Ellet hukkaa kännipäissä tai riko, niinkuin melko moni tuntuu tekevän :o
Printable View
Joko ois aika hommata ne lentoliput?
Nih! eiku.... :D
Mulla on huonoja kokemuksia näistä ennakkoon ostetuista, ne viivästyy aina :D
Mä luulin kanssa alkukesästä, et pitää koko kesä mennä tolla linellä. Mut nyt onkin sit tullu 2 penelopea. Lisäks aviss on matkalla, era on liikkeellä jo ja huomenna lähtee tulemaan hellfire mini. Pakko alkaa myymään jotain pois varmaan kohta :D
Hyvä idea, myy mulle toi GP Piccolo ;)
Se on jännä, vaikka PAPS oli/on mielestäni ihan perseestä, niin piccolosta kuitenkin diggasin. Mutta nythän se poikkas senkin valmistuksen, vois melkein sanoa, jotta ihan turhaan? Kuinka saatanan paljon voi kopioida jotain helvetin putkea? Kytkin, alusta lähtien täynnä vauvatauteja, päätycäpit mitoitettu väärin ja se saatanan lukitusrengas pyörii vääräänsuuntaan(vai pyöriikö uudemmissa v2 versioissa?)
ööö... myötäpäivään auki ja vastapäivään lukkoon. mii lak veri muts :D
Kyllä mä taas melkein tykkään tosta PAPSista enemmän, parempi käteen. Ei sillä molemmat piccolo putket kovassa käytössä. Mutta Esa varmaan meinas sitä ton kytkimen suhteen, että kun laittaa lukon päälle, niin samalla lähtee pohja capi aukeamaan... Mun mielestä tuo lukitus sais olla juuri noin kun on, mutta pohjaan vasurin kierteet niin ei aukeisi niin herkkään mukana. Ja tossa ilmeisesti sorvarin vaihdon myötä V2:sessa on ihan pirun hyvät ja herkät kierteet. Ainakin jos V1 piccoloon vertaa.
Mutta tyytyväinen olen ollut, piccolo ja line on kuin luodut toisilleen. Ja tuo line pelittää mielestäni todella hyvin. Mutta eipä siitäkään ole mulla hirveesti vertailukohtia vielä. Tulossa kyllä. Ja sitten tuo spheroidin ja piccolo V1 välinen "sävy" ero häiritsee hieman. Ja onhan GP kamat aika edullinen tapa aloittaa tämä "premium" höyryttely. Ellei sitten lähde huudot lapasesta! :D
Damascusta, tankona.
http://i386.photobucket.com/albums/o...ar_500x500.jpg
Hitto kun ois sorvi... Kaunista!
Pohjanapin aines vasemmalla, vielä joku kaunis päivä ;)
http://i386.photobucket.com/albums/o...IMG_0976-1.jpg
Tuosta pötkylästä takomaan puukkoa minkä kahvassa on höyrystin :D
Ja halapaa! Taisi tollainen tanko maksaa rapiat 300.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Esa vuke
Noin 10€/cm , se vaihtelee aika tavalla, mutta kahdesta eri rosterista tehty on tuota luokkaa. Karkea arvio materiaaleista 18500 tuubiin on noin 130€
Tuplataan edit: reilu 250€ 18350 :D
Hohhoijaa, nyt täytyy laittaa tavaraa huudettavaksi jotta saa uusia leluja. Ei minusta tullutkaan suurta keräilijää :/
Ja mukavaa se on kokeilla uutta, eikä säilöä tavaroita hyllyssä :)
Mitäs härveleitä sulla on käytössä nyt? Tai mitä erikoista sulle on tulossa kun tavaraa oot alkanu myymään?
Parempi vastata mitä pyrin jättämään käyttöön :) Caravela jää, Penelope jää toistaiseksi ja jokin rda. Kayfun tulee ja varmasti muutakin ;)
Lähtee:
-GGTS Stealth
-Reo Grand ERAn kanssa
-SattyS
-BAM (zenesis )
Siinä se melkein alkaa olemaan, suurinpiirtein :)
Joo tartteis ittekkin laittaa myyntiin romua vähän. Noita vähemmälle käytölle jääneitä kun myis pois niin sais ostettu sopivasti uuden kännykän ja silverdogin :D
Täälläkin samoja mietteitä... No UFS nyt onkin jo myynnissä, mutta DID ja G-tank US ois harkinnan alla... Penelope vois olla kiva ton tulevan GGTB:n nokalla, että pitäskö yrittää hommata.
Tulossa olevat Corba ja Chameleon vois sopia kivasti yhteen. Spheroid sopii kivasti tohon P+ 18500:seen. Vielä jos kiillottais tuon P+ niin poistuisi sävyerot. Vai saisko Spheroidin jotenkin mataksi???
