kusipään kuva Ipestä tuon tekstin perusteella. O0
Mulle tatskat, joita tosin vasta yksi, eletyn elämän symboliikkaa, kinda vuosirenkaita.
En mä niillä minäkuvaani korosta tahi mummoja säväytä, ne on itseä varten muistuttamaan siitä, mikä oli aikoinaan tärkeää.
Äijäily-symbolit ja kännierehdykset sitten muille.
Kovasti tekis mustetta mieli nyt lisää mutta se lopullinen suunnitelma vielä puuttuu, joku tekninen juttu kumminkin ja käsivarsi olisi kohteena.
Edellisestä kerrasta kun neulan kohteena ollut onkin kulunut jo kohta 10 vuotta.
Jotain tämäntapaista mutta luultavasti höyryturbiini/generaattori linjalla
http://www.tattoosinflight.com/conte...o_complete.jpg
Osaako LSVap sanoa yhtään missä vaikeusasteessa / hintaluokassa liikutaan jos tuommosta lähdetään tikkaamaan ranteesta kyynäpäähän asti. Tuo ei varmaan ihan joka puljussa onnistu..
Satutkos muuten tietämään, krib, keltä noita kysyä?
Jeppiksessä ei vissiin ketään atm ole, mutta Kokkolassa taisi olla Pitbulli ja Iguana?
kyllä tuossa yksityiskohtia ja varjoja jonninverran.. 600-1000 voipi olla haarukka kunnolliselle jäljelle.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja krib
Sanotaanko näin että helsingissä hyvälaatuisesta työstä maksetaan n. 100e/h. Toki vähän heittää toi hinta. Ja jos tikkaaja on hyvällä tuulella voi lohjeta alennusta. Ranne-kyynärpää kokoisessa leimassa voi kyllä mennä helposti 10h jos on paljon yksityiskohtia jneLainaus:
Alkuperäinen postaaja Yakousei
Täälä pitäisi olla parikin uudehkoa tekijää, pitää kysästä emännältä huomenna kun tuo palailee lomalta.
Ainakin muistasin että siinä Heinätorin vieressä on ollut hyväksi kehuttu tekijä, siinä puutalossa missä oli ennen joku verho-/kangaskauppa.
Raatihuoneenkadulla postista vähänmatkaa keskuskentälle päin. Mutta tarkemmin sitten kun eukko tulee, se on viimeaikoina noista hommista ollut kiinnostuneempi.
Tyhmä kysyy, mutta onkos osaajilla portfoliot esillä?
Aina hyvällä tatuoijalla on näyttää portfolio, jos sanoo että ei oo kuvia niin ei osaa tehdä. Tänä päivänä yksikään kunnollinen tatuoija ei tee duunia ilman kunnollista portfoliota...
Yksi löytyy :) pari kolme vuotta sitten Billeriä mukaillen otettu kuva - kun tuo pyöräily on ollut viime vuosina harrastus no 1 ainakin kulutetun ajan perusteella ??? = 10 000+ km/vuosi kahtena viime vuonna. Tänä vuonna tosin taitaa jäädä 9000 km pintaan..
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...6&d=1270847194
Kyllä se ainakin tässä helsingin alueella taitaa olla se 100-120 euroa / tunti jos haluu pienen tatuoinnin. Jos haluu full-sleeven niin puhutaan enemmän monesta kokopäivistä jolloin hinta putoaa melko paljon. Itse olen istunut tatuointituolissa vastaanottajana noin 250 tuntia,
Voin lämpimästi suositella leppävaarassa olevaa Sacred Tattoo:ta, mutta valitettavasti niillä taitaa tällä hetkellä olla 6-8 kuukauden jono.
Toimiiko LSvapin puljussa e-savuke koodi?:))
Jeppiksestä näköjään löytyy Tattoos by Rogge ja The Tattoo Baron.
Tuo Sick Boy Tattoo kyl näytti kaikista varteen otettavimmalta tässä lähistöllä.
Sois sitte neulan alle pitkästä aikaa joulukuussa.Huh, jännittää jo etukäteen..
Taas tuli istuttua muutama tunti raavittavana. :) Eiköhän noista käsistä vielä full sleevet tule :D Kuvaa voisi laittaa tännekin kun valmiiksi on saatu, keskeneräisistä ei viitsi..
Taidan olla sitä harvinaista porukkaa jolla ei yhtäkään tatuointia ole. Neulakammoinen en ole, mutta joka kerta kun on joku 500-700 varattuna tatuointiin niin sitä tulee aina mietittyä, että mitähän muuta tällä rahalla saa(vaikka uuden öljypolttimon tai tietokoneen). Lävistyksiä löytyy jonkin verran. Molemmat nännit on venytetty 2,5 milliin ja siihen kokoon taitaa jäädäkin. Alahuulesta löytyy keskeltä yksi. Vähän on korviksiakin (1,6-3mm) ja kieli korukin oli noin 3,5 vuotta kunnes sen nyt puolisen vuotta sitten otin pois. Mutta mutta yks löytyy mitä ei joka pojalla/flikalla olekaan ja se on noin 8x15 cm polttomerkki oikean rinnan päällä. Se oli niin järkyttävä kipu etten koskaan tule toista varmastikaan ottamaan (ainakaan ilman viskin tuomaa kokovartalo puudustusta)