Se vaan tuntuu jos on vähän rahaa.
Printable View
Se vaan tuntuu jos on vähän rahaa.
Silloin kun vielä oli Vihkoseen kirjattu nostot ja panot. Oli kuulemma Rahaa riittävästi, kun haki 100 Markan seteleitä selkärepullisen. Kirjoitettiin ylös vaan, Nosti vähän.:thinking:
Onneks ei koske itteä, Tulis ongelmia tuostakin.
Juhannukseksi aattelit peräpukamia.:crying:
Jätkät perustivat sitten uuden ot-ketjun :D
Noo kunhan vitsailin :)
Vielä saa tilata. :laugh:
Onko tää vähä niinku tipaton tammikuu.?
VapeTalo, tuo pahimman luokan diileri, yrittää testata meidän heikkojen sielujen ostolakon pitävyyttä rajoittamalla saatavuutta juuri näinä kriittisenä hetkinä;)
Taidan joutua lupaamaan vain sen etten osta mitään enää tänä vuonna:(
Tammikuu menee helposti ja saattaa mennä helmi ja maaliskuukin samaan rahaan.
Kai te myydä saatte, jos kaupankäyntivieroitukset iskee päälle? Terveisin nimimerkki "31 päivää kirppis on minun, minuuuuuuun!!" Muahaha.
Jos vaan lahjotan hasselhoffille rahaa ja se ostelee?
Reilu tunti enään, alkaako ahdistaa?
Liite 19781
Mä oon viimeisen viikon myynyt, niin voin tammikuun ostella teidän lakkolaisten nenän edestä kaikkea :)
Sieltä vielä lähti tiivareita tilaukseen :) Nyt on hyvä tilanne. Atopäitä atlantikseen ihan vitusti, tiivareita herkkumehuihin vielä enemmän, ja zeron kopsukin tulee tammikuun puoleen väliin mennessä toivottavasti :)
Nyt viä kerkiää viimeset kassalle. :evil:
Nyt mää linnottaudun kirppikselle :evil:
Satkulla rompetta tulossa, kaippa sillä selviää tammikuun :)
Toivottavasti Pippo laittaa sen 400e+ kohta bäkkiin tilillle..........[emoji120]
Ostin just Misterin G-tuben nokalle ja Tumpin kaiffarin alle, reilu satanen meni...
Ai saatana, että tuntui hyvälle :p
Meikä ratkesi jo.
Hahaaaa mut dibs silti!
Mutta eihän sitä lasketa kun kaverilta osti ylimääräisen atlantiksen pois kuleksimasta? Ja mut siis oonhan mä myyny ny tammikuussa enempi tavaraa kun ostanu eli periaatteessa en oo ostanu mitään... Eiks ni?
Näinkö kauan kesti ennenkuin väki alkaa saivartelemaan omista säännöistään ja yksi jo pudonnut vankkurista :lol: Tais olla tuhoon tuomittu idea jo alkumetreillä....
Taas Samalle lähtee putki jos pystyy olemaan ostolakossa koko kuukauden :)
Kiitos jo etukäteen :laugh:koiranputkesta
Helppo juttu :)
Onko mitään näistä vielä?
http://www.freedomdrugrehab.com/wp-c...2-symptoms.gif
:D