Ja tulevaisuudessa varmaan pitää hommaa odyt tuleviin GGTS putkiin. On niin toimiva setti, että... Tietty jos ihan kotivehkeenä pitäis yhtä ja sais hommattua ZAG:in.
Ok
Tässä lista asioista jotka haluan vaihtaa/myydä sekä hinnat mitä olen niistä maksanut
-Reo Grand 150€ saatavilla
-SattyS 60€ ei valmisteta enään
-ERA 80€ saatavilla
- :)
Jääkö sulle enää mitään!?!?! :o
Tuuhan ukko hakemaan laina laitteet kun ehdit, ota REO mukaan ;) Vois vähän katella sitä....
Grand myyty
Penelope myyty
SattyS lähti ulkomaille :)
ERA myyty
The v3 tulee huutoon/ mukava tarjous
Tämä V3 ei muuten ole ollenkaan hassumpi laite!
Ody dripmode osina osien hinnalla
Pitääkin laskea mitä osia ja nettohinnat :)
Tässä tilanne 7.9
Laitoin uuden laturin tulemaan hongkongista. On semmonen millä voi ladata AAA nikkelistä-2650 lionin välillä kaikki, eikä tarvitse muutakuin lyödä akut laturiin. Kun on näitä bluetooth näppistä ja hiirtä etc höyryvempeleiden lisäksi :)
Vois luopua tuosta "vanhasta" UltraFiren WF-188 jos jotain pääkaupunkiseudulla haluttas moinen? Tuohan on 3,2V/3,7V laturi, jossa on latausvirratkin valittavissa 300/650mA, niin saa ne pienemmätkin akut kestämään ;)
Yllätin itseni ja tilasin uusia makuja testiin, eihän sitä koskaan tiedä? :)
Alice in vapeland
-White Rabbit
-Orange makes me Creamsicle
-Sweet Tease
-Crunkberry
-Black & White Cookie
-Cupcake City
-Lemon Loves Cake
-A Quiet Morning
JuicyVapor
-Angel Food Cake
-Angry Bird ???
-Banana Split Salt Water Taffy
T-juice
-Jack the Ripple
-Vamp Vape
Saas nähdä saako bb ja gj jonkun kaverin :)
Empiremodsille on tullut uusi rosterinen drippingato A7 . Toteutus on parempi ja tietenkin materiaali :)
Härregood, nämähän on herkkuperseille :D ei näitä kyllä drippailemalla kykene höyryttämään! Makua on niin maan perusteellisesti, ehkä kartotankista?Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Esa vuke
http://i386.photobucket.com/albums/o...psbd74dbf2.jpg
Kyllä, se on Radiator Pluidia, suoraan Alaskasta(oikeasti haettu stadista, LSvapin voittoputellista verotettu :D)
Odotin jotain hypetys paskaa, mutta tämähän on hyvää ??? EI makeaa, ei tahmaista, vaan hyvää! Ihan niinkuin Pernod absinttia 1 osa ja 4osaa vettä. Kyllä tämä minun listalle mahtuu, kevyesti
Harmi vain, että jää TODELLA marginaalitavaraksi pohjolassa.
Totta. Tosin ei tämä nyt niin iso menetys ole kellekkään :) Tein juuri jenkkilään tilauksen makutiivisteistä ja joistakin valmisnesteistä, koska kaikilla tuntuu olevan joku oma herkku tarjolla :D Eihän tässä nyt voi huonommaksi jäädä ;)
Hemmetti, nuo aliceinvapelandin porukat pisti vähän rykimään, tuli liikaa makuja testattavaksi. Ei riitä mielenkiinto putsailemaan atoja jotta niihin sais jotain rotia laitettua, sen kyllä voin sanoa että nikotiinittomien nesteiden höyryttely on mukavaa hommaa :) Oikeasti pirun virkistävää, kannattaa kokeilla!
Intelligent sysmax i4 laturi. Tuntuu toimivan loistavasti, kyllä nämä älylaturit on hienoja! Voi työntää eri jännitteellä toimivia akkuja laturiin ja niin vain perkele tuo hoitaa kaiken hyvin :o ja tuohon mahtuu 26xxx akutkin :o
Kannattaa? Pyörähtää vaporwalilla, laitoin viestiä ;)
Oonko taas missannut jotain vai täh?
Ebayssa näyttää olevan noista myös V2 mallia, onko tietoa mitä eroja niissä on alkuperäiseen?
Mun käsittääkseni nuo kaikki nykyään myytävät on V2 ja oma ainakin on ebayn ilmotuksen mukaan. Tuossa kuvauksessa on selitetty nuo V2 uudistukset heti alussa: http://www.ebay.co.uk/itm/370598432161
Tyytyväinen olen laturiin ollut :